Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange penge, gav du for dit kørekort?

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit kørekort kostede 6.500 kr. og det var i 1996 Smile

Jeg havde 4 køretimer så vidt jeg husker.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:35

Hej

kr. 1.200 i 1978 samt kr. 500,00 for lille erhvervskort til taxa i 1981

Resten GRATIS på Flyvestation Værløse.

Tonny

OBS! Generhvervelsen i sommeren 2009 kostede alt incl. også bøder ca. kr. 4.000 efter de berømte 3 klip. Endda teoriprøve med 0 fejlCool

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:43

Jeg gav ca 9000,- for B tilbage i 1994...

Jeg måtte bare ha nogle flere timer i den Golf VR6 ! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

Igen tak alle sammen.

Jeg kan se, at jeg skal have skrevet en artikel om, at man kan få gratis kørekort i militæret. 

Kunne forstille mig, at man virkelige ville ærge sig, hvis man have taget kørekortet lige før man kom ind.

Men det alle, som får den mulighed, eller skal man være inden for noget bestem, for at få det?

Mvh

Mark

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

M. Andersen:

Jeg kan se, at jeg skal have skrevet en artikel om, at man kan få gratis kørekort i militæret. 

Kunne forstille mig, at man virkelige ville ærge sig, hvis man have taget kørekortet lige før man kom ind.

Men det alle, som får den mulighed, eller skal man være inden for noget bestem, for at få det?

Du har et site, som sælger reklame/affiliate for køreskoler... Og så vil du bruge tid på, at skrive artikler om, hvordan man får kørekortet gratis?

Jamen som annoncør/partner/affiliate/what ever, der ville jeg da elske at du postede sådan en artikel på en side, hvor jeg betale dig for at sælge min service...

EDIT: IRONI KAN FOREKOMME... ;D

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:20

Fashion-Seller:

M. Andersen:

Du har et site, som sælger reklame/affiliate for køreskoler... Og så vil du bruge tid på, at skrive artikler om, hvordan man får kørekortet gratis?

Jamen som annoncør/partner/affiliate/what ever, der ville jeg da elske at du postede sådan en artikel på en side, hvor jeg betale dig for at sælge min service...

Get the point ...

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:20

M. Andersen:
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor meget I hver især har givet for jeres Kørekort

Jeg kan ikke huske det præcist, men jeg mener jeg gav lige omkring 12.000 kr. Jeg dumpede så også 2 køreprøver, da jeg (selvom jeg havde bestået teorien i første forsøg) ikke lige var klar over at man ikke måtte køre over for rødt, og ikke presse cyklisterne..

Af en eller anden grund forbarmede de sig over mig, og slap mig løs i trafikken i 3. hug.. Og jeg har da heldigvis ikke gjort skade på nogen endnu :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:21

Købte en tilbudspake til 4995,- med alt inkl. i 1992. Men så gjalt det selvføgelig både A og B.

C og D tog jeg i forsvaret, hvilket iøvrigt ikke er noget alle bliver tilbudt. Men melder man sig til sergentskolen eller forsyningstropperne skulle der være en god chance.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

Fashion-Seller:

EDIT: IRONI KAN FOREKOMME... ;D

Heh forstår din bekymring. Men lad nu mig om det (:

Artikel skal ikke være på hjemmesiden. ;)

mvh

Mark

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34

igang:

M. Andersen:
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor meget I hver især har givet for jeres Kørekort

Jeg kan ikke huske det præcist, men jeg mener jeg gav lige omkring 12.000 kr. Jeg dumpede så også 2 køreprøver, da jeg (selvom jeg havde bestået teorien i første forsøg) ikke lige var klar over at man ikke måtte køre over for rødt, og ikke presse cyklisterne..

Af en eller anden grund forbarmede de sig over mig, og slap mig løs i trafikken i 3. hug.. Og jeg har da heldigvis ikke gjort skade på nogen endnu :o)

Imponerende at bestå en teoriprøve, men ikke være klar over, at man ikke må kører over for rødt :D go griner

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)