![]() Helmer syntes jeg får deja vu, og tænk det skulle ske på et iværksætter forum. Tænk der sidder nogle og mener at linux overtager verden en dag selvom ingen almindelige mennesker fatter det, det har nørderne bare ikke fundet ud af, men skulle det ske, så sidder vi og hader linux den dag det bliver stort, så kan det være vi alle kunne elske bill gates, som vi gjorde da han kom med hans dos. Og så kan det være vi alle drikker Carlsberg igen, når det lokale bryggeri i Ballebro er blevet store og slået calrsberg af pinden...... ![]() |
Dato: 17-01-2007 23:06:35
Forfatter: den rigtige mk
Helmer syntes jeg får deja vu, og tænk det skulle ske på et iværksætter forum. Tænk der sidder nogle og mener at linux overtager verden en dag selvom ingen almindelige mennesker fatter det, det har nørderne bare ikke fundet ud af, men skulle det ske, så sidder vi og hader linux den dag det bliver stort, så kan det være vi alle kunne elske bill gates, som vi gjorde da han kom med hans dos. Og så kan det være vi alle drikker Carlsberg igen, når det lokale bryggeri i Ballebro er blevet store og slået calrsberg af pinden......
Jeg må nok indrømme at jeg ikke helt forstår hvad du mener... altså mest deja vu delen af indlægget :)
Bliv gratis medlem