Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor skal det være så dyrt ..... ???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal det være så utroligt kostbart at fremstå som professionel eHandler ?

Det virker som om, at FDIH, e-handelsfonden og TrustPilot slet ikke er indstillede på at rekruttere små opstartvirksomheder.

Nu ved jeg godt, at det er muligt at få lidt rabat, men e-handelsfonden skal have kr. 6.400 ex. moms for at man kan anvende e-mærket, TrustPilot vil have kr. 7.188,- ex. moms for at sætte en igang og vores brancheorganisation (!!??) skal have kr. 7.000,- ex. moms for at optage en på medlemslisten, ialt et beløb på den forkerte side af kr. 20.000 for at fremstå som seriøs eShop overfor potentielle kunder ..... Måske det bare er mig, der er påholdende, men jeg synes godt nok, at det er mange penge i et opstartbudget .....

Prøv lige at fordele den omkostning ud på dine ordrer det første driftsår ! Er det mig der ser for kortsigtet på det .... ???

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Tja, der er jo ingen tvang vedr. de nævnte abonnementer, men man skal selvfølgelig gøre op med sig selv, om det mersalg, det giver, kan dække omkostningerne.

Der er ingen tvivl om, at jeg meget ofte fravælger en shop, som ikke er E-mærket. Derimod checker jeg meget sjældent Trustpilot og om du er med i en brancheorganisation er mig fuldkommet irrelevant, når jeg står med dine varer i kurven og skal betale.

E-mærket er egentlig det eneste af de 3, som for mig giver et professionelt indtryk. Der er andre, gratis redskaber i processen at fremstå som professionel.

Michael

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:29

Hej Morten

Jeg er helt enig med Michael, og derfor skylder du ham en god flaske rødvin, nu du har sparet over 14.000 kr Skype-ItWasntMe

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:43

De ydelser er ikke lavet for dig med for portaler da de vil tjene penge er de i en interesse konflikt hvor de stå imellem penge og hvem er bedste.

At dem der ikke er  e-handelses funden fremstår som dårligere er jo i deres mening dem der har portalen , dem som ikke e handels funden behøver jo ikke være dårligere eller bedre

Jeg kigger aldrig på truspilot anmeldelser for de er tit farvet af shoppen ejer , hvor mange venner han eller hun har om man har uvenner i sin egen branche kan ingen portal holde styr på de rigtige eller forkert , derfor er det kun et vejledende indtryk denne portal giver .

Dette her 1000 gange mere for kunden og som skal du betal for den ekstra omkostning disse mærker koster og der er kun en der kan betale det og det er dig som forbruger, der skal betale denne ekstra omkostninger , og dette er ikke forbrugers interesser , derfor handler , den der tænker økonomisk ikke hvor der disse mærker mange gange da mange gange er de dyrere grundet en ekstra markedsomkostning , jeg gør neden stående i stedet og sparre tit nogle kr.

vælge efter dette her mere

• Vælg efter hvordan betingelserne er siden om du læse de overholder, forbruger rettighederne.
  • Tjek priserne på siden og sammenligne med andre sider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:56

Synes Trustpilots troværdighed er stødt dalende og de har været oppe i medierne omkring dette for et stykke tid siden.

Jeg ved heller ikke, om det er det værd, hvis en kunder ser sig sur på én, og så får en meget dårlig anmeldelse fra personen. Det kan skade forretningen en del.

Jeg ville holde mig laaaaaangt væk fra Trustpilot!

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Indkøberen/Fokus:

Der er ingen tvivl om, at jeg meget ofte fravælger en shop, som ikke er E-mærket. Derimod checker jeg meget sjældent Trustpilot og om du er med i en brancheorganisation er mig fuldkommet irrelevant, når jeg står med dine varer i kurven og skal betale.

E-mærket er egentlig det eneste af de 3, som for mig giver et professionelt indtryk. Der er andre, gratis redskaber i processen at fremstå som professionel.

Af nysgerrighed: Hvorfor fravælger du shops, der ikke er E-mærkede? E-mærket giver jo absolut ingen garanti for noget som helst.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 22:08

Jeg skrev engang en artikel om at lovgivning på ehandelseområdet og mht. forbrugerbeskyttelse efterhånden er så skrap, at de forskellige mærkningsordninger er blevet overhalet indenom. Konklusionen var, at man med eksempelvis emærket, får lov til at betale for at signalere, at man ikke gør noget direkte kriminelt - og altså ikke yder særlige services eller på anden måde udmærker sig i forhold til andre shops. 

Personligt kigger jeg aldrig efter mærkerne, men går mere efter det intuitive feel af om sitet virker prof. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Først og fremmest vil jeg anbefale dig at lukke ørerne 100 % for de indlæg der kommer her i debatten. Ja det lyder nok underligt, men du finder ganske enkelt ikke svarerne her. 

Hvis du også læser det der er skrevet indtil videre, er det tydeligt at det er en masse personlige holdninger, men måske knap så meget erfaringer fra den anden side. Nemlig at bruge mærkerne på en shop.

Og det er ikke for at nedgøre de andre kommentarer, men det giver dig altså ikke et retmæssigt billed af virkeligheden. Du skal i stedet ud og spørge professionelle e-købmænd og kvinder der allerede har det på siden, og gerne nogle der har målt effekten.

Selv er jeg startet med ingenting og er nu på vej til at starte op med trustpilot. Ikke at det så er min anbefaling til dig, måske er det e-mærket der er perfekt til din shop.
Selv har jeg kikket på de test der ligger fra de forskellige mærker, og sammenlignet med min branche har jeg taget beslutningen.

Så find nogen der er relateret i din branche og spørg dem om de har oplevet evt. mål en effekt. Så har du altså et meget bedre fundament for en beslutning. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:19

Hvem var det der kørte split test på Emærket med ehandelsfonden? Så vidt jeg husker havde det en effekt at have mærket..

Dog Som rosenstand siger, så er der absolut ingen garanti for at det er en ordenlig virksomhed bag den og du kan stadigvæk blive snydt, og det sker.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:23

BruunMedia:

Hvem var det der kørte split test på Emærket med ehandelsfonden? Så vidt jeg husker havde det en effekt at have mærket..

Dog Som rosenstand siger, så er der absolut ingen garanti for at det er en ordenlig virksomhed bag den og du kan stadigvæk blive snydt, og det sker.

Helle fra Houseofkids.dk kørte test på det, faktisk en rigtig spændende test.

Jeg synes nu ikke man behøver de mærker for at fremstå professionel. Jeg har dem ikke, og jeg synes selv min shop udstråler proffesionalitet.

Men som Boysen ganske rigtigt siger, så skråt op med personlige holdninger. Lad målinger og test tale for sig selv. Hvis det på bundlinjen er grønt, så er det vel lige meget hvad mærket koster? Jeg ville gerne betale 100.000 om måneden for Trustpilot hvis det gav en merindtjening på 150.000.

Men jeg er også helt enig i at nogle af priserne er ret voldsomme. Jeg kan stadig huske for 1 år siden (måske lidt mere) hvor Trustpilot kostede 299,-. Der er sket lidt siden :)

Det kan dog være svært at få en prøveperiode, men hvis du ligger det professionelt op, så er jeg sikker på at mærkerne gerne vil give det et forsøg, ved at lade dig låne mærket en måned. De er jo også interesseret i nogle positive cases :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)