Hej igen Mikkel. Jeg prøver lige at finde lidt foto af ryggen Du skal ikke tage langærmet tøj på hvis du ikke har lyst, folk skal tage dig som du er og ikke efter dit udsende. Jeg har to som hjælper mig nogle gange, og de har tattoos over det hele og op af halsen, vi skulle så lave et job sammen med DR, hvor jeg tænkte går det her, men vi prøvet og da vi kom ind til DR byen så hade flere af dem som er ansat af DR mange flere tattoos end mine folk, også oppe i hoved og vi skulle lave børene fjernsyn
|
Jeg har selv en del tattoveringer, men de dækkes med både skjorte og habitjakke når jeg er ude ved kunder eller holder foredrag (uanset målgruppen)... Så jeg ville bestemt ansætte én med tattoveringer, så længe de kan dækkes med tøj i tilfælde af kundekontakt.
Det ER mere normalt idag, men tattoveringer er personlige og jeg vil ikke have mine kunder fokuserer på mine arme, men mine kompetencer og viden :)
Men jeg er stolt af mit blæk og de symboliserer et vigtigt kapitel i mit liv. Det kan folk der kender mig få at vide... Det behøver kunderne ikke ;)