Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointshop.dk I Kontant Iaften! Se det ! :)

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg påstår på ingen måde, at betingelserne ikke er blevet ændret og har flere gange spurgt om, hvordan de så ud tidligere. Jeg mindes bare ikke at have set et kampagnesite fra Pointshop med disse informationer og forklaringer på udgifterne - jeg har skam modtaget masser af mails med ovenstående budskab også med Pointshops kampagne, men mindes blot ikke at have set Pointshop skrive det selv. Måske tager jeg fejl og så er det da bare godt, at de har rettet ind :-) Man har jo lov at lære af sine fejl - det har vi nu nok alle gjort. @Lundsby: man kan da i hvert fald godt bestille "rå" vip på deres side - du skal bare være logget ind. Der fremgår også en lang liste med årsager til at blive VIP :-) Med det in mente finder jeg det ikke så underligt, at de kører kampagner med "hvervegaver" - det gør mange firmaer ligefra magasiner over mobilselskaber til webshops.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvor må det være fantastisk at have en kunde der entydigt forsvarer ens virksomhed....

Det er så bare synd at kunden ingen historik har her på amino, eller for den sags skyld..... et navn.

Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:05
Jeg startede med at introducere mig som aktiv forbruger - bekendt med PointShops koncept... Jeg har også kendskab med branchen og derfor faldt denne sag mig for brystet. Jeg indrømmede også, at jeg var kommet herind for at knytte et par kommentarer til denne sag - ikke som ny aktiv amino- bruger :-) Der er da klart noget de har kunne gøre bedre og tydeligere - det indrømmer jeg gerne. Derfor ville jeg gerne have folk til at se deres svar, fordi de - i følge det - allerede har rettet til. Dette synes jeg ofte blev glemt her og det var derfor jeg oprettede mig. Jeg smutter nu - har forsøgt at opnå en bredere debat. Så kan det diskuteres om det lykkedes :-)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:34

Jeg er nu ret sikker på at du kan få succes med en bredere debat. Men når du vælger at være anonym, begrænser du også muligheden for at få det du ønsker. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:45

forza_united:

@Lundsby: man kan da i hvert fald godt bestille "rå" vip på deres side - du skal bare være logget ind. Der fremgår også en lang liste med årsager til at blive VIP :-) Med det in mente finder jeg det ikke så underligt, at de kører kampagner med "hvervegaver" - det gør mange firmaer ligefra magasiner over mobilselskaber til webshops.

Nu tør jeg slet ikke oprette mig på deres tjeneste, men hvis du skulle prøve at fortælle mig hvorfor jeg eller andre skulle købe et VIP-medlemskan i grove træk, hvad ville du så sige ?

At få private til at abonnere på noget der koster 240 kr. pr. måned, er virkeligt svar, Dating har succes med et noget mindre beløb, og andre i samme segment er det også lykkedes for. Men det er jo også et klart Value-proposition :-)

Så jeg glæder mig meget til at høre Value-proposition for VIP-medlemskabet ? Og hvis der er andre Animoer(Helst med lidt længere historik), der har købt vil det være fedt hvis det skrev i tråden ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:32

forza_united:
Jeg påstår på ingen måde, at betingelserne ikke er blevet ændret og har flere gange spurgt om, hvordan de så ud tidligere. Jeg mindes bare ikke at have set et kampagnesite fra Pointshop med disse informationer og forklaringer på udgifterne - jeg har skam modtaget masser af mails med ovenstående budskab også med Pointshops kampagne, men mindes blot ikke at have set Pointshop skrive det selv. Måske tager jeg fejl og så er det da bare godt, at de har rettet ind :-) Man har jo lov at lære af sine fejl - det har vi nu nok alle gjort.

Alligevel vælger du at sige, at Pointshop gjorde det anderledes flere steder, selvom du godt ved, at teksten i den første tilbudsmail var tæt på identisk, med den mail jeg har lagt ind...

forza_united:

Der er da klart noget de har kunne gøre bedre og tydeligere - det indrømmer jeg gerne. Derfor ville jeg gerne have folk til at se deres svar, fordi de - i følge det - allerede har rettet til. Dette synes jeg ofte blev glemt her og det var derfor jeg oprettede mig. Jeg smutter nu - har forsøgt at opnå en bredere debat. Så kan det diskuteres om det lykkedes :-)

Så fordi de har rettet til, så skal alle kunder, som er kommet i klemme bare glemmes?
Jeg synes faktisk det er mere skræmmende, at Pointshop skal i TV, før de tager forbrugerombudsmandens brev alvorligt, og tilpasser deres koncept efter de påtaler de har fået!

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)