Yes men så tager vi dialogen direkte med kunden, og løser problemet indenfor få timer.
Hvilket land sælger du til ? Der har jeg vist ikke lavet forretning før ;)
Nu har jeg efterhånden serviceret i omegnen af måske en lille kvart million kunder i min levetid i enten den ene eller anden form og forretning. Og ikke alt kan løses med "fornuft" Præcis som i forhold. Hvis den anden part er uden for evne til at indgå kompromis. eller ønsker at lytte til muligheder. Hvad vil du så stille op?
Hele EU og Asien primært... Vi har aldrig problemer, men vi indrømmer også straks, at vi har fejlet/ik kan efterleve det ønskede, og derfor vil finde en anden løsning...
Og det er folk tilfreds med. Vi holder os fra lange latterlige undskyldninger og bortforklaringer, og går direkte til problemet. Gør man det, så bliver selv den mest aggresive kunde forstående, og er interesseret i en løsning...
Den glemte jeg faktik at tage højde for. Jo jeg kender den lov ret gennemgribende. Du har helt ret. Penenge må stadig ikke trækkes før afsendelse. Men de må jo godt trække de 270 kr efterfølgende. Men ikke de 5 kr for telefonen. Der har du ret. Den fik jeg vist styret udenom fordig jeg havde for travlt med alt det andet.
Jeg mener ik at de må trække så meget som 1 øre, før de har leveret mobilen! For det er jo mobilen, som er grunden til, at folk signer up! Derfor skal første trin efterleves, før man kan taksere kunden for et VIP abonnement!
Ja, slået fast via domme. Men det er stadig en fortolkning af loven og den enkelte situation. Ikke et desideret lovbrud. Der er stod forskel. Normalt i de sager du nævner har der været tale om ualmindelig lange ventetider på over 6-12 måneder, hvor det kunne klasificeres som Urimelig mængde tid før der blev fundet en løsning.
Come on... Fortolkning af love i sager, hvor der er klare domme!
Det vil sige, at Stein Bagger kan have fortolket lovene anderledes end alle andre, og dermed kan påstå frifindelse? Når der er en lov og domme, som efterlever denne, så er der intet at fortolke!
Og nej der har ik været tale om 6-12 mdrs levering i de omtalte sager, men tale om udsolgte varer, om ik kunne genskaffes... Så du basere dine svar på forkerte grundlag...
Rolig nu. Du springer fra generel og saglig snak til et personligt angreb - Jeg forventede mere af dig.
Nej, det skyldes at love ikke altid laves med ordentlig agtindsigt og med kalkulationer der ikke altid er 100% baseret på fact og hvor vi er i samfundet, eller for den sags skyld en ordentlig indsigt i hvad konsekvenserne kan være. Flere love er ikke blevet rørt ved i 50-100år på trods af at det er et helt andet samfund vi lever i.
Personligt? Jeg stiller dig et spørgsmål, så du selv kan tænke dig til, hvorfor lovene er som de er... Det har intet med personligt eller andet at gøre...
Og hva har andre love lige med dette at gøre? Der er faldet flere domme i de senere år, som alle har samme udfald... Så jo lovene er up to day, og de bliver hele tiden fornuet, da internettet vinder mere og mere frem...
Er det ikke det PostDanmark gør med reklame uddeling fordi jeg ikke har sat et "nej tak til reklamer skil" op ? Come on.. Jeg kan som forbruger bruge min hjerne, lette min røv og hente skiltet, så er den ged barberet. Igen er det forbrugeren der skal bruge hovedet, HVIS firmaet overholder det de selv har skrevet og det holder sig indenfor lovgivningen.
Så fordi bilen foran køre for stærkt, så må du også? Hva er det for en måde at argumentere på?
Forbrugeren skal slet ik bruge hovedet, hvis firmaet basalt set ik overholder lovgivningen! Længere er den sådan set ik!
Og Pointshop overtræder ligeledes loven med mobil mailen. For alle modtagere har ALDRIG deltaget i en konkurrence, og derfor er det også fysisk umuligt at vinde. Og det bliver ekstra sletm, når alle vinder, da der så ik længere er tale om en konkurrence!
Så indse nu bare, at Pointshop har klokket i det, og de lære sikkert af disse fejl...
Men jeg er da helt enig i at det er noget pjat at modtage mails fra 200 forskellige firmaer fordi man har tilmeldt sig 1 sted og det bør der være en lov imod, men nu er vi lidt ovre i det med hvor Mikkelsen Medias platform kommer ind i billedet. Men det vidste Pointshop jo så også da de indgik partnerskabet med dem.
Altså Pointshop referere til, at det står på deres side. Ergo kender de mailens udformning, info og design. Når de så vælger at ignorere, at mailen faktisk er ulovlig, så er de vel også indblandet!
Så selvom det er Mikkelsen Media, som har udsendt mailen, så er det sikkert Pointshop selv, som har udformet den, eller har godkendt den!