Hej Jan!,
Dit site synes jeg er generelt flot! - jeg savner en "forsidebasker":... og det tilbud som du har gemt inde i på 1.995 med op til 150 respondenter.. det sgu da til at tage og føle på!. Det ville jeg helt klart undstøtte et budskab med.
Et eller andet med " Prøv vores unikke online spørgeskema for kun..... bla. bla":. der er du sikkert meget bedre end jeg... men jeg synes helt klart den fortjener en plads i udstillingsvinduet.
Amjad fortalte at 50% procent aldrig noget længere end forsiden.. det giver jo lidt stof til eftertanke.
For at vende tilbage til forsidebaskeren kunne det jo i teorien bare være et mere markant/centreret område som fanger øjet med det samme... Ligesom en bog.. man læser altid de større overskrifter/underrubrikker helt automatisk.. inden man slæber sig igennem resten.
HÅber du kunne bruge det til et eller andet!
Henrik |
Hej Henrik,
Når jeg snakker om Nøgleord er det netop IKKE dem der kan ligges ind i Meta Headeren på siden... Nøgleord er de ord du gerne vil findes på - som skal indgå naturligt i tekster, titellinier, overskrifter, på billeder m.m.
Uden at have gennemgået alle dine konkurrenter/kolleger vil jeg pege på at der er lidt flere nøgleord for dig end de der står der... Eksempelvis: farvekopi indkøbsansvarlig farvekopimaskine laserprinter all-in-printer printvalg m.m.
Normalt ville jeg råde dig til at lave en mindre adwords kampagne for at få afklaret søgeordsinteresser på Google...
Prøv at se hvordan der her arbejdes med nøgleordet: Industriport - og du kan jo prøve at søge på ordet industriport på Google...
Og ja - uden dog at have gennemgået din linkstruktur systematisk - så mener jeg at du linker for lidt internt siderne imellem og får derfor ikke brugt nøgleordene offensivt nok - som bruger er man faktisk ikke klar over hvor mange sider du egentlig har. For mig at se har du som webmaster næppe det fulde overblik over hvilke sider der linkes til og fra? Alle sider bør minimum have et par ind- og udgående links foruden de deciderede navigationsmenuer - Google just loves that....