Jeg kan måske godt nå et logo mere, men ellers svare jeg ikke hele dagen imorgen fordi der er Intro fest på min skole. - Men det kan godt være jeg fortsætter det her på Lørdag.
Har en ny startet webshop som godt kunne trænge til et logo. ecoLED.dk
Ønsker ikke at sætte nogle krav/ønsker da fornemmer at du er ret kreativ. Dit malerlogo synes jeg havde en god wauw effekt
Men lover at benytte enhvert logo design du måtte komme frem til.
Fiksede lige det her sammen, med tømmermænd som min eneste "muse"..
Hehe - super fedt lavet Simon. Tak for det - Logoet er smidt op på min webshop med LED belysning
Jeg synes det er lækkert at du har holdt dig til samme farver, som sitet generelt, da det ellers hurtigt kan blive forvirrende med for mange farver.
Nu ved jeg ikke hvor svært det er at ændre den gule til en lys grøn? For jeg overvejer lidt at ændre den gulefarve til grøn på sitet, da den nuværende karry gule farve, som jeg oprindeligt valgte til siden, virker lidt fesen
Jeg er lidt usikker på den første "lynstump" jeg synes faktisk det næsten ser bedre ud uden, logoet får lidt bedre linjer.
I den zip folder jeg har uploadet, er der både med og uden det første lyn. - Og jeg vil nok placere logoet på siden, samme sted som jeg har gjort. - i stedet for der hvor du har..
Angående placering og det første lyn er jeg helt enig med dig. Da jeg så dit første udkast var jeg på vej ud af døren, men ville lige hurtigt se hvordan det så ud på min shop
Skulle du have andre indputs må du endelige komme med dem og ellers vil jeg igen sige tusind tak for din hjælp.
Rigtig fedt tilbud, men pas på du ikke drukner i gratis arbejde. Det er ment som et godt råd, da der tydeligvis er et marked for salg af dine ydelser. Hvis du alligevel vil arbejde gratis, hvorfor så ikke sælge til små priser, med brugeren Cre8tive herinde fra som forbillede.