Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om iphone

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
For et par måneder siden fandt jeg ud af at vi er nogle stykker som er små tilhængere af apples produkter, hvad siger i til den nye iPhone. Jeg går ud fra at de af jer som syntes den er hver at snakke om, har set steves keynote. (det er han forresten vildt god til)

Personligt ville jeg jo gerne have haft den i total alu, (skal da matche macbook pro  ) men når det er sagt, er det så ikke lækkert med touch screen og en stor skærm. Jeg forstår dog personligt ikke hvorfor der kun er et 2.0 megapixels cam i den.

Men de skal jo selvfølgelig også kunne sælge en opgraderet udgave lidt senere.

Hva siger i ? Kan i li den, er det noget i skal have?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:18
Hej,

Jeg må sige at de har formået at lave en mobiltelefon, med ekstremt mange funktioner og fede funktioner, så alt efter prisen regner jeg stærkt med at jeg skal have en - Så kan jeg handle aktier imens jeg er på farten

Det fedeste ved iPhone er klart lækkert mailprogram, og browser, så kan bruge den istedet for bærbaren på farten, til lettere opgaver

Fortrækker også en stor skærm og touch, en en bette skærm og taster...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 22:20
Dato: 16-01-2007 22:17:37 Forfatter: Jesper N. Jepsen Hej,

Jeg må sige at de har formået at lave en mobiltelefon, med ekstremt mange funktioner og fede funktioner, så alt efter prisen regner jeg stærkt med at jeg skal have en - Så kan jeg handle aktier imens jeg er på farten

Det fedeste ved iPhone er klart lækkert mailprogram, og browser, så kan bruge den istedet for bærbaren på farten, til lettere opgaver

Fortrækker også en stor skærm og touch, en en bette skærm og taster...

Jeg syntes også det er godt med en browser, steve siger dog at telefonen kommer til at køre OS X, men jeg regner dog med det bliver en noget enkel udgave af det, da det jo kræver lidt at køre et helt styresystem, men helst klart et mega pluds at der er broweser, og at det ikke er bare som vi kender det med de telefoner som kan viser websider lige nu,.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:28
Syntes den er kanon lækker, men glæder mig til at se de første review af den når den kommer ud i usa eller japan eller hvor den først kommer ud, de siger jo den er 5 år foran udviklingen, men måske lidt svært at se ud fra en animation, men helt klart den har apples lækre og brugervnelige interface og designet, hvad det nye er må tiden vise, har ikke rigtig set noget endnu som viser eller fortæller om at den skulle være 5 år længere fremme i udviklingen :-)

Edit: skulle måske være touchscreenen uden pen, det jo genialt, specielt til en mobil :-)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 22:48
Dato: 16-01-2007 22:27:45 Forfatter: den rigtige mk Syntes den er kanon lækker, men glæder mig til at se de første review af den når den kommer ud i usa eller japan eller hvor den først kommer ud, de siger jo den er 5 år foran udviklingen, men måske lidt svært at se ud fra en animation, men helt klart den har apples lækre og brugervnelige interface og designet, hvad det nye er må tiden vise, har ikke rigtig set noget endnu som viser eller fortæller om at den skulle være 5 år længere fremme i udviklingen :-)

Edit: skulle måske være touchscreenen uden pen, det jo genialt, specielt til en mobil :-)

Så vidt jeg forstod var det softwaren der var meget forud for sin tid, altså safari browser osv. de ting som er standart på en mac computer.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:38
Nogen der ved noget om prislejet?

Det ser ud til at være en lækker mobil, og eneste problem jeg umiddelbart kan se, er at den er baseret på OS X. Inden nogen kommer med trælse kommentarer, vil jeg lige sige at jeg er vild med OS X, men som mobil device ved jeg ikke rigtig. Findes der eks. GPS navigation til den som der gør til smartphones med Symbian eller Windows Mobile? På Apples website beskrives Google Maps men ikke noget om navigation (udfra specs er der ikke indbygget GPS modtager). Alle de små nyttige PDA applikationer som findes må man også undvære.

Men lækker, det er den da!

mvh Carsten

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 08:49
jeg mener den lå på 399 $

Så den kommer nok til at koste 3000-4000 kr. måske 5000 kr. bare fordi de ved at danskerne har penge.. :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:01
Som alle andre produkter fra Apple er dette også overhyped. Den kan umiddelbart ikke noget min N80 ikke kan.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:55
Jeg har haft mange forskellige PDA''er og jeg har været fantastisk stolt og glad for dem alle - og jeg har aldrig brugt dem til en skid. De er flotte, smarte og lækre allesammen, men jeg bruger dem bare ikke. Multifunktionsmaskiner ender som regel med at være nul-funktionsmaskiner - maskiner der kan så meget, at de ikke er gode til noget som helst.

Nedenstående video udtrykker meget godt min forventing til iPhone ...

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 14:40
ipod, itunes, iphone - jeg syntes at kvaliteten på produkterne overhovedet ikke afspejler prisen, deres musik butik sælger musik der kun kan bruges på deres egne afspillere og som er kraftigt DRM beskadiget.

Nej jeg mener man kan få bedre produkter til billigere penge og uden at produkterne har magten over forbrugeren (som det er tilfældet med itunes f.eks). Og muligvis er jeg også bare nærig....

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)