Hvordan ville du have det vis jeg skrev til dig om spurgte hvilken person det var og videreformidlet den viden videre til forstyrrelsen at du skriver om en person før denne person er dømt ,du kan i sagens kerne godt kan vinde sagen med tabe sagen grundet du har allerede har skrevet ud om en person før denne person er dømt ved at skrive PM ud til folk . Husk døm ikke folk før de er dømt lige vel hvor sikker du er i din sagen , for at dømme folk har vi domstolene til og andre overordnet i samfundet til der lader os om det ved ikke hvem denne person er og er i sagens kerne lige meget for mig , vis dømt tidligere er person jo altid i dårlige lys og derved kan du formidle de sager han er dømt for og ikke de sager der køre mod ham . jeg synes du skulle have formidlet en tråd om denne person og forklaret de sager om ham og om han stadig er på fri fod , med kunne formidlet langt mere viden på denne måde at fremtone de sager der har været for domstolene og kørt langt mere mod denne person Derfor super forum og hvordan skal lige amino.dk vide om din sagen er sikker , ingen er siker før du har vundet sagen |
Mikael christiansen:
Hvordan ville du have det vis jeg skrev til dig om spurgte hvilken person det var og videreformidlet den viden videre til forstyrrelsen at du skriver om en person før denne person er dømt ,du kan i sagens kerne godt kan vinde sagen med tabe sagen grundet du har allerede har skrevet ud om en person før denne person er dømt ved at skrive PM ud til folk .
Husk døm ikke folk før de er dømt lige vel hvor sikker du er i din sagen , for at dømme folk har vi domstolene til og andre overordnet i samfundet til der lader os om det
ved ikke hvem person er og er i sagens kerne lige meget for mig , vis dømt tidligere kan er person jo altid i dårlige lys og derved kan du formidle de sager han er dømt for og ikke de sager der køre mod ham .
jeg synes du skulle have formidlet en tråd om denne person og forklaret der om de sager om han stadig er på fri fod eller andet ved vi ikke , med kunne formidlet langt mere viden på denne måde at fremtone de sager der har været for domstolene og kørt langt mere mod denne person
Derfor super forum og hvordan skal lige amino.dk vide om din sagen er sikker , ingen er siker før du har vundet sagen
Hvis den er til mig Mikael, er jeg ikke voldsom uening med dig. Hvad mit indlæg ved nærlæsning også beskriver.
Men husk der er også nogle der skal bringe vedkommende hen til en dommer. Vedkommende "forbryder" kommer ikke frivilligt og fortæller at vedkommende er en platuge & svindler.
Husk også at røg ikke kommer af ingengting.
Ja jeg mener fortsat man skal være varsomme med Folkedomstole og lade andre dømme på rygter m.m. Men dem som Kontant Basta m.m. bringer frem har hellere ikke alle været for en Dommer. Men netop et bevis på at vi i mange tilfælde har et "for slamt" retssystem.
Der vil altid værre tilfælde vor "snakken" går "mand i mellem mand". Ses også på nettet f.eks. Trustpilot, anmeld håndværker, omdømme, det hitter og mnge andre. Her er de "udhængte" hellere ikke dømt.
Vi for i Danmark/Verden mere og mere en evaluerings kultur. Hvor man som forretningsdrivende skal matche op imod disse tendenser, uanset om man kan lide det eller ej. I disse "kulturer" foregår der også mange "folkemord", har selv været udsat for dette.
Så kan du true med injuriersager og straffelovens § 267 - men til hvad nytte ?
Ib Abildgard
RÅD & MAL