Det jeg mener med kriminaliteten er, at den vil altid blive udført af nogle. Herhjemme udføres den også i høj grad af beskæftigede danskere, de er bare blevet mere raffinerede og de har fundet ud af det er nemmere af være kriminel mens man har job, da sandsynligheden for at Skat og Politi tjekker en er mindre. Jeg siger ikke du har sagt de er dovne hunde, bare at nogle udtrykker dette i samfundet. Du kunne få et glimrende forhold til mange af indvandrerne i dit område. Det skulle tage mig mindre end 2 timer en dag af skaffe dig 20 bekendtskaber i det område, du vil blive overrasket over hvor meget de faktisk vil danskere der vil dem.
|
Mikkel deMib Svendsen:Uden sammenligningsgrundlag er den undersøgelse absurd. Jeg synes det ville være glimrende, som nogle har foreslået, at man ud fra samme principper undersøger hvad DF-vælgere koster det danske samfund. Eller landmænd. Eller bøsser, kvinder eller fede citronmånespisende rygere.
Det ville ikke undre mig, hvis DF-vælgere er en af de dyreste grupper ... måske sammen med landmænd.
Undskyld men her beviser du virkelig din intelligens....eller virkelig mangel på samme.
Du er da en af de mest dobeltmoralske mennesker der findes her på siden. Man må ikke genere invandre, men man må godt genere folk med en anden holdning end dig, og så direkte nedgøre dem.
For mig virker du useriøs. Du er kun ude på at nedgøre en stor procentdel af den danske befolkning. Det være sig pensionister der stemmer på det parti fordi at det er dem der taler deres sag. Eller de enlige mødre.
Og det er sådan set de mennesker du nu her nedgører, og ja de er sikkert en dyr belasting for det danske samfund, men mange pensionister har altså også arbejdet.
/Kenneth
Bliv gratis medlem