Hej Alle sammen.
|
Jeg gav ca 18.000 kr for mit kørekort, men så blev jeg også snyd så vandet drev af min køreskole på Frederiksberg
Hej Alle sammen.
|
Jeg gav ca 18.000 kr for mit kørekort, men så blev jeg også snyd så vandet drev af min køreskole på Frederiksberg |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg flytte midt i det hele, så jeg tog hele min teori forfra og dumpede til første køreprøve, hvorefter min kørelære mente jeg burde have 7 timer ekstra. Ca.6 til den første kørelære i Odense og måske 12-13 til den anden i århus. yeah yeah, i got fucked. Men har tilgengæld også et klip i kørekortet som har kostet mig yderligere 2,5k. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hvis jeg ikke husker forkert, gav jeg i omegnen af 13.500 kr., og det var i Skanderborg. |
Jeg gav i omegnen af 12.000 her i Odense, hvilket inkluderer alt (også lægeerklæring og førstehjælps-kursus) |
ca. 10.000 for B kortet i Kokkedal. B/E,C,C/E fik jeg kastet i nakken. |
Jeg gav 6.500 i København. Dette var et lyn kørekort, som krævede utrolig meget arbejde hjemmefra. |
Ca. 10.000,- i Esbjerg. |
indtil videre mange tak :) wow jim, så forstår jeg godt dit nye projekt (; |
Ja vi er heldigvis ikke konkurrenter :-) Og jeg tog kørekortet og teorien i første hug. Min kørelærer valgte dog at stjæle min kørebog, lige før jeg skulle op første gang.. så jeg blev nødt til at tage det forfra. Han blev fyret lige bagefter, men uden kørebog kunne køreskolen ikke gøre noget |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.