![]() Først og fremmest tak for en rigtig cool side! Jeg tror at jeg, som så mange andre, render rundt med en lille iværksætter inden i mig, som gerne vil ud hehe ![]() ![]() ![]() Men jaeh, ellers har jeg da tænkt på lidt andre ting som måske ku føre til at jeg ku blive min egen chef.. Såsom T-shirt tryk (på bestilling, nok ikke så meget med færdige designs, men måske? ![]() ![]() Ehm, har egentlig osse fået en tanke om at man måske ku lave en online legetøjsbutik, som måske ku køre rundt? Har bare brainstormet, ved ikke om det er en dødssejler hehe ![]() Well hvis I har nogen gode råd og evt. et skub igang hører jeg da gerne fra jer ![]() Lidt om mig selv: Navn: Thomas Alder: 22 Bopæl: Nordjylland (villig til at flytte, indenfor rimelighedens grænser) Interesser: Biler, teknik, computere, stort set alt hva der kan sættes strøm til ![]() Udd. og kompetencer: Tjah, er uddannet IT-supporter, og har meget stort flair for det, og en bred viden hvis man skal tro min familie og venner, hehe ![]() ![]() |
Jeg kan se at vi næsten er naboer - jeg har kontor i Hadsund (lurede dit postnummer i profilen)

Hold dig til hvad der interesserer dig, for det er nemlig det du er bedst til. Det er også noget nemmere at holde gejsten oppe når man arbejder med noget man interesserer sig for. Selvom der er kæmpe avancer på blomster, tror jeg ikke at jeg klarede 14 dage i en blomsterbutik, og så kan det jo være lige meget at avancen er god

Det er rigtigt at avancen på PC grej KAN være lav. Men det behøver den ikke være. For nogle betyder høj service, god support og god rådgivning mere, end om man er den billigste på edbpriser.dk.
mvh Carsten