Har jeg aldrig gjort, jeg har skrevet om folk der stoler på andre i almindelighed. Og derfor jeg også tidligere skrev til dig at du skulle droppe jeg jeg jeg jeg jeg tingene, for det handler overhovedet ikke om dig og den handel vi ikke kender til. Det handler om at du videregiver informationer som det kan være Amino ikke ønsker at være formidler af, igen igen igen.. derfor bad MT om en debat for at se hvor vi stod hver især... Så tingene kører rundt rundt rundt rundt.... og havner samme sted, uanset hvordan du forsøger at dreje det
Jeg er ikke ophidset over emnet, jeg har gentagne gange forklaret min årsag til at skrive og svare, så du må læse igen.
Såmænd ikke hvis det er placeret i "Café og Hygge". Det man så måske kunne ønske sig, var en mulighed for at fravælge visning i oversigten, men nu skal man jo ikke forlange det næsten umulige, da det kan være svært at tilfredsstille alle.
Jamen det er da sørgeligt, men for mig drejer det sig ikke om dig eller mig. Forskellen på det du tilkendegiver og det jeg forsøger at formidle er, at jeg har ingen følelser overfor det, men du sidder med fingrene næsten hugget af, men nåede at trække hånden til dig (læs du nær havde tabt et stort beløb men undgik det). Debatten går så på igen igen igen i hvilket omfang den slags tråde med videregivelse af personfølsomme oplysninger hører til her på Amino eller ej. I direkte form nej, på opfordring i indirekte form? Synes jeg ikke, men er vel det MT vil tage stilling til. |
Jimi Hove:Fashion-Seller:Børn lære at forstå ting via rim og ramser... Okker gokker gummiklokker...
Så måske du skal være kreativ Jan og lave nogle voksen rim og ramser ;D
Nu gik det ellers lige så godt med at respektere hinanden..
Nu ik tage livet så crazy seriøst... Det var skrevet med et kæmpe smil på læben, da denne diskussion køre i rundkreds lige pt, og den bliver kun oplivet, når der kommer nogle vilde indlæg med holdninger, som er tilsidesætter lovgivningen...