Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af ens hjemmeside..

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Amjad,
 
Super tilbagemelding!
 
Jeg har godt tænkt over de mange menupunkter i under profil... og de skal cuttes ned til en 3-4 stykker. Jeg er igang med at finde en fed "konsekvens"..... som jeg vil forsøge at få på forsiden... Problemet er at jeg kun selv er herre over grisen og teksten for oven og til højre.. nedenstående er et fast billede af vores samarbejde SKI.. (staten og kommunernes indkøbssservice).
 
Igen, tak for din tilbagemelding det har været super fedt.
 
Med din info og Karstens tips om søgemaskineoptimering har det lykkedes mig at få en ret cool placering på google hvis du søger på kopimaskiner, eller kopimaskiner rådgivning, kopimaskiner indkøb.... så selvom man er amatør kan man faktisk godt komme lidt op af googlerangstien.  Igen TUSIND tak for den hjælp.
 
Dbh.
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Glæder mig, at du kunne bruge mine inputs. Også godt at se din gode placering på Google.
 
Må jeg i øvrigt høre, om det har giver afkast at være SKI leverandør?
 
Tak til Ida, RENEGADE og Henrik for jeres feedback på vores hjemmeside.


Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
takker! :-)
 
Vedr. SKI er det så nyt for os, at vi ikke rigtig er kommet igang endnu. Vi har haft et par henvendelser, men det er ikke der hvor vi fokuserer så meget - endnu. Så jeg ved meget mere om en 3-4 mdr.. så må vi se hvad det har betydet at være på SKI.
 
I forbindelse med en bog jeg er ved at læse, har jeg fået et par værktøjer som gør ens budskaber mere simple og ligetil. Derfor har jeg ændret min title... igen... men denne gang kan jeg mærke at det pludselig giver mere mening mht. vores services.  Ihvertfald har jeg fået nogle helt 5. personer til at læse forsiden, og de er ikke i tvivl om hvad vi laver... og det er jo super. Jeg er så glad for den input du har kommet med omkring mere aggresive budskaber.... hvilket jeg selv synes er på rette vej nu..
 
Jeg ændrer nok budskabet flere gange endnu... men synes klart jeg er på rette vej.
 
Overvejer du forresten da at komme på SKI?......
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej vi overvejer ikke SKI. Vi har talt med dem tidligere, men de er vist mest indstillet på at lave aftaler med store it-levarandører.


Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amjad,
 
Ja det kan godt være lidt svært at komme igennem på det område. Vi var ret heldige da der simpelthen ikke findes særlig mange af vores type virksomhed inden for vores fokusområde.
 
 
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Flot side grafisk set !

Men man skal ned og nærlæse for at se hvad du egentlig sælger.

Mange gange har man under 5 sekunder til at fange folk inden de surfer videre - det tager meget mere end 5 sekunder at finde ud af hvad du tilbyder.

Først registrerer man farver, så former, da figurer dernæst billeder, og til aller sidst tekst. Din side kunne lige så godt være en hjemmeside for en bank eller et realkredit institut, jeg mangler billedeligt hint om at dette drejer sig om kopimaskiner. En sparegris udformet som en kopimaskine kunne måske hjælpe på det ? ( Jeg er ikke sikker på at det er nok ).
En snuptagsløsning kunne være at skifte sparegrisbilledet ud med et andet billede ?

De andre grafiske ting har jeg ikke så meget forstand på.

Håber du kan bruge det til noget, og jeg ikke var for hårdhændet - men det er konstruktiv kritik der er brug for, ikke ja-sigere.
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Tak for din tilbagemelding.. .det super.
 
Grisen er valgt grundet en kampagne vi har kørt i diverse medier, så for genkendelsens skyld valgte vi grisen..
 
Jeg har forsøgt at have hele budskabet i vores koncept i min overskrift, med supplerende tekst lige nede under. Det fedt du skriver at du ikke helt forstår hvad vi laver, så jeg vil forsøge at ændre budskabet.. igen igen.. *G*
 
Hertil prøve at tænke lidt mere i billeder.... en gris kombineret med en kopimaskine er måske ikke helt tosset!
 
Tak for tilbagemeldingen.
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Så ville jeg også beholde grisen. Måske der er nogle kreative der kan finde på noget med printeren, grafisk kreativitet er ikke min stærke side.

Iøvrigt søger blikket alle mulige andre steder hen end lige præcis på overskriften - det skete ihvertilfældet for mig - måske er jeg bare for gammel.
Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg så lige på din hjemmeside igen her til morgen.

Du har masser af plads til venstre for grisen. Man kunne sætte 3-4 punkter om de services du tilbyder her ( sort tekst med en rød bullet/firkant af samme farve som overskriften ?

- Hjælp ved indkøb
- Hjælp til leasingkontrakter
- Hjælp til eksisterende kontrakter

Så er selv jeg ikke i tvivl om hvad du tilbyder - på under 5 sec.

( Tilføjelse: Ups - jeg bruger 19" skærm så måske der ikke er så meget plads igen ? )
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren,
 
Så var det dig som var inde og se på vores site her til morgen - fra spanien?.. jeg tænkte nok hvad sørensen en spanier ville bruge vores site til - men tænkte at Visivo som ord havde lokket ham/hende herind.
 
Jeg kan godt følge dig - mit "problem" er bare at jeg ikke råder over den plads. Den er en del af designet i vores CMS system... men jeg kan gøre det til højre for grisen.... istedet for den tekst som er der nu...
 
Det vigtigste for mig er dog at jeg i en linie kan fortælle hvad vi laver og understøtte det med lidt troværdighed. Herefter kunne det være super med dit input.
 
jeg vil prøve at se om jeg ikke kan få det indført uden det ser "presset" ud grafisk.
 
Super mange tak for tilbagemeldingen!
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Side 4 ud af 6 (55 indlæg)