Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er danmarks bedste søreoptimeringsfirma?

Side 7 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal vælge Netpointers Technology www.netpointers.com som er et dansk ejet SEO firma som helt klart er dem der har mest styr på dette, de har været i branchen siden 1998 altså fra den gang det hele med SEO startede.

med hensyn til om de er de bedste så er det bare at gå ind på deres hjemmeside og lade deres referencer tale for sig selv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Dato: 15-04-2007 20:16:04
Forfatter: bertarm
Du skal vælge Netpointers Technology www.netpointers.com som er et dansk ejet SEO firma som helt klart er dem der har mest styr på dette,

Ja... Netpointers er helt sikkert dem, jeg helst (ikke) ville overlade mit eksistensgrundlag til. Deres løsning har hvis en ret høj risiko-profil, prøv selv at søge på deres navn via Google... det var dem der fik SAS smidt ud af Google en overgang.
Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:57
Dato: 15-04-2007 13:49:07 Forfatter: Mikkel deMib Hvis du har brug for at din egen side ranker på SEO-relaterede ord er det fordi du har for få brugbare referencer fra kunder, som du kan vise frem. Min erfaring er, at det er referencer og netværk der tæller 100%

For mit vedkommende er det nok kun de 70% der kommer fra referencer, resten finder mig på nettet.

Jeg har som sagt fuld forståelse for at det ikke er alle SEO''ere der prioritere at optimere deres egne sites for at skaffe kunder af den vej, men det er min erfaring at søgemaskineoptimering af både mit og mine kunders sider er en god forretning for både mig og dem, simpelthen fordi søgemaskineoptimering er den mest rentable form for markedsføring jeg kender til.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:11
> søgemaskineoptimering er den mest rentable form for markedsføring jeg kender til.

Det er lige præcis den slags groft generaliserende udtalelser som er med til at give branchen et dårligt ryg. Det kommer sgu næsten til at lyde som en MLM-vittighed

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Skrevet kl. 21:19

Dato: 15-04-2007 20:16:04 Forfatter: bertarm

Du skal vælge Netpointers Technology www.netpointers.com som er et dansk ejet SEO firma som helt klart er dem der har mest styr på dette, de har været i branchen siden 1998 altså fra den gang det hele med SEO startede.

med hensyn til om de er de bedste så er det bare at gå ind på deres hjemmeside og lade deres referencer tale for sig selv.

Hvad er dit forhold til netpointers?

Du er den første jeg hører sige noget pænt om dem, og jeg har ellers hørt og læst en hel del om netpointers.

Det sidste jeg hørte var fra en kunde der havde købt en netpointers løsning som de var meget utilfredse med, dels fordi den bestod af landingpages som bare var hæftet på sitet i en separat folder, dels fordi disse landingpages havde en totalt usammenhængende tekst som på ingen måde levede op til teksterne på det øvrige site, og som om det ikke var nok så havde netpointers brugt en standard template der på ingen måde passede ind i resten af sitet.

Det mest latterlige var dog at de havde brugt skjulte links fra index siden til denne landinpage folder, hvilket de efterfølgende bad kunden få ændret da de "pludselig" havde fundet ud af at det ikke længere var tilladt af Google. Det har aldrig været tilladt af Google, men det er der naturligvis så meget der ikke er.

Prøv at lave en søgning på Google på: netpointers bmw

Jeg tror vi er meget langt fra Danmarks bedste SEO''ere

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 21:55
Denne tråd er da lidt på afveje - men kunne den ikke få rettet sin overskrift da jeg ikke er for god til søreoptimering

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Skrevet kl. 22:11
Dato: 15-04-2007 21:11:28 Forfatter: Mikkel deMib
> søgemaskineoptimering er den mest rentable form for markedsføring jeg kender til.

Det er lige præcis den slags groft generaliserende udtalelser som er med til at give branchen et dårligt ryg. Det kommer sgu næsten til at lyde som en MLM-vittighed

Det var naturligvis ikke min mening at fremstå som en fortaler for at søgemaskineoptimering er svaret på alting, men til tider er det altså nemmere at udtrykke sig med en kort melding.

Her kommer så en mere uddybende beskrivelse.

Hvis det du sælger udelukkende har anvendelse på nettet og er specifikt rettet mod folk der gerne vil findes på nettet kan jeg ikke se hvad der skulle kunne slå søgemaskineoptimering, derfor bruger jeg det selv.

Jeg vil på ingen måde påstå at søgemaskineoptimering er vejen frem hvis du gerne vil fortælle at der er billig mælk i brugsen i næste uge, her er tilbudsavisen helt sikkert svær at slå lige meget hvor mange top placeringer brugsen får på Google.

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 18:49
Til Bertarm,

Ja du er sku også den første jeg nogensinde har hørt anbefale netpointers. Har desværre selv valgt dem og er bundet af en 1 årig aftale. Jeg ville helt klart vælge enten Refocus/Marcel eller Thomas/Concept-i.dk.

Har selv et modul fra concept-i.dk - det banker afsted......den ene top placering efter den anden.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:11
Tak for det, Heine!
Fra Tarm
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er resultaterne der tæller

Internettets idé er at du kan lægge informationer ud på nettet og andre kan opsøge dem.

Da jeg i år 2001 så lyset i markedsføring på Internettet købte jeg et IDG-hæfte omkring søgeoptimering af Mikkel DeMib til kr. 69 og begyndte at eksperimentere lidt med baggrund i dette. Og jeg må sige at det har båret frugt.

I denne debat om Netpointers kan jeg kun bidrage med at jeg har overtaget et par af deres kunder.... Og jeg tror de bliver hos mig!!

Jeg har set et par af Netpointers kontrakter - jeg forundres. Mine aftaler er baseret på tillid, og åbne for at mine kunder kan stoppe samarbejdet hvis de har lyst til dette. Det har de som regel ikke!

Har siden 2001 arbejdet professionelt med markedsføring på Internettet og webdesign.

Side 7 ud af 7 (70 indlæg)