Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag jer i agt! En svindler i blandt os!

Side 16 ud af 17 (162 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile Hej lagersalg !

Som du sikkert ved værdsætter jeg mange af netop dine svar, abonnere vist også på dem. Ligesom dine værdier, erfaringer, holdninger er værdifulde for mange, herunder unge aminoer.

Jeg læser også dine nuancer i dit sprogbrug, eks. "muligt - muligvis" m.m.

Jeg er også enig med dig i at der sagen/processen og ikke personen. Netop derfor oplevede jeg lidt personlige "overfald" overfor The-Shop. dette var årsagen til at jeg reagerede. dette synes jeg at du ikke var alene om.

Jeg oplevede det hellere ikke som et spørgsmål om, at men kunne bruge Amino som platform til et "advarsel register" mod platugler m.m.

Derfor værdsætter jeg også din åbenhed omkring dine egne oplevelser med bl.a. snyd fra nærmeste familie, tankevækkende, og måske og derfor meget vigtigt at man passer på som selvstændig erhvervsdrivende. Hvor man som nystartede m.m. meget hurtigt kan oplever at 10 % af ens omsætning ryger, grundet dårlige betaler.

Men jeg er meget enig omkring at det på bl.a. amino må være forholdet/sagen m.m. der er i søgelyset og ikke personen.    

Din vedblivende "stædighed" om at komme til sagen, også i forbindelse med The-Shop og værdien for andre har du ikke opnået. det kunne jeg også ønske mig. Har dog fået oplyst navnet på en P.M fra The-Shop. Jeg kender ikke manden og har aldrig "set" ham på Amino. Så jo det havde også for mig været mere værdifuldt og få beskrevet hændelsesforløbet, så man evt. kunne forebygge mod noget lignende.

Nå nu skal jeg til at lave noget andet, har allerede brugt for meget tid på Amino.

YesGod søndag, til alle - også til dig Lagersalg (Jan). Skal du ikke snart have udskiftet logoet med pril måned ? Men du er måske ligeså meget "IT nørd" som jeg selv ? 

Ib

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:11 | Låst

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jeg er også enig med dig i at der sagen/processen og ikke personen. Netop derfor oplevede jeg lidt personlige "overfald" overfor The-Shop. dette var årsagen til at jeg reagerede. dette synes jeg at du ikke var alene om.

Har ikke været tilsigtet, kan du være sikker på Smile

God søndag, til alle - også til dig Lagersalg (Jan). Skal du ikke snart have udskiftet logoet med pril måned ? Men du er måske ligeså meget "IT nørd" som jeg selv ? 

hehe jo det logo spiller ikke helt efter noderne, men det projekt - til trods for mulig stor succes - ligger lige nu i 6. eller lavere position, så derfor ikke sket mere. Der er andre projekter som giver mere på bundlinjen som opprioriteres istedet. Jeg har ganske godt styr på IT faktisk, men efter godt 20 år i det segment, så keder det mig, mine interesser for nuværende er udelukkende indenfor udvikling af grønne kosmetiske produkter til hud og hår.

Banneret kan jeg lave nyt af hver 3. minut hehe..

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:20 | Låst

Nej Lagersalg ! Jeg kan ikke være sikker på motiver m.m. og var måske også lidt hurtigt ude selv. Det er jeg "ofte", hvs jeg "overværer" peron angreb. "Vi" surfer jo rundt.

Skal "vi" til at sælge noget "økokologisk" maling ?

Har planer om en webshop, udkast/klade kan ses her http://www.raad-mal.dk/malerbutikken/

Ib

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:26 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Offtopic:

Ib ved du hvor man kan finde alle malkoder ? Tænker feks. 00-1 som på vægmaling

Mikkel

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:36 | Låst

Hej Mikkel !

Læser du nu videre til maler ?

Mon ikke teknologisk Institut i Høje Tåstrup kan svare dig i deres MBK - Danske Malermestre (deres MBA). BOLIUS I Ballerup. Teknisk Skole Odense Søren Sceffmann.

Der skulle være flere muligheder hvad med Mr. Google ?

"Vi" bruger det ikke så meget længere, det var noget andet i terpentin tiden og vel også meget vigtigere. Idag er mnge produkter også svanemærket m.m,.

Håber du fik lidt svar.

Som du ved tager det er "forbandet" tid og være herinde. Man bliver "afhængig"

Ib

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Ib   

Dit eksempel 00-1 gælder kun vandig maling er noget højere for terpentin holdige produkter

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 19:40 | Låst

Jeps har været igang siden august ;-)

Havde ikke lige tænkt så langt he he, vil jeg da lige prøve..

Neej men skolen siger jo "du dør" så snart man glemmer handskerne til alm. vægmaling.. Så vi er døde en del gange he he..

men takker for det.

Ja amino er et afhændighedsmiddel ;-)

mikkel

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:56 | Låst

Nå Mikkel !

Så skal vi ud og lave noget landsdækkende f.eks.- "malerkæden" nok også lettere end det rengøring

Men du og jeg gjorde os nu til forbrydere. Du afsporende tråden først.

Husk teori er et og praksis noget andet

Men når du skal bruge handskerne, skal du jo bl.a huske om det er tallet før eller efter bidestregen på koden du skal interesse dig for .

Ib

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:02 | Låst

jaa jeg skal nok komme hårdt tilbage ;-) Malerkæden.dk he he

Ja beklager jeg afsporede tråden, sorry the Shop

Men ja intet er i virkeligheden som det er i teorien 

Har styr på malkoderne foran og bagefter bindestregen ;-) 00-1 handsker (teori)

Mikkel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:22 | Låst

Ja jeg mener fortsat man skal være varsomme med Folkedomstole og lade andre dømme på rygter m.m. Men dem som Kontant Basta m.m. bringer frem har hellere ikke alle været for en Dommer. Men netop et bevis på at vi i mange tilfælde har et "for slamt" retssystem. 

Forskellen på denne tråd og et program i TV er enorm!!!

• I TV stiller de altid spørgsmålstegn ved forretningsmetoder, handelsformer, håndtering af klager mm.
  • De bruger sjældent ord som svindler mm. Ordvalg afhænger meget af sagerne. F.eks blev SuperBest slagtet på deres kødskandale, men der var tingene også ret åbenlyse. Derimod bliver firmaer med mindre åbenlyse metoder/salg håndteret på en anden måde.
  • Mange af de kritiske TV programmer har indgået forlig i sager om injurier. F.eks har "Operation X" været involveret i flere sager
  • I TV programmerne bruger man en objektiv vinkel ind i sagerne. Og den vej igennem påbeviser man manglerne eller snyderiet. Med andre ord prøver de det hele af på "egen krop" før det sendes. Der er med andre ord ingen tredjemands historier, som man tager udgangspunkt i!
  • Man giver altid de involverede en mulighed for, at sige deres mening, eller komme med en kommentar. Dette er ej muligt på Amino. Der fremsættes sagerne kun fra den ramtes side

Så derfor er der kæmpe forskel + at de nævnte programmer har en juridisk afdeling, som har set det hele igennem på forhånd...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:27 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En stor del aminoer har også været ude med Folkedomstolen og dømme såvel Lene Espersen som Helle Thorning Schmidt og andre "kendte". Også højt "placerede" aminoer, ihvertfald ifølge dere point på Amino.

Der har været en debat omkring håndteringen af de nævnte sager... Og i den forbindelse er der blevet stillet en masse spørgsmål. Men at kalde en god og brugbar debat for en folkedomstol, det virker forkert i mine øjne!

For så tør jeg slet ik høre, hva Nation på EB er :S

Side 16 ud af 17 (162 indlæg)