Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af ens hjemmeside..

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,
 
I forbindelse med at vi alle har - eller er ved at få en hjemmeside op at køre, ville det så være en ide at man kunne komme med ros/ris til hinanden og ikke mindst gode råd til forbedringer - amino vs amino.?
 
Det kunne måske gøre at vi lynhurtigt - undgik nogle basale webbrølere, og på den måde hurtigere fik noget godt web kørende.
 
Jeg ville ihvertfald godt kunne bruge noget konstruktivt kritik så jeg kunne optimere min web og omvendt, jeg ville gerne hjælpe ved at bruge 10 minutter på at browse rundt og komme med min uforbeholdte mening på dem som ønsker dette. (og har tid til det).
 
Er det noget man må bruge Amino til?.... eller strider det imod nogle regler m.v.?...
 
Henrik
 
 
 
 
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke se det skulle stride imod nogle regler herinde, og det er oplagt at vi bruger hinanden til den slags.

Havde selv tænkt mig at bede om en gennemgang når jeg er færdig med mit.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Indrøm nu bare at du gerne vil have trafik på dit site

Jeg synes at I har et nydeligt website, med masser af gode cases. Men som teknikfreak savner jeg en oversigt over hvilke mærker i kan levere indenfor kopi og print.
 
mvh Carsten
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

God idé, det kunne være rart at høre hvad andre har at sige til det man sidder og laver, jeg selv har en tendens til hurtigt at gejle mig op og overbevise mig selv om at det jeg laver er perfekt - så lidt konstruktiv kritik ville da være lækkert.
 
Og hvis man via et par kommentarer kan hjælpe til med at gøre et andet site bedre vil jeg da gerne hjælpe. (smid en PM hvis jeg skal give et par kommentarer)
 
Det skal lige siges at jeg er under udd. til mediegrafiker, hvor vi lærer en masse om design, web og mere i den dur.
  
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Super med tilbagemeldinger!
 
Jeg kører i et cms system som automatisk laver de her kursiv tekster... en slags smartmappe som automatisk viser mine testimonials på forsiden.. fed funktion, men jeg kan ikke selv ændre kursiv delen... men det kan jeg jo evt få min "webmaster" til.
 
Den med hvilke mærker vi tilbyder skræmmer mig lidt, da vi jo ikke tilbyder mærker, men indkøbsrådgivning i forbindelse med indkøb... altså en slags "ekspert indkøbsfunktion" som kun tager sig betalt hvis man finder en besparelse. Så vi er har ingen præference for mærker...
 
Så det jeg kan høre er, at det ikke er så klart hvad vi laver... det må jeg vist lige se på!. [:0]
 
Tak for tilbagemeldingen, og hvis der er andre som gerne vil have min holdning siger de bare til!..
 
Henrik
 
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 
Jeg synes dit site er lækkert overskueligt.
 
Godt at se, at du har nogle cases inde. Det er noget jeg skulle få taget mig sammen til at få lavet også. I samme åndedræt vil jeg da gerne bede folk komme med kritik til vores site....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen!
 
Det fedt at folk synes det en god ide, og allerede nu har jeg fået god og brugbar kritik som jeg vil tage op til efterretning. Så snart jeg har tid, vil jeg gøre det samme på dem som gerne vil have det.
 
Jeg har et spørgsmål.... hvad er PM?
 
Henrik
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
PM = Private Message
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Generelt en flot og overskuelig hjemmeside

Lige et par hurtige:

1.Denne sætning på din hjemmeside bør efter min mening have en langt mere synlig placering

"Vi tjener kun penge, når vores kunder sparer penge." Hvis det altså passer!?

Det samme kunne man sige om alt det der står under "Tankevækkende". Det er ikke tankevækkende, det er jeres berettigelse på markedet, hvorfor gemme det i sidste hovedmenupunkt??


2. "Testimonials" er et forbudt fremmedord. Kald det hellere noget dansk. Det samme gælder "Home"

3. "Links" bør hedde artikler, når der er artikler under denne kategori.

4. Prioritering af hovedmenupunkterne kunne måske godt gennemtænkes lidt bedre: det vigtigste først (set igennem kundens briller!)

5. Hvad er formålet med hjemmesiden? Det skal man hen til "Profil" for at finde ud af

"Visivo tilbyder rådgivning i forbindelse med     indkøb af dokumentrelaterede løsninger som kopimaskiner og printere."

Det skal altså stå på forsiden, når ca. 50 % af alle besøgende kun læser forsiden!

Men alt i alt en meget flot hjemmeside!


Side 1 ud af 6 (55 indlæg)