Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ansætte en med tattoveringer ??

Side 6 ud af 8 (75 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

hey Boysen

I stedet for at hidse dig så meget op, så overvej om der kan være andet end negativitet i de indlæg du selv fortolker . Bare et godt råd til blodtrykket Wink

Fama spurgte ret uskyldigt og med respekt, og da Mikkel selv har været så åbenhjertig omkring hans situation, kan man ikke formode at Fama overskrider nogle personlige grænser hos Mikkel. Men det gør du til gengæld ved at fortolke videre på noget som slet ikke er der.

Så den eneste der overskrider grænser, præker og vil stille folk til domstol for noget de ikke har gjort.. er dig

Kan du se det sjove i det ? :-)

God weekend

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:38

Fama:

Ang. tatoveringer på hals og hænder, så tænk dig godt om, inden du ansætter en med sådan nogle til at have direkte kundekontakt.

Hvis du har noget på halsen og/eller på hænderne tror folk du er psykopat - sådan er det bare.... og det er fuldstændigt underordnet om din fremtræden ellers er jordens flinkeste og din tatovering i øvrigt forestiller en sød kattekilling :)

Det er faktisk desværre ikke løgn. Jeg er selv dybt modstander af at dømme folk på forhånd og alt det, men man er jo kun menneske.

I forgårs kørte jeg et sted jeg normalt ikke færdes i København. Der var vejarbejde og to spor skulle blive til et. Jeg ligger klart foran an orange varevogn og trækker så ind foran ham, da det ser ud til at indsnævringen begynder. Det resulterer i at han - åbenbart meget uenig - nærmest parkerer ovenpå min bagklap og i bakspejlet kan jeg så se han sidder og råber og skriger.

Først tænker jeg at han da er en sur tosse. Så tager han hånden op og laver en fejende bevægelse og i det øjeblik ser jeg at han er tattoveret helt ned på håndryggen og i samme øjeblik tænker jeg at, nå det var det liv.

Den ramponerede varevogn, hans vrede, skaldethed, solbriller og tanktop hjalp selvfølgelig nok på det, men som du siger, så kunne jeg ikke se om han var en pædagog med en kattekilling på hånden der bare havde en dårlig dag i trafikken, eller en psykopat der havde tattoveret kæber med krydser over, for hver gang han havde smadret hovedet af en.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:43

Men det er jo igen fordomme om folk der kommer frem :-)

jeg er trimmet i toppen (håret ;-) )og en hel arm med blæk, men jeg er da verdens mest fredelige fyr :-)

Jeg har aldrig været i slagsmål i byen eller andre steder..

jeg er møg genert overfor fremmed og meget stille og rolig :-)

mikkel

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:55

Mikkel Friis:
Men det er jo igen fordomme om folk der kommer frem :-)

Helt sikkert.... Men det kan man desværre ikke bruge til så meget. Fakta er at mange mennesker får et helt bestemt indtryk af folk, med store tatoveringer.... Flere af mine venner har oplevet folk komme hen og spørge dem om jeg var en eller anden voldspsykopat :D

Det er jo så bare en fordom.... For det er nok den beskrivelse, der passer DÅRLIGST på mig.... Men det er nu engang det indtryk nogle mennesker har fået, blot ved at se mig. Så det er jo noget man blivet nødt til at forholde sig til.... Det ironiske er så at man ofte selv benytter fordomme til at afveje situationen - så det er nok bare en af de der ting, der bare er :)

Men hvorom alting er.... Så synes jeg som sagt du skal anskaffe dig en langærmet skjorte, når du skal ud og overbevise mester og kunder om du simpelthen er malerlærlingenes svar på Leonardo da Vinci.... Det kan godt være det i 90% af tiden vil være fuldstændigt ligegyldigt. Men i de 10%, hvor det rent faktisk betyder noget.... Tja, der skiller du dig så positivt ud fra mængden.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:04

Hej Mikkel.

For mig er det helt lige meget om mine ansatte har tusser eller ej og de behøver ikke at gemme dem væk, jeg har selv på det meste af begge arme og hele ryggen tattoveret og er slet ikke færdig endnu med at blive tattoveret, så for mig er det helt lige meget og ikke nogle kunder har sagt noget.

Ronnie Ballonbutikken.dk

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:19

Hej Ronnie har du ikke billeder af ryg ? :-)

fama: ja jeg ender nok med langærmet og vurdere situationen :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:52

Mikkel Friis:
fama: ja jeg ender nok med langærmet og vurdere situationen :-)

Det lyder som en god idè :-)

Jeg tager også altid mit pæne og neutrale tøj på, når jeg skal snakke med nye kunder. Husk at dit udseende skal jo ikke tage opmærksomheden fra det du vil sælge. Og så er det sådan set ligemeget om du har en sjov hawaiskjorte på eller en uskyldig sød tattoo.

Men det kommer også an på i hvilken branche man arbejder , og hvilken stilling man har.

Men bedre safe than sorry.

Og tillykke med dit stykke kropsudsmykning :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:04

Personligt er jeg ikke så glad for det men hvis det ikke kan ses er det vel ok. Dog er det lidt svært at svare generelt på da jobbets rang/funktion er ret afgørende. Jeg kan fx ikke rigtig se for mig at marketingschefen har vilde tatoveringer på armene :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 21:09

Hej Kristoffer 

Har du kigget under skjorten :-)

Der er jo nok af dem

Mikkel

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:11

Jimi Hove:
Og så er det sådan set ligemeget om du har en sjov hawaiskjorte på eller en uskyldig sød tattoo.

Ha ha.... Ja Hawaii-skjorter er også beklædningens svar på et dødskys.... Og det er møgærgeligt, for jeg synes Hawaii-skjorter er noget af det fedeste.... Folk synes bare du ligner en klovn, når du har sådan en på (ihvertfald hvis du er under 45).... Så det er desværre noget jeg har måttet indse ikke lige kommer til at indgå i min garderobe :D

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 6 ud af 8 (75 indlæg)