Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg keder mig, Gratis arbejde? Webshop, logo?..

Side 8 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Hej Simon,

Rigtig fedt tilbud, men pas på du ikke drukner i gratis arbejde. Det er ment som et godt råd, da der tydeligvis er et marked for salg af dine ydelser. Hvis du alligevel vil arbejde gratis, hvorfor så ikke sælge til små priser, med brugeren Cre8tive herinde fra som forbillede.

Det gode ved at jeg ikke tager nogen penge for det, er at jeg ingen forpligtelser har. - som gør at jeg kan se det som en fritidsbeskæftigelse.

Mine kompetencer spænder over rigtige mange områder indefor web og e-handel, men webdesign og programmering er ikke det som jeg vil gøre til min levevej. - Hvis det var det havde jeg ikke opsagt mit gamle arbejde for at give mig til at studere Økonomi =).

Jeg tror på det er sundt at aktivere sin kreative side en gang imellem og da min lektier består af at læse Erhvervsjura, Statistik, Mikroøkonomi, osv osv. Føler jeg de her "Opgaver" (som nogen ville kalde dem) som værende et break fra det tungere materiale.

- Jeg er selvfølgelig ked af, hvis jeg tager business for nogen. - Men de opgaver jeg laver, lægger jeg op til man enten går videre til trykkeri eller til et webbureau som kan skære det ud og sætte det op.

Så jeg mener at jeg skaber ligeså meget arbejde for amino'er som jeg tager fra dem.

Men jeg ved hvor du kommer fra, har set din tråd, hvori du druknede i arbejde. - Jeg tager ikke på samme måde imod alle opgaver. - Jeg laver kun dem som jeg synes er spændende.

tråden er lukket, fortsættes http://www.amino.dk/forums/t/99647.aspx

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:36
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:27

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:56

jeg har startet en webshop.. føler mig temmelig låst fast af min hjemmeside, da der ikke er mange muligheder at ændre på. så så jeg goldenplanet, hvor en webshop kunne være meget sjover at lege med, samt der er indbygget varelager og noget med at google hjælper dig med søgeord af dine varer, så jeg bedre kan blive set. Jeg sælger tøj til kvinder og mænd, samt ure indtil videre. ville gerne sælge flere spændende ting, hvis jeg da kan finde små partier og lign... fik ikke fat på om du er ved at være træt af logoer... www.misfancy.com kan skrives på mange måder. eks.vis som animal planet drejer deres bogstaver, og så et logo der er lidt senuelt, da mit slogan skal være ``jeg har et godt parti til dig, kan man lave noget godt ud af det!

misfancy

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:58

nåå.. det er jo gamle indslag.. ja! så er koffein rusen nok rendt ud igen, pøj pøj

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:24

Kig gerne på min www.vilact.dk og se hvad du syntes kunne peppe den op. 

Evt. en video af en kvinde der bliver smurt ind i creme - masse af creme så man ikke kan se hun er nøgen - og så på YouTube??? what ever. bare noget der rykker:-)

Left Hug

Pia

Side 8 ud af 8 (76 indlæg)