Det er lidt vildt, jeg havde en 10 Krs butik i 7 år som hed funshop og vores logo/banner var i nogenlunde de samme farver og dem havde vi jo valgt fordi det var noget der skulle ses......
En dag vil du se min bil med den sorte malerklat som du selv har designet.
Superfedt logo du der har lavet til mig. takker mange gange..
Den kvikke maler - Vi maler alle farver men helst sort ;-))
om det virkelig er det som i gerne vil satse tid og penge på
Tror fuldt ud på min ide omkring denne boligside - og har endnu ikke set nogen der har valgt at ville skille sig ud på en lignende måde.. Så det er helt sikkert noget jeg vil bruge tid (har allerede brugt flere måneder) og penge på :)
Det er lidt vildt, jeg havde en 10 Krs butik i 7 år som hed funshop og vores logo/banner var i nogenlunde de samme farver og dem havde vi jo valgt fordi det var noget der skulle ses......
En dag vil du se min bil med den sorte malerklat som du selv har designet.
Superfedt logo du der har lavet til mig. takker mange gange..
Den kvikke maler - Vi maler alle farver men helst sort ;-))
Det er PRÆCIST derfor jeg gør det her ;)
Jeg uploader lige en .zip mappe med filerne i de rigtige formater, så du kan bruge dem til tryk o.lign.
Jeg har længe ville lave et fordelskort for unge og studerende og købte en gang en hjemmeside, men som aldrig blev færdig. Jeg valgte nok også og satse lidt for stort, idet det udover at skulle være et fordelskort også skulle være et community. Men jeg har aldrig opgivet min idé og har altid sagt til mig selv, at en dag skal det være. Det måske ikke lige det du tænkte på, når du tænker webshop? Det jo kun et produkt jeg skal sælge og måske der kommer to slags kort. Men hvis det er noget, ville det være super fedt! Måske du også ville designe kortene?
Jeg har længe ville lave et fordelskort for unge og studerende og købte en gang en hjemmeside, men som aldrig blev færdig. Jeg valgte nok også og satse lidt for stort, idet det udover at skulle være et fordelskort også skulle være et community. Men jeg har aldrig opgivet min idé og har altid sagt til mig selv, at en dag skal det være. Det måske ikke lige det du tænkte på, når du tænker webshop? Det jo kun et produkt jeg skal sælge og måske der kommer to slags kort. Men hvis det er noget, ville det være super fedt! Måske du også ville designe kortene?
På forhånd tak, og kanon initiativ!
Mvh. Simon
Du må lige forklare mig lidt mere om de her kort?.
Jeg kan godt finde på et eller andet fancy. - Men du lyder ikke til at tro på projektet særlig meget og jeg vil helst lave noget som skal bruges.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Nu vil jeg lige bruge 15 min på lige at skrive et indlæg i min egenblog, har fuldstændig glemt alt om den idag.
Jeg kan måske godt nå et logo mere, men ellers svare jeg ikke hele dagen imorgen fordi der er Intro fest på min skole. - Men det kan godt være jeg fortsætter det her på Lørdag.
Indtil da, må i gerne hjælpe mig, ved at give 1 stjerne til dem som skriver de har sendt mig PB's, og bare fyld min konto med 5stjerner.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau