Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ansætte en med tattoveringer ??

Side 5 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man kan jo altid spørge hvad der er iorden, med gæld :-)

Skal man flytte i telt på en resteplads ?

Må man blive klippet og bruge penge på det ?

Hvordan med dagligvare, skal man købe på tilbud ?

Men denne gang var det så en sød kæreste der ville give mig en gave som jeg er dybt taknemlig overfor :-)

 

 

Mikkel

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Boysen:
Det rager vel ikke dig?

 

Jeg stillede et simpelt spørgsmål.... Må jeg ikke stille spørgsmål herinde eller skal jeg lige have dem godkendt at debat-politiet inden jeg poster dem?

 

Boysen:
Hvis han har brugt sin egne penge i stedet for at afbetale til kreditorer.... så vil du præke?

 

Det rager vel ikke dig?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Friis:
det handler vel om at denne er en gave fra min dejlige kæreste :-)

 

Heldige fyr ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Boysen:
Det rager vel ikke dig?

Jeg stillede et simpelt spørgsmål.... Må jeg ikke stille spørgsmål herinde eller skal jeg lige have dem godkendt at debat-politiet inden jeg poster dem?

 

 

Det handler vel mere om konduite end godkendelse af et ikke-eksisterende debatpoliti.

Uanset om det er en gave eller ej, skal Mikkel vel ikke stå til ansvar overfor nogen som helst andre end sine kreditorer for hvad hans penge går til.

Tommy

 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Obuni - House of Creativity:

Det handler vel mere om konduite end godkendelse af et ikke-eksisterende debatpoliti.

Uanset om det er en gave eller ej, skal Mikkel vel ikke stå til ansvar overfor nogen som helst andre end sine kreditorer for hvad hans penge går til.

 

Hallo drenge.... Prøv lige at læs det jeg rent faktisk har skrevet. Jeg spurgte Mikkel hvordan hulan han havde fået vendt skuden så hurtigt.

Fakta er jo at Mikkel for ikke så længe siden meldte ud at han altså var insolvent og overvejede at gå personligt konkurs. Derfor er jeg naturligvis interesseret i at høre hvordan han har båret sig af med at finde 10-12k med et rådighedsbeløb der reelt er negativt. Det er der sikkert mange andre, der også ville finde interessant.... ligesom der er mange der synes det er interessant at høre hvordan Thorborg eller andre har fået succés.... Handler Amino ikke i bund og grund om at dele vores erfaringer? Og er Mikkels erfaringer ikke interessante?

 

At Mikkel så har vinklet den ved at finde sig en sød kæreste er måske ikke det mest ophidsende business-råd.... Men sådan er det jo - så har han istedet fundet sig en dejlig tøs, og det er vel, på et menneskeligt plan, federe end hvis han havde startet et eller andet forretningseventyr op :)

 

Så tag lige og klap hesten drenge.... Jeg stillede et spørgsmål.... Et spørgsmål som utvivlsomt har interesse for mange af dem der sidder og kigger med, der (ligesom Mikkel) har økonomiske problemer.

At I så kan få det til at være manglende konduite og prædikeri.... Ja vorherrebevares - puds bare løs på jeres glorier, hvis det er hvad I har behov for.... Jeg forbeholder mig retten til at stille spørgsmål, som det passer mig. Hvis administratorne så har et problem med det må de jo rette henvendelse og jeg må tage det til efterretning. Men jeres ageren som moralens vogtere kan jeg ærligt talt ikke bruge til så meget.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv 2 ansatte som har rimeligt meget tatoveret henover deres arm, kan selvfølgelig godt se det ikke ser for godt ud i forbindelse med kundebesøg, men har ikke valgt dem fra af den grund.

 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Koludabyg..

Er det ikke også blevet meget accepteret i servicebranchen og flyttefolk.. Synes da det er et sted man tit ser det hvor der ikke er dækket noget :-)

Nu skal jeg selv igang som maler på randers Malerskole på mandag og håber da ikke det er et problem ved en kommende mester :-)

 

Mikkel

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre har nævnt, er der visse brancher, hvor kropsmaling er knapt så populært.
På de såkaldte "pæne" restauranter er det ikke vanvittigt populært med tatoveringer som er synlige på arme og hænder.
Jeg vil personligt ikke vælge en potentiel medarbejder fra, blot fordi vedkommende har en moderat udsmykning synligt på arme, hænder eller på halsen.

En moderat tatovering eller en moderat piercing er efter min mening ikke værre end en farverig hårfarvning eller kreativ påklædning.

Ekstreme tatoveringer placeret i ansigtet er dog efter min mening i samme kategori som ekstrem piercing.
De vil umiddelbart trække fra hos mig, hvis vedkommende er til et jobsamtale angående et job med direkte personlig kundekontakt.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Friis:
Nu skal jeg selv igang som maler på randers Malerskole på mandag og håber da ikke det er et problem ved en kommende mester :-)

 

Nej... generelt er der ikke den store stigmatisering.... Men jeg vil alligevel anbefale dig at få fat i en langærmet skjorte, du kan bruge som en slags tynd jakke, hvis du har 3/4 eller full sleeve....

Jeg kørte selv en overgang som og lavede noget håndværks-agtigt arbejde... Der fik jeg tigget en langærmet skjorte ud af mester. Den tog jeg så lige over t-shirten, når jeg skulle ud til nye kunder (særligt privatkunder).... Når jeg skulle på stillads eller ud til kunder jeg kendte godt (og vidste ikke havde noget mod tatoveringer) så lod jeg den bare ligge i bilen.

For selvom folk måske ikke direkte giver udtryk for hvad de synes om tatoveringer, så sender de stadigvæk et signal.... Ihvertfald hvis du har begge arme fyldt.... og så sender du i øvrigt også et signal til mester om at du tager dit arbejde seriøst og er en fornuftig fyr, hvis du er proaktiv i forhold til din omgang med kunder.

 

Pointen.... Stik lige en finger i jorden og vurder det fra situation til situation.... 

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Jeg vil personligt ikke vælge en potentiel medarbejder fra, blot fordi vedkommende har en moderat udsmykning synligt på arme, hænder eller på halsen.

 

Ang. tatoveringer på hals og hænder, så tænk dig godt om, inden du ansætter en med sådan nogle til at have direkte kundekontakt.

Hvis du har noget på halsen og/eller på hænderne tror folk du er psykopat - sådan er det bare.... og det er fuldstændigt underordnet om din fremtræden ellers er jordens flinkeste og din tatovering i øvrigt forestiller en sød kattekilling :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 5 ud af 8 (76 indlæg)