Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af ens hjemmeside..

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan!,
 
Dit site synes jeg er generelt flot! - jeg savner en "forsidebasker":... og det tilbud som du har gemt inde i på 1.995 med op til 150 respondenter.. det sgu da til at tage og føle på!. Det ville jeg helt klart undstøtte et budskab med.
 
Et eller andet med " Prøv vores unikke online spørgeskema for kun..... bla. bla":. der er du sikkert meget bedre end jeg... men jeg synes helt klart den fortjener en plads i udstillingsvinduet.
 
Amjad fortalte at 50% procent aldrig noget længere end forsiden.. det giver jo lidt stof til eftertanke.
 
For at vende tilbage til forsidebaskeren kunne det jo i teorien bare være et mere markant/centreret område som fanger øjet med det samme...  Ligesom en bog.. man læser altid de større overskrifter/underrubrikker helt automatisk.. inden man slæber sig igennem resten.
 
HÅber du kunne bruge det til et eller andet!
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Når jeg snakker om Nøgleord er det netop IKKE dem der kan ligges ind i Meta Headeren på siden... Nøgleord er de ord du gerne vil findes på - som skal indgå naturligt i tekster, titellinier, overskrifter, på billeder m.m.
 
Uden at have gennemgået alle dine konkurrenter/kolleger vil jeg pege på at der er lidt flere nøgleord for dig end de der står der... Eksempelvis: farvekopi indkøbsansvarlig farvekopimaskine laserprinter all-in-printer printvalg m.m.
 
Normalt ville jeg råde dig til at lave en mindre adwords kampagne for at få afklaret søgeordsinteresser på Google...
 
Prøv at se hvordan der her arbejdes med nøgleordet: Industriport - og du kan jo prøve at søge på ordet industriport på Google...
 
Og ja - uden dog at have gennemgået din linkstruktur systematisk - så mener jeg at du linker for lidt internt siderne imellem og får derfor ikke brugt nøgleordene offensivt nok - som bruger er man faktisk ikke klar over hvor mange sider du egentlig har. For mig at se har du som webmaster næppe det fulde overblik over hvilke sider der linkes til og fra? Alle sider bør minimum have et par ind- og udgående links foruden de deciderede navigationsmenuer - Google just loves that....
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
der gik jo lige et lys op for mig......
 
Jamen det vil jeg forsøge at optimere på! - på den "naturlige måde".. og du har helt ret. Der er ingen strategi for hvilke søgeord jeg vil have med.. det er nok bare mere tilfældigt.
 
... og mht. overblik over hvilke sider der linker hvorhen..... der må jeg melde pas... *G* Men nu jeg klar over det!:. og må vist hellere forsøge at forbedre det.
 
Takker og bukker.
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Glemte lige at rilføje.. jeg kører med adwords...
 
Hvis du fx søger på kopimaskie, all-in eller indkøbsrådgivning... så kommer vi op i højre side. Men en klog man sagde at man skulle skrive noget i overskriften som gav kunden noget... og vi tilbyder en gratis kopirapport, som vi håber lokker folk til at klikke videre.... Hvis du synes det helt hen i vejret og der bør stå noget andet, er jeg meget lydhør!!
 
Når du siger intern link... mener du så at linket skal fremgå på siden.... eller er det nok jeg blot laver en "Klik her".. og så er det nok?....
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Arrgh - så glemte jeg alligevel det allervigtigste - du har desperat brug for at få nogen flere relevante links til dit site hvis du skal ud og positionere dig blandt kopimaskinekæmperne...
 
Hvis du er i tvivl om hvorfor kan du lige se her om linkbytte... og så kan du jo starte med at bytte et link med mig 
 
Det er HAMMER vigtigt at du fjerner alt hvad der hedder klik her - se her m.m. - Sørg for at linke på dine nøgleord - det giver pote. En klassiker på nettet er den som Lars postede et andet sted - søg på ordet failure på google og se hvad der sker... Det at bruge nøgleord som links tæller meget højt hos Google.
 
Det jeg gerne vil bruge en adwords kampagne til var netop at finde ud af hvilke søgeord der bliver brugt mest - og så ville jeg overveje hvordan man fik disse nøgleord implementeret fornuftigt i sitet... Om teksten i jeres nuværende adwords er fornuftigt ved jeg for lidt om jeres site og forretning til at kunne svare på her.
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen!
 
Nu har jeg optimeret lidt på mit site... de første spæde skridt mod en "lidt" mere strategisk søgemaskineoptimeret side.
 
Du kunne se at jeg brugte for få interne links, som jeg har forsøgt at ændre på, og jeg kan allerede nu se, at jeg må udfærdige nogle nye sider, hvor i jeg kan bruge alle de herlige søgeord. Dog skal det nævnes at vi har et par cases på vej, hvor der er supermange muligheder for at arbejde med de rette ord og linke på tværs af hinanden.
 
Jeg har tilmeldt mig din linkbytte og jeg opretter også et site hvor jeg "anbefaler".. også linker jeg ellers bare derud af. Kan jeg bare allerede nu lave den, og sætte dit link ind?... og andres, så jeg kan hjælpe dem med at optimere deres site? Jeg gør naturligvis som du foreslår med at linke på selve søgeordet... Ligesom fx kopimaskiner og indkøbsrådgivning helst gerne måtte linke til visivo.
 
Super mange tak for din hjælp, det har givet mig et par konstruktive timer, hvor jeg har forsøgt at forbedre sitet.
 
Forrsten... Smokesolutions fra Springet var herude her til morgenmad... de fortalte lidt om deres måde at bryde igennem og det var faktisk meget inspirerende at høre på. Hvordan de tænkte inden succesen og ikke mindst herligheden i at se ydmygheden i deres øjne. Håber det fortsætter. Man kan virkelig mærke om man brænder for produktet eller ej - og det gør de sgu.
 
Det var lige et sidespring.
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Jeg har sat dig på min nye linkbytteside som først er oprettet igår så det varer nok et par dage før Google fanger den.
 
Husk at Google ikke tæller/eksporter links hele tiden så der kan gå et stykke tid før det får effekt.
 
Jeg har sat dit link på hvilket du kan se her:
 
Vil du venligst linke til mig på en af følgende 3 sætninger:

Jeg har byttet links fordi jeg satser på søgemaskineoptimering

Søgemaskineoptimering er vigtigt derfor bytter jeg links.

Mon ikke Søgemaskineoptimering er kommet for at blive?

Husk også at linke til Amino.dk med et relevant ord - så betaler man lidt tilbage til viceværten...

 
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amjad,
 
Med udgangspunkt i det du anbefalede mig at gøre, vil du så mene at min forside kører mod den rette vej?...
 
Jeg har bidt meget fat i at 50% af besøgende kun ser forsiden.. så jeg har prøvet at forenkle mit budskab... hertil har jeg forsøgt at ændre indholdet som du foreslog.. dog har jeg ikke fået rettet fremmedordene endnu... men det er på vej. (Den del kan jeg ikke selv rette... )
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 
  • Jeg synes klart du nærmer dig. Dog savner jeg stadig budskabet: Vi finder besparelserne, eller markulerer fakturaen.
  • PÅ forsiden: "læs mere" skal udskiftes med "Test din aftale på kopimaskiner"  
  • Forklar og fremhæv tydeligere, hvorfor deter muligt at spare penge:
 
>> (Uigennemskueligt marked
>>I 7 ud af 10 tilfælde viser det sig, at der er kontraktmæssige vilkår, som kunden ikke er blevet informeret om, og som >>yderligere binder kunden økonomisk til sine kopimaskiner og printere. )  
 
  • Du bør også sortere lidt ud i teksten selv om det kan være svært. Det kan stadig gøres skarpere, og I vil også få belønningen for indsatsen.
  • Drop nogle af de mange hovedmenunkter, hvis det er muligt, eller skriv dem ind i teksten.
  •  Blot en tanke: hvad med at spille mere på konsekvenserne ved ikke at benytte jer (spild af mange ressourcer).
 


Side 3 ud af 6 (55 indlæg)