Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ansætte en med tattoveringer ??

Side 7 ud af 8 (75 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mikkel.

Jeg prøver lige at finde lidt foto af ryggen Smile

Du skal ikke tage langærmet tøj på hvis du ikke har lyst, folk skal tage dig som du er og ikke efter dit udsende.

Jeg har to som hjælper mig nogle gange, og de har tattoos over det hele og op af halsen, vi skulle så lave et job sammen med DR, hvor jeg tænkte går det her, men vi prøvet og da vi kom ind til DR byen så hade flere af dem som er ansat af DR mange flere tattoos end mine folk, også oppe i hoved og vi skulle lave børene fjernsyn Big Smile så det har ikke noget af sige, hvis de ikke kan lide dig på grund af dine tattoos så er de heller ikke gode nok til at have dig, livet er for kort til kedelige folk Stick out tongue

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:15

Jeg har selv en del tattoveringer, men de dækkes med både skjorte og habitjakke når jeg er ude ved kunder eller holder foredrag (uanset målgruppen)... Så jeg ville bestemt ansætte én med tattoveringer, så længe de kan dækkes med tøj i tilfælde af kundekontakt.

Det ER mere normalt idag, men tattoveringer er personlige og jeg vil ikke have mine kunder fokuserer på mine arme, men mine kompetencer og viden :) 

Men jeg er stolt af mit blæk og de symboliserer et vigtigt kapitel i mit liv. Det kan folk der kender mig få at vide... Det behøver kunderne ikke ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:21

Fama:
Ha ha.... Ja Hawaii-skjorter er også beklædningens svar på et dødskys

Ja , eller hvis du har en lille hestehale ,er tyndhåret på toppen, og er over 45 år gammel.:-)

Det går jeg altid og griner lidt over for mig selv, efter at jeg så et standup - show med Denis Leary.

" Hvis du har en lille hestehale, er tyndhåret og er over 45 år gammel, så skal du kunne bevise overfor mig at du spiller i et rockband, ellers klipper jeg den af !!! " Stor humor :-)

Der er nu en del ret succesfulde folk i meget høje stillinger der har tattoveringer, men som ikke ligefrem viser dem offentligt. Jeg har ikke selv nogen, men kan sagtens respektere andre med, og specielt hvis jeg ved de har fået dem lavet for at mindes nogen der virkelig var / er vigtige for dem. Det da en kærlighedserklæring der vil noget.

Jeg vil hoppe ud herfra , og se Anden`s standup på tv2 Zulu som kommer nu.

Tak for hyggesnak

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:21

www.ballonbutikken.dk :
Du skal ikke tage langærmet tøj på hvis du ikke har lyst,

Nej det er klart.... Men der er jo heller ikke nogen grund til at lave et korstog ud af det.... Hvis man har røven fuld af penge kan man naturligvis gøre som det passer en. Men os almindelige dødelige, der må arbejde for føden, må altså æde nogle kameler engang imellem.

Ikke at jeg siger man skal gå på kompromis med alle sine principper og nærmest prostituere sig selv.... Men at tage en langærmet skjorte på i visse situationer er sgu så ligegyldig en ting, at jeg ikke kan se det skulle betyde noget som helst.... Og så holder ens tatoveringer i øvrigt også bedre, hvis man beskytter dem (f.eks. med lange ærmer).

Når man har fri kan man jo male sig grøn i ansigtet og løbe nøgen rundt, mens man fremviser sine tatoveringer, hvis man har lyst til det.... Men står man og skal male loftet hjemme hos fru Olsen på 75 kan det tit gøre det hele meget nemmere, hvis man lige smøger ærmerne ned...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:05

Hej Fama.

Jeg har nu aldrig mistet en kunde på grund af mine tattoos og tror ikke jeg kommer til det og har da været til møde med flere top folk rundt om i Europa og det er ikke haft det mindste at sige.

Og det med at det beskytter mine tattoos ved at tage en skjorte med lange armer på en gang imellem nå jeg tager ud til kunder tror jeg ikke har den store betydning Smile

Hvis ikke mine kunder vil handle med mig eller ikke syntes at det er oki med mine tattoos så skal de finde et andet sted at handle Big Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.ballonbutikken.dk :
Hvis ikke mine kunder vil handle med mig eller ikke syntes at det er oki med mine tattoos så skal de finde et andet sted at handle Big Smile

Det er sgu da det cooleste som er blevet sagt. Fed attitude.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 08:07

Synes da også det ville være nitte og gå i langærmet en varm sommerdag :-) Men lurer lige situationen af, min lære på skolen synes kun godt om det, da det var ham der selv lige skulle rykke lidt op i ærmet og spørge hvad det var jeg gemte og så var der ellers snak om tusser igang :-)

han var selv malermester inden han blev lære :-) Så han synes kun det var super cool, men desværre ikke alle mestre ;-)

Jeg har jo selvfølgelig ikke fået dem for at gemme dem væk, men for at vise dem og vise den dem af min personlighed :-)

Har da faktisk været ude og lave kontrakt med en leverandør hvor min tattoo på underarm var synlig, kunne godt fornnem der blev kigget på den, men vi endte da begge med at skrive under og have et samarbejde :-)

Synes sku den er meget svær.. 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 09:13

For mig er det mere spændene at se maling tørre end gå op i hvad folk gør ved deres egen krop.

Jeg vil til enhver tid mene at tusser er langt bedre at se på end arvæv er det.

Som forretningsmand, er jeg nok i den konservative gruppe, som holder på at de folk der hjælper med kunde kontakten skal kunne dække deres tusser evt. i en pæn kjole eller et jakkesæt.

Om det er en mand eller en kvinde der kommer i kjole er jeg aldeles ligeglad med, en mand i kjole vil jo på et split sekundt få smilet frem og begynder den første at grine følger resten trop, siger en bekendt jeg har som er særdeles alternativ i sin påklædning, jeg har et par gange deltaget i hans møder og nogen glor helt vildt, andre hyler af grin, visse vender storsnudet om, men sjovt er det nu.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:37

For mig at se kan man sagtens ansætte en med tatoveringer, men det kommer selvfølgelig an på til hvilket arbejde og hvordan man ser den..

Det svarer til at en ansat går i noget tøj,, det er altid hjernen bag man ansætter - men kan jo godt have en politik om firmatøj, eller tøj som egner sig til arbejdet og ligeledes have en politik til hvordan man må se en tatovering.... så det ikke skader forretningen... men det er igen altid personen bag man ansætter med eller uden tatovering.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:46
Side 7 ud af 8 (75 indlæg)