Jeg havde bare håbet på en god debat, hvor alting ikke blev fordrejet. En debat med respekt for de ting der bliver skrevet, uanset holdning/mening. Vedr. principper....et godt eksempel ift. jeg har skrevet lige ovenfor ;o)
|
Cre8ive:Kim Vinberg:Har du overhoved læst hvor de har fået de 149 navne fra?Nej, jeg havde ikke set dit indlæg og vidste faktisk ikke hvad det omhandlede.. men jeg har læst det nu. Og min holdning er egentligt bare at politiet for en enkelt gang skyld skal gøre det vi betaler dem for. Tjene og beskytte befolkningen. Og nogle gange (som med gode forældre) så kræver det at man gør noget ekstraordinært for at beskytte folk, også selvom de ikke nødvendigvis kan li det. - Jeg var også pænt utilfreds med at jeg ikke måtte proppe nutella i mine cornflakes og hoppe ud fra taget.. men nu er jeg da egentligt fint tilfreds med det. :)
Men det er da flot at befolkningen bakker så meget op og giver så ekstraordinært mange leads, så er chancen for at svinet bliver fanget bare det større.
Den var nu ment til hvad Business havde skrevet , til det du skrev :)
Men fint at vi er enige om at ekstraordinære ting kan være godt.
Ps. Nutella i cornflakes... ad ;D