Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om iphone

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel Det er hvad jeg kalder 5 år forud

Helmer syntes jeg får deja vu, og tænk det skulle ske på et iværksætter forum. Tænk der sidder nogle og mener at linux overtager verden en dag selvom ingen almindelige mennesker fatter det, det har nørderne bare ikke fundet ud af, men skulle det ske, så sidder vi og hader linux den dag det bliver stort, så kan det være vi alle kunne elske bill gates, som vi gjorde da han kom med hans dos. Og så kan det være vi alle drikker Carlsberg igen, når det lokale bryggeri i Ballebro er blevet store og slået calrsberg af pinden......
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 09:04
Dato: 17-01-2007 23:06:35
Forfatter: den rigtige mk
Helmer syntes jeg får deja vu, og tænk det skulle ske på et iværksætter forum. Tænk der sidder nogle og mener at linux overtager verden en dag selvom ingen almindelige mennesker fatter det, det har nørderne bare ikke fundet ud af, men skulle det ske, så sidder vi og hader linux den dag det bliver stort, så kan det være vi alle kunne elske bill gates, som vi gjorde da han kom med hans dos. Og så kan det være vi alle drikker Carlsberg igen, når det lokale bryggeri i Ballebro er blevet store og slået calrsberg af pinden......

Jeg må nok indrømme at jeg ikke helt forstår hvad du mener... altså mest deja vu delen af indlægget :)

Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:03
Jeg synes generelt Apples produkter er overhyped og er derfor enig med Uffe. Specielt Ipod er jeg efterhånden træt af at høre om. Alle har efterhånden en og der er ikke særlig meget prestige tilbage i at eje sårn en. Istedet ville jeg gå efter lydkvalitet og funktioner - den bliver jo i lommen det meste af tiden alligevel så hvorfor fokusere udelukkende på design :)

Mht. iphone så er der jo groft sagt egentlig ikke meget nyt i det. Touchscreen har vi set før (og netop touchscreen har ofte været kritiseret for ikke at være brugervenlig/hurtig nok til mange ting, eks. sms) men nu når Apple announcer det, bliver det sikkert pludselig "sejt" igen.  Iphone er 5 år forud for sin tid? Yeah right. Steve er god til at overdrive/overhype helt vildt.  Sjovt nok nævnes der ikke noget om standby-batteritiden og det faktum at batteriet ikke er udskifteligt, så forvent en ringere mobillevetid :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:44
Det kan godt være at apple ting er hyped... men.. jeg må indrømme at jeg har været et par mp3 afspillere igennem før jeg faldt til ro med men 60GB iPod... Jeg har været utallelige pc''er igennem inden jeg fik min sidste som var en iMac..

Gennerelt har jeg den oplevelse at de ting jeg har købt som har haft tegnet af en halvspist æble på sig, har været de ting jeg har været gladest for..

Det kan godt være at iPhone er hyped, men hvilken telefon er ikke det!? JEg havde min nokia N70 i 1 måned før jeg måtte sælge den fordi jeg syntes at den var unaturlig langsom...

For alle jer der ikek har set videoen om iPhone.. se den.. det er altså smart alt det den kan... så er jg lidt lige glad med at den måske skal oplades "hver" dag... ..

"Mac"lige hilsner,

Steph

Tilmeldt 21. Dec 06
Skrevet kl. 09:44
Sammenlignet med stort set alt andet, er Apples produkter generelt hyped meeeget mere. Men det har nok noget at gøre med at Hr. Jobs er vild med at prale og at Apple-fans generelt er noget mere loyale end andre.  Det ændrer dog ikke ved at Apple hovedsageligt lever på design og ikke nødvendigvis på features. Kan sagtens følge folk i at de gerne vil være anderledes osv. men det betyder dog ikke at alt Apple rører ved bliver til guld og er meeget bedre end alle konkurrenternes produkter.

Firben, der findes efterhånden en del styresystemer til telefoner - du valgte så tilfældigvis det OS der er langsomst af alle at sammenligne med :)   Det meste af det Iphone kan, findes i en eller anden afskygning også i andre telefoner.  Touchscreen, "widescreen" (som iøvrigt ikke ka vise widescreen klips så det fylder det hele), bevægelsessensorer, software features etc.  Det eneste deciderede "nye" er vel egentlig bare designet, OS X og det der tæt-på-øret gejl.

Forstår ikke helt hvordan du kan være ligeglad med hvis den skal oplades hver dag - hvis det er tilfældet er det da en kæææmpe ulempe der overgår en langsom telefon, vil jeg mene. Håber du ikke glemmer opladerledningen på en lang tur så ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:20
he he..
jeg påstår heller ikke at apple kun laver gode ting... men.. påstår at de ting jeg har købt som var lavet af apple ramte plet.. det er nok bare mig der har været heldig..
og.. mh.t. det med opladning... jeg bruger min telefon hver dag i bilen.. den sider i opladeren næsten hele tiden.. så bateri levetiden er lidt en bi-ting...

hilsen steph

Tilmeldt 21. Dec 06
Skrevet kl. 15:32
Så må vi jo håbe at den øvrige målgruppe ikke har god batterilevetid på deres liste over krav :)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 16:39
Touchscreenen er vel også ny, ihvertfal at man ikke skal bruge sådan en pen mere som man skal ved nogle pda.

Og så tror jeg at selv navigationen og brugervenligheden er ny ihvertfal indenfor mobil verden.

Hvor har du læst det om batteri levetid ? 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:11
Dato: 24-01-2007 15:32:19 Forfatter: caffery Så må vi jo håbe at den øvrige målgruppe ikke har god batterilevetid på deres liste over krav :)

Altså nu er der jo ingen der kender standby tiden endnu, ud over apple. Jeg tror næppe at det kun kan holde en dag, måske 2-3. hvilket stadig er mindre end andre telefoner, men vi har som sagt ikke meget at basere det ud fra. men hvis der er 5 timers taletid/film tid, og 16 timers musik afspildning, er der jo nok ikke kun 24 timers standby.

Tilmeldt 21. Dec 06
Skrevet kl. 20:53
Mener jeg læste det med batteritiden på Engadget.

Vil ikke mene at Touchscreenen er ny, bare fordi man ikke skal bruge en pen...man ku jo også bare lade være med at bruge en pen på de andre touchscreen-telefoner (som eks. Sony Ericssons P910/990 serie).  Navigationen er selvklart ny idet OS''et er nyt.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)