Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ansætte en med tattoveringer ??

Side 8 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Har du ikke haft tatoveringer så længe ?? mange af de ting du kommer med er tit noget som folk med sin første tattoo tænker meget over, det er altså ikke det store problem og folk man møder i dag lægger altså ikke så meget mærke til dem som nogen tror.

Jeg kan da huske den første tattoo jeg fik, der kigget man på den hele tiden og man rullet sit ærme op så andre kunne se den, det ser så bare dumt ud nå kun det er det ene ærme der er rullet op Big Smile og man kan ikke få taget et billedet uden at de skal vises frem på det, de ting går altså af med tiden, ja man skal vise hvad man har fået lavet, det skal bare være på en naturlig måde.

Jeg kan fortælle dig at den ene direktør for Disney i Europa har tattoos helt ned til begge hænder og han skjuler dem ikke heller ikke til store møder eller noget og det tænker man ikke over, problemet ligger i de folk som godt vil have at man skal kigge på dem og deres tusser, så hav et naturligt forhold til dem nå nyheden er gået over, så vil du ikke høre noget fra nogle andre, heller ikke kunder eller noget.

 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvilken branche man befinder sig i. Men generelt bliver det forhåbentlig et mindre og mindre problem, folk burde bedømmes ud fra deres kvalifikationer og arbejdsindsats, istedet for deres udseende, medmindre det spiller en rolle på deres job :-)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie 

Jeg har haft tatoveringer siden 2001 så ca. 9 år :-)

Havde fået lavet en tribel på overarmen og mit navn på underarmen dengang, men nu er det jo noget lidt andet når den fylder så meget :-)

Så måske kun mig selv der tænker for meget over det :-)

I de 9 år jeg har været tusset har jeg også kun blevet spurgt om hvad der stod på min underarm, ingen der har rynket næse..

Men der er jo også lidt forskel på et navn på underarmen og så en hel arm med tusser :-)

Enden må jo nok blive jeg hopper ud i det og de må tage mig som jeg er :-)

 

Nå fuck det, jeg er Mikkel Friis med det der hører til ;-)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle ansætte folk til min fælg virksomhed, så gjorde det nok ikke noget, jeg mener at det efterhånden er blevet meget ubredt med tatoo´s og folk er begyndt at vende sig meget til det. Skulle jeg ansætte til min konsulent virksomhed kom det nok an på om det var en der skulle besøge kunderne personligt, eller om personen skulle sidde foran pc´en.

Men jeg ville nok ikke undlade at ansætte en med tatoveringer, hvis personen havde de kvalifikationer der skulle til og hvis personen var den bedste af dem der ansøgte...

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det kommer meget an på hvilket arbejde det drejer sig om, hvor meget kundekontakt man har og hvilken form for kundekontakt.

Som ejer af Danmarks største tattoo- og piercingforum samt en piercingwebshop, vil jeg næsten gå mod strømmen og sige at mine ansatte skal have tatovering(er) - Selvfølgelig skal vedkommendes kompetencer være i top, så jeg ikke udelukkende vælger efter personens tatoveringer.

Jeg er selv i lære som murer og er tatoveret på hele ryggen samt hele højre overarm og ud på brystet. Jeg er ikke sikker på, at min mester vil synes om at jeg kom på arbejde med piercinger i hele masken, hvis jeg skulle ud til fru Nielsen for at fikse noget arbejde. - Men det er jo igen det med kundekontakt og fordomsfulde mennesker.

 

Offtopic - Hvis folk er interesseret i tatoveringer eller har lyst til at se nærmere på denne form for kunst, så afholder vi en Tattoo messe i Kolding d. 18. & 19. september i TreFor Arenaen. Læs evt. mere på TattooConvention.dk

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Side 8 ud af 8 (76 indlæg)