Som du sikkert ved værdsætter jeg mange af netop dine svar, abonnere vist også på dem. Ligesom dine værdier, erfaringer, holdninger er værdifulde for mange, herunder unge aminoer. Jeg læser også dine nuancer i dit sprogbrug, eks. "muligt - muligvis" m.m. Jeg er også enig med dig i at der sagen/processen og ikke personen. Netop derfor oplevede jeg lidt personlige "overfald" overfor The-Shop. dette var årsagen til at jeg reagerede. dette synes jeg at du ikke var alene om. Jeg oplevede det hellere ikke som et spørgsmål om, at men kunne bruge Amino som platform til et "advarsel register" mod platugler m.m. Derfor værdsætter jeg også din åbenhed omkring dine egne oplevelser med bl.a. snyd fra nærmeste familie, tankevækkende, og måske og derfor meget vigtigt at man passer på som selvstændig erhvervsdrivende. Hvor man som nystartede m.m. meget hurtigt kan oplever at 10 % af ens omsætning ryger, grundet dårlige betaler. Men jeg er meget enig omkring at det på bl.a. amino må være forholdet/sagen m.m. der er i søgelyset og ikke personen. Din vedblivende "stædighed" om at komme til sagen, også i forbindelse med The-Shop og værdien for andre har du ikke opnået. det kunne jeg også ønske mig. Har dog fået oplyst navnet på en P.M fra The-Shop. Jeg kender ikke manden og har aldrig "set" ham på Amino. Så jo det havde også for mig været mere værdifuldt og få beskrevet hændelsesforløbet, så man evt. kunne forebygge mod noget lignende. Nå nu skal jeg til at lave noget andet, har allerede brugt for meget tid på Amino.
Ib RÅD & MAL |
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Jeg er også enig med dig i at der sagen/processen og ikke personen. Netop derfor oplevede jeg lidt personlige "overfald" overfor The-Shop. dette var årsagen til at jeg reagerede. dette synes jeg at du ikke var alene om.
Har ikke været tilsigtet, kan du være sikker på
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:God søndag, til alle - også til dig Lagersalg (Jan). Skal du ikke snart have udskiftet logoet med pril måned ? Men du er måske ligeså meget "IT nørd" som jeg selv ?
hehe jo det logo spiller ikke helt efter noderne, men det projekt - til trods for mulig stor succes - ligger lige nu i 6. eller lavere position, så derfor ikke sket mere. Der er andre projekter som giver mere på bundlinjen som opprioriteres istedet. Jeg har ganske godt styr på IT faktisk, men efter godt 20 år i det segment, så keder det mig, mine interesser for nuværende er udelukkende indenfor udvikling af grønne kosmetiske produkter til hud og hår.
Banneret kan jeg lave nyt af hver 3. minut hehe..