Det gode ved at jeg ikke tager nogen penge for det, er at jeg ingen forpligtelser har. - som gør at jeg kan se det som en fritidsbeskæftigelse. Mine kompetencer spænder over rigtige mange områder indefor web og e-handel, men webdesign og programmering er ikke det som jeg vil gøre til min levevej. - Hvis det var det havde jeg ikke opsagt mit gamle arbejde for at give mig til at studere Økonomi =). Jeg tror på det er sundt at aktivere sin kreative side en gang imellem og da min lektier består af at læse Erhvervsjura, Statistik, Mikroøkonomi, osv osv. Føler jeg de her "Opgaver" (som nogen ville kalde dem) som værende et break fra det tungere materiale. - Jeg er selvfølgelig ked af, hvis jeg tager business for nogen. - Men de opgaver jeg laver, lægger jeg op til man enten går videre til trykkeri eller til et webbureau som kan skære det ud og sætte det op. Så jeg mener at jeg skaber ligeså meget arbejde for amino'er som jeg tager fra dem.
Men jeg ved hvor du kommer fra, har set din tråd, hvori du druknede i arbejde. - Jeg tager ikke på samme måde imod alle opgaver. - Jeg laver kun dem som jeg synes er spændende.
tråden er lukket, fortsættes http://www.amino.dk/forums/t/99647.aspx |
Vi er et rengøringsfirma som mangler et logo kunne du hjælpe os med det.
Vores hjemmeside er www.sirinrengoring.dk