Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag jer i agt! En svindler i blandt os!

Side 15 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ville du have det vis jeg skrev til dig om spurgte hvilken person det var og videreformidlet den viden videre til forstyrrelsen at du skriver om en person før denne person er dømt ,du kan i sagens kerne godt kan vinde sagen med tabe sagen grundet du har allerede har skrevet ud om en person før denne person er dømt ved at skrive PM ud til folk .

Husk døm ikke  folk før de er dømt lige vel hvor sikker du er i din sagen , for at dømme folk har vi domstolene til og andre overordnet i samfundet til der lader os om det

ved ikke hvem denne person er og er i sagens kerne lige meget for mig , vis dømt tidligere er person jo altid i dårlige lys og derved kan du formidle de sager han er dømt for og ikke de sager der køre mod ham .

jeg synes du skulle have formidlet en tråd om denne person og forklaret de sager om ham og om han stadig er på fri fod , med kunne formidlet langt mere viden på denne måde at fremtone de sager der har været for domstolene og kørt langt mere mod denne person

Derfor super forum og hvordan skal lige amino.dk vide om din sagen er sikker , ingen er siker før du har vundet sagen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:20 | Låst

Mikael christiansen:

Hvordan ville du have det vis jeg skrev til dig om spurgte hvilken person det var og videreformidlet den viden videre til forstyrrelsen at du skriver om en person før denne person er dømt ,du kan i sagens kerne godt kan vinde sagen med tabe sagen grundet du har allerede har skrevet ud om en person før denne person er dømt ved at skrive PM ud til folk .

Husk døm ikke  folk før de er dømt lige vel hvor sikker du er i din sagen , for at dømme folk har vi domstolene til og andre overordnet i samfundet til der lader os om det

ved ikke hvem person er og er i sagens kerne lige meget for mig , vis dømt tidligere kan er person jo altid i dårlige lys og derved kan du formidle de sager han er dømt for og ikke de sager der køre mod ham .

jeg synes du skulle have formidlet en tråd om denne person og forklaret der om de sager om han stadig er på fri fod eller andet ved vi ikke , med kunne formidlet langt mere viden på denne måde at fremtone de sager der har været for domstolene og kørt langt mere mod denne person

Derfor super forum og hvordan skal lige amino.dk vide om din sagen er sikker , ingen er siker før du har vundet sagen

WinkHvis den er til mig Mikael, er jeg ikke voldsom uening med dig. Hvad mit indlæg ved nærlæsning også beskriver.

Men husk der er også nogle der skal bringe vedkommende hen til en dommer. Vedkommende "forbryder" kommer ikke frivilligt og fortæller at vedkommende er en platuge & svindler.

Husk også at røg ikke kommer af ingengting.

Ja jeg mener fortsat man skal være varsomme med Folkedomstole og lade andre dømme på rygter m.m. Men dem som Kontant Basta m.m. bringer frem har hellere ikke alle været for en Dommer. Men netop et bevis på at vi i mange tilfælde har et "for slamt" retssystem. 

Der vil altid værre tilfælde vor "snakken" går "mand i mellem mand". Ses også på nettet f.eks. Trustpilot, anmeld håndværker, omdømme, det hitter og mnge andre. Her er de "udhængte" hellere ikke dømt.

Vi for i Danmark/Verden mere og mere en evaluerings kultur. Hvor man som forretningsdrivende skal matche op imod disse tendenser, uanset om man kan lide det eller ej. I disse "kulturer" foregår der også mange "folkemord", har selv været udsat for dette.

Så kan du true med injuriersager og straffelovens § 267 - men til hvad nytte ?

Ib Abildgard

RÅD & MAL 

www.raad-maal.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:55 | Låst

"Efterskrift"

Nu mener jeg også at man som "dømt" af Folkedomstolen har mulighexcderne for at forsvare.

Hvis jeg selv f.eks. blev hængt ud på Amino, har jeg da den mulighed selv og give svar på tiltale.

Hvad jeg også altid selv ville gøre gøre sålæng som det ihvertfald var "formålstjeneligt og var til nytte".

Man kan selvfølgelig også vælge den "politiske" vej og svare "ingen kommentarer", som mange efterhånden slipper godt afsted med. Men den konsekvens denne holdning vil medføre.

Men bliver jeg selv gjort opmærksom på anmeldelser af egen persom og firma, har jeg muligheder. Hvad værre er at ikke blive gjort opmærksom på det. Og dermed ikke kunne svare. Det har jeg selv været ude for på et forum. Som havde "hængt" cder i ca 1 år.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:07 | Låst

Har set kontant vis vi havde et net der kunne tage kun de meget sikker sager frem , med det krævet et tema der vurderet hvilken der holder hele vejen igennem.

vis skriver om person skal man selvfølgelige også skrive til person at skriver om en person .

synes da ikke amino.dk ikke skal ramme det samme som trustpilot.dk hvor det mere går op i at have venner og ingen konkurrenter

med hvordan skal amino.dk tema lige vurdere disse sager ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 15:25 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ja jeg mener fortsat man skal være varsomme med Folkedomstole og lade andre dømme på rygter m.m. Men dem som Kontant Basta m.m. bringer frem har hellere ikke alle været for en Dommer. Men netop et bevis på at vi i mange tilfælde har et "for slamt" retssystem. 

Gode eksempler!Yes Kontant, Basta, Operation X og lignende programmer der har til formål at beskytte forbrugere, samt bringe uretfærdigheden frem i lyset bygger alle da på injurier? Der er ikke tale om mistænkte der er blevet dømt, og det er på lige fod med denne tråd?...

Men de programmer er der ingen harme overfor? Det er bare go stil når Morten Spiegelhauer afslører en svindler? Men hvis man her inde på internettet, gør det, så man en umoralsk lovovertræder? Og dertil vil jeg lige tilføje, at jeg stadig ikke har hængt navnet til offentligt skue, men udelukkende tilbudt at oplyse til de der måtte finde det brugbart at vide...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:32 | Låst

The-shop.dk:

Gode eksempler!Yes Kontant, Basta, Operation X og lignende programmer der har til formål at beskytte forbrugere, samt bringe uretfærdigheden frem i lyset bygger alle da på injurier? Der er ikke tale om mistænkte der er blevet dømt, og det er på lige fod med denne tråd?...

Jeg synes så ikke, at eksemplet er så godt .o)

De programmer bruger lang tid på research, har forskellige instanser inde over, for at godkende indslaget, og er underlagt forskellige etiske og juridiske regler.

Det samme kan man ikke sige om en debattør på Amino.

Jeg er stadig splittet i spørgsmålet, men synes ikke at disse programmer kan sammenlignes med Amino.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:55 | Låst

The-shop.dk:

Nej det er IKKE på lige fod med denne tråd, der er som skrevet helt andre juridiske vurderinger inde over før disse programmer bliver sendt, og der er ingen juridisk vurdering inde over din videregivelse af informationer.

The-shop.dk:
Men de programmer er der ingen harme overfor? Det er bare go stil når Morten Spiegelhauer afslører en svindler? Men hvis man her inde på internettet, gør det, så man en umoralsk lovovertræder?

Nu er du igen i jeg-jeg-jeg zonen. Der er INGEN der har tituleret dig som "umoralsk lovovertræder" - så det ville være fint om du snart gemte dine maleriske scenarier af vejen og forholdte dig til emnet, fremfor at forsøge at retfærdiggøre din trådstart med løst krudt.

OG det finder dig frit for at oprette en hjemmeside, koster 138 per år med surftown inkl. domænenavn det første år, og så lege Operation Svindel og så give alle de informationer du vil der, for der står du selv som ansvarlig. Det nytter ikke at sammenligne Amino med virksomheder som årligt bruger millioner på jurister som undersøger om det er juridisk holdbart at direkte eller indirekte offentliggøre informationer.

Her på Amino tager de til en vis grad ansvaret for hvad der skrives og publiseres, dette ansvar udmåler sig i en begrænsing af din yttringsfrihed som skribent på Amino. Dette regelsæt er opsat for at bruge tiden på noget fornuftigt, frem for at anvende tiden på juridisk snask som alligevel ikke kommer Amino til gode.

Jeg er af den faste overbevisning, at hvis Amino tillader indlæg af din type, så gør det på sigt Amino fattigere. Der er jo ingen der har en jordisk chance for at vurdere om de videregivne informationer er korrekte, hvorfor det så slutteligt egentligt vil undre mig hvis Martin Thorborg vil acceptere den type indlæg fremadrettet.

Men vi får vel nok snart en besked om hvad retning MT har tænkt sig at gå i.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 17:30 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

En debat om etik, en vel en debat om personlige meninger til emnet? Ergo, er der ikke noget i vejen for at bruge jeg ordet i sine indlæg...

Og jeg har ikke tænkt mig at oprette en hjemmeside og lege operation svindel, men kan være du skal oprette en hjemmeside der hedder "Det kun mig der kan have ret.dk"

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:35 | Låst

The-shop.dk:

En debat om etik, en vel en debat om personlige meninger til emnet? Ergo, er der ikke noget i vejen for at bruge jeg ordet i sine indlæg...

Og jeg har ikke tænkt mig at oprette en hjemmeside og lege operation svindel, men kan være du skal oprette en hjemmeside der hedder "Det kun mig der kan have ret.dk"

WinkJa Lagersalg går du nu ikke i "småsko". ???? Der er masser af aminoer der gennem tiden har advaret mod diverse firmaer og personer. Skal jeg nævne tilfælde og navne ??

Alle tråde er ikke blevet låst eller slettet. Og altså stadigvæk kan findes på Amino, og mnge af disse er langt mere "stødende" end nærværende.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:12 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Ja Lagersalg går du nu ikke i "småsko". ???? Der er masser af aminoer der gennem tiden har advaret mod diverse firmaer og personer. Skal jeg nævne tilfælde og navne ??

Hej Ib

Nej da, smålig har jeg aldrig været Smile

Jeg synes bare jeg ser tingene fra et andet perspektiv og mener naturligvis at jeg så ser det fra det "rigtige" perspektiv, hvorfor jeg så argumenterer for dette Smile

For mig er der intet personligt i denne tråds meningsudvekslinger, og kan da også kun smile af de små pip der kommer rundt omkring.

Grunden til at jeg mener som gør er flersidet:

1. Jeg mener det er en mulig overtrædelse af markedsføringsloven (bemærk jeg skriver mulig)

2. Jeg mener Amino er ved at nå et niveau, som jeg med glæde har set vokse meget det sidste år, hvor tingene peger i flere retninger af, at man forsøger at stramme op på forskellige forhold der ikke er til gavn for et community af denne størrelse.

det er så de overordnede betragtninger som jeg har efter M.T. ønskede en debat om emnet.

Jeg har så undervejs tilkendegivet min mening om forretningsdrivende der indgår den slags aftaler (hvorunder jeg selv er blevet snydt og bedraget) - hvor jeg betegner det som tåbeligt at man overhovedet kan komme i den situation, hermed også tåbeligt at jeg stolede på egen familie for de beløbsstørrelser det drejer sig om for mit vedkommende.

Når jeg så ser lidt ovenfra på tråden, så ser jeg trådstarter kæmpe indædt for sin ret til at bringe indlæg af denne karakter, det jeg desværre ikke ser, er en veldokumenteret indgangsvinkel til det, som også tager højde for de aspekter der gør sig gældende rent juridisk.

Og i øvrigt, så nåede, så vidt jeg kan forstå, trådstarter at redde skindet, hvorfor han vel i bund og grund måske ikke er blevet svindlet eller? Men nu kender vi ikke indholdet og trådstarter prøver så at undgå at bringe detlajer om hændelsesforløbet, som han mener kan stille ham ringere - dette understreger blot i min verden, at det er personen han går efter at ramme og ikke en præventiv løsning på den mulige form for svindel han ligeved og næsten var udsat for.

Og da det så ikke er emnet, men personen, så er der jo en klar linie her fra Amino´s side.

Så op på disken med svesken (læs hændelsesforløbet) så kan det bliver interessant læsning - indtil da er det bare videregivelse af informationer om en anden erhvervsdrivende med mulig skade for øje. For når han ikke som skrevet vil sige noget om forløbet, så er det jo entydigt hvad målet er.

Køb ren argan olie her

Side 15 ud af 17 (162 indlæg)