Jeg gav helt præcist 10 Dollars for mit kørekort , og hvis jeg var villig til at donere mine organer hvis jeg døde i et trafik uheld, var det gratis.
Hæ - Cool. Burde du ikke have sparet de 10 Dollars ?
mvh
Jan
Nej havde ikke lyst til at donere mine organer til amerikanerne, man ved jo aldrig hvad de vil bruge dem til
Sansynligvis ville de bruge dem til at redde et eller flere menneskers liv - omvendt kan det jo godt være lidt problematisk at flyve dit korpus tværs over atlanten.....
(Undskyld Hijack af tråden - men nu var proppen lige af) - jeg synes bare at det er tåbeligt at man skal tilmelde sig registeret. Det burde være sådan at man skulle melde sig fra i stedet.
Jeg gav helt præcist 10 Dollars for mit kørekort , og hvis jeg var villig til at donere mine organer hvis jeg døde i et trafik uheld, var det gratis.
Hæ - Cool. Burde du ikke have sparet de 10 Dollars ?
mvh
Jan
Nej havde ikke lyst til at donere mine organer til amerikanerne, man ved jo aldrig hvad de vil bruge dem til
Sansynligvis ville de bruge dem til at redde et eller flere menneskers liv - omvendt kan det jo godt være lidt problematisk at flyve dit korpus tværs over atlanten.....
(Undskyld Hijack af tråden - men nu var proppen lige af) - jeg synes bare at det er tåbeligt at man skal tilmelde sig registeret. Det burde være sådan at man skulle melde sig fra i stedet.
mvh
Jan
Det er klart, men har ikke lyst til at donere mine organer væk i Usa. Hvis de skal bruges, så må det ske i Danmark .
Hey Jeg har givet 7000 for mit Bil kører kort i 1998 i slagelse (køris køreskole) og 6000 for mit kører kort til MC i 2010 i kolding (lisbeth´s køreskole)
Jeg gav ca 13000 bestod første gang i alt. Tog så også kortet i en sen alder.
Og første gang jeg kørte i kørelærens vogn, måtte jeg lige påpege at han havde koblingsproblemer med bilen.....Hvilket han selvfølgelig ignorerede......Men han måtte så lige aflyse anden køretime, da han skulle have skiftet svinghjulet i bilen.
Så han ville ikke tro at jeg aldrig havde kørt bil før....