Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointshop.dk I Kontant Iaften! Se det ! :)

Side 7 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

forza_united:
Jeg påstår på ingen måde, at betingelserne ikke er blevet ændret og har flere gange spurgt om, hvordan de så ud tidligere. Jeg mindes bare ikke at have set et kampagnesite fra Pointshop med disse informationer og forklaringer på udgifterne - jeg har skam modtaget masser af mails med ovenstående budskab også med Pointshops kampagne, men mindes blot ikke at have set Pointshop skrive det selv. Måske tager jeg fejl og så er det da bare godt, at de har rettet ind :-) Man har jo lov at lære af sine fejl - det har vi nu nok alle gjort.

Alligevel vælger du at sige, at Pointshop gjorde det anderledes flere steder, selvom du godt ved, at teksten i den første tilbudsmail var tæt på identisk, med den mail jeg har lagt ind...

forza_united:

Der er da klart noget de har kunne gøre bedre og tydeligere - det indrømmer jeg gerne. Derfor ville jeg gerne have folk til at se deres svar, fordi de - i følge det - allerede har rettet til. Dette synes jeg ofte blev glemt her og det var derfor jeg oprettede mig. Jeg smutter nu - har forsøgt at opnå en bredere debat. Så kan det diskuteres om det lykkedes :-)

Så fordi de har rettet til, så skal alle kunder, som er kommet i klemme bare glemmes?
Jeg synes faktisk det er mere skræmmende, at Pointshop skal i TV, før de tager forbrugerombudsmandens brev alvorligt, og tilpasser deres koncept efter de påtaler de har fået!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 7 ud af 7 (61 indlæg)