Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af ens hjemmeside..

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amjad!,
 
Tak for din vurdering af hjemmesiden. Det er rigtig gode råd du kommer med, og jeg vil gå igang med at ændre opbygningen allerede i aften.
 
Når man nu sidder og læser det kan man godt sige til sig selv "Nå ja... det kan jeg da godt se, hvorfor tænkte jeg ikke selv på det"... men det kommer sjovt nok, først når man er blevet gjort opmærksom på det.
 
Anyway, tusind tak for din tilbagemelding - og det gælder også jer andre som har været supercool og tage jer tid til at se på mit site.
 
Jeg gør meget gerne gengæld, og er allerede igang med Local... Så bare sig til!
 
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Giver dig fuldstændig ret i, at man let bliver blind overfor det åbenlyse. Derfor er det helt rigtigt hvad du gør, nemlig  at få andre til at teste din hjemmeside. Allerhelst bør det jo være dine kunder, som er brugerne af din side!  
 
Jeg vil samle handsken op og høre forummets mening om vores hjemmeside: www.afront.dk - vi er godt klar over, at der skal lave nogle rettelser, men det kunne være spændende at få jeres kommentarer, råt for usødet, som det vist hedder.  
 
Et helt konkret spørgsmål jeg lige vil kaste ud: skaber det mere intersse om vort produkt, hvis der var en videointro/flashintro, se fx. www.economic.dk   
 


Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Amjad

Først og fremmest er det lækkert designet
åben, frisk og imødekommende.

Dernæst er det enkelt - nemt at overskue.
Skrevet i et sprog - selv jeg - kan forstå.
Rettet direkte til målgruppen i sprogformen og enkeltheden.

Jeg kan specielt godt lide at I ikke plastre en masse ekstra specialiteter og funktioner på siden.
Ofte ser man på sider, hvor cms systemer lanceres, en uoverskuelig masse muligheder og tillægsprodukter.

De enkle skabeloner er også flotte og giver at man hurtigt kan forestille sig hvordan slutresultatet bliver.

Så min dom - super flot


Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

Amjad - jeg synes også at det er et nice site I har jer, men personligt ville jeg nok hellere have en grotesk font som f.eks. Arial.
 
Jeg vil da også gerne smide bolden op til en gang konstruktiv kritik af kraab.dk
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende tråd....
 
Hej Henrik,
Jeg kan godt lide din hjemmeside - stille og rolig og med en stil og layout som jeg synes er fedt og på mange måder oser af troværdighed...
 
Jeg kunne dog hvis jeg skulle være lidt søgemaskinekritisk sige at:
 
- Du skal være mere præcis og agressiv i dine titellinier - de skal altså indeholde dine vigtigste nøgleord - ikke at forveksle med Meta tag = Keyword
- Når jeg har strippet din side og prøvet at finde en rød tråd på de mest brugte ord - så har jeg svært ved at se du bevidst/strategisk har opbygget dit site efter hvilke ord du gerne vil findes på
 
Din side er generelt godt indekseret af Google men du bruger (efter min mening) for få interne links og du bør være helt på tæerne i kampen om de relevante nøgleord... Du skal jo findes når folk søger efter de produkter du rådgiver om.
 
Jeg tror du har den helt rigtige forretningside - det kopimarked er totalt ugennemskueligt... Held og lykke med det.
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,
 
Jeg har været inde på economic - hvilket jeg synes er rigtig fed.
 
Nu er jeg ikke den store webmaster og har mange års erfaring med webopbyning - men jeg kan mærke på mig selv om jeg synes det er dårligt, middel eller rigtig godt! Og jeg synes at man får et rigtig godt og "enkelt" indtryk af hvad det går ud på. Med enkelt mener jeg at det nemt for øjet at finde ud af hvad det egentlig handler om! - også virker det sgu billigt!
 
Nå jeg nu selv får lidt mere styr på det, kan jeg da se at jeg godt selv kan bruge systemet. Bl.a. til timesagsstyring... den foregår lidt primitivt idag!
 
Så jeg har faktisk ikke det helt store at sige til dette site andet end fedt! Men mht. den video/flash du nævnte... mener du at den kommer udover den intro som ligger nu? Den synes jeg også giver et godt indtryk af potentialet!
 
Jeg ser videre på den anden...
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,
 
Forsiden:
Jeg ville også have en lidt mere dominerende overskrift på. Evt. en anden fonttype, som minder lidt om en gammel avisfont... da det er lidt det avislayout jeg føler du kører med. Dvs. blander lidt traditionelt layout med fremtidens digitale muligheder... cool!
 
Jeg får et godt indtryk af forsiden. Det simpelt og man tager hurtigt beslutning om næste skridt.
 
"Læs mere"..
Jeg er lidt af en strukturnørd... har en svaghed for streger!... og med reference til det andet site du nævnte... economic.. så synes jeg at man her formår at putte mange informationer ind, men alligevel opretholde orden på skærmen... det savner jeg lidt når jeg går i dybden på siden. Dvs afsnittene "svæver" lidt... Men igen.. det kommer helt an på hvilket type design man går efter.
 
Budskabet:
En ting er layoutet... noget andet indhold. Jeg er ihvertfald ikke i tvivl om hvad det går ud på.. så den
del synes jeg fungerer godt. Men lidt mere struktur på de efterfølgende sider... hvis jeg skulle komme med lidt kritik.
 
 
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for at du også tror på mit forretningskoncept!.. Det superfedt at andre også mener det samme som en selv.
 
Mht. søgemaskineoptimering har jeg prøvet lidt selv at lege med det, men jeg må indrømme at jeg ikke er helt på med noderne, da jeg i mit cms system ikke har de store muligheder for at indføre keywords.... det eneste jeg har er et beskrivelsesområde, som jeg kan se bliver indekseret i Google... men thats it. Jeg har rykket min samarbejspartner... men har ikke hørt noget endu.
 
Nu ved jeg der sidder et par guruer herinde i søgemaskineoptimering! - det kan være de giver et par fif! he he...
 
I bund og grund er det jo begrænset hvad mine vigtigste søgeord er... og ord som kopimaskiner og printere burde være ret dominerende... eller rettere sagt.. det bør de være.. så jeg må vist igang med at finde ud af at forbedre det.
 
Tak for vurderingen!
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,
 
Nu spørger jeg lidt dumt.. men hvad mener du med for få interne links?... at jeg ikke henviser nok til siderne i mellem?...
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløj!
 
Jeg elsker farven rød!.. den er så dominerende på den fede måde - og den fanger med det samme.
 
Jeg synes i har et super design... og det minder lidt som om jeg har logget ind på Nephews næste pladecover... Så man kan godt se at der er lagt krafter i at nå den målgruppe i gør, og at stilen passer godt til jeres koncept.
 
Shoppen er også overskuelig.. jeg havde lidt problemer med at åbne den, men det vist bare lige min pc som trænger til en format C...
 
Min indtryk af dit site er super!  - der er jo ikke så mange info på den, men det kommer jo sikkert med tiden, også kan vi tage den op igen mht. indhold!
 
Over and out.
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Side 2 ud af 6 (55 indlæg)