|
For et par måneder siden fandt jeg ud af at vi er nogle stykker som er små tilhængere af apples produkter, hvad siger i til den nye iPhone. Jeg går ud fra at de af jer som syntes den er hver at snakke om, har set steves keynote. (det er han forresten vildt god til) Personligt ville jeg jo gerne have haft den i total alu, (skal da matche macbook pro ) men når det er sagt, er det så ikke lækkert med touch screen og en stor skærm. Jeg forstår dog personligt ikke hvorfor der kun er et 2.0 megapixels cam i den.Men de skal jo selvfølgelig også kunne sælge en opgraderet udgave lidt senere. ![]() Hva siger i ? Kan i li den, er det noget i skal have? |
Jeg må sige at de har formået at lave en mobiltelefon, med ekstremt mange funktioner og fede funktioner, så alt efter prisen regner jeg stærkt med at jeg skal have en - Så kan jeg handle aktier imens jeg er på farten

Det fedeste ved iPhone er klart lækkert mailprogram, og browser, så kan bruge den istedet for bærbaren på farten, til lettere opgaver
Fortrækker også en stor skærm og touch, en en bette skærm og taster...
Bliv gratis medlem
) men når det er sagt, er det så ikke lækkert med touch screen og en stor skærm. Jeg forstår dog personligt ikke hvorfor der kun er et 2.0 megapixels cam i den.