Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-købmand .... Din indtjening er for dårlig !

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er seriøs e-købmand og vil videre med din shop, så er der rigtigt meget fokus på optimering af shopløsningen, øget synliggørelse, bedre konvertering og lignende.

Jeg er imidlertid af den opfattelse, at der er alt for lidt fokus på selve kerneforretningen – dvs. de 'kedelige' ting som sortiment, priser og leveringsbetingelser.

Det resulterer i at alt for mange e-købmænd bare 'drøner derudaf' uden noget begreb om, hvordan den grundlæggende økonomi er i forretningen, fordi der er så fantastisk mange andre og mere spændende ting at fokusere på end den grundlæggende kommercielle optimering.

Det fører mig videre til påstanden om, at indtjening er for dårlig, fordi de ikke ved præcis på hvilke produkter og kunder, de tjener deres penge, og derfor ikke kan fokusere deres forretning, der hvor pengene tjenes.

I sidste ende koster det rigtigt mange e-iværksættere livet, fordi de simpelt hen bliver fejet af banen af mere professionelle konkurrenter.

Jeg arbejder i øjeblikket på at færdiggøre et rådgivningskoncept omkring 'Grundlæggende Kommerciel Optimering' af eHandels virksomheder og vil gerne i dialog med et par seriøse shopejere, som kan levere data til et par case-studies.

Du kan læse mere om konceptet på WebBiz.dk – Send mig en PM, hvis du er interesseret i en snak om mulighederne for et samarbejde om en case .....

Venlig hilsen/Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du har ret Morten - et langt stykke af vejen ihvertfald.

Bytte facebookfans, affiliate, seo, twitter, nyhedsbreve, linkbytte, artikeldatabaser og hvad ved jeg Smile

Who cares - hvis ikke du har bæredygtig avance.

Jeg er så uenig i at kerne økonomien er det kedelige - tvært imod er det de andre ting der er kedelige Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)