hey Boysen I stedet for at hidse dig så meget op, så overvej om der kan være andet end negativitet i de indlæg du selv fortolker . Bare et godt råd til blodtrykket Fama spurgte ret uskyldigt og med respekt, og da Mikkel selv har været så åbenhjertig omkring hans situation, kan man ikke formode at Fama overskrider nogle personlige grænser hos Mikkel. Men det gør du til gengæld ved at fortolke videre på noget som slet ikke er der. Så den eneste der overskrider grænser, præker og vil stille folk til domstol for noget de ikke har gjort.. er dig Kan du se det sjove i det ? :-) God weekend
|
Fama:Ang. tatoveringer på hals og hænder, så tænk dig godt om, inden du ansætter en med sådan nogle til at have direkte kundekontakt.
Hvis du har noget på halsen og/eller på hænderne tror folk du er psykopat - sådan er det bare.... og det er fuldstændigt underordnet om din fremtræden ellers er jordens flinkeste og din tatovering i øvrigt forestiller en sød kattekilling :)
Det er faktisk desværre ikke løgn. Jeg er selv dybt modstander af at dømme folk på forhånd og alt det, men man er jo kun menneske.
I forgårs kørte jeg et sted jeg normalt ikke færdes i København. Der var vejarbejde og to spor skulle blive til et. Jeg ligger klart foran an orange varevogn og trækker så ind foran ham, da det ser ud til at indsnævringen begynder. Det resulterer i at han - åbenbart meget uenig - nærmest parkerer ovenpå min bagklap og i bakspejlet kan jeg så se han sidder og råber og skriger.
Først tænker jeg at han da er en sur tosse. Så tager han hånden op og laver en fejende bevægelse og i det øjeblik ser jeg at han er tattoveret helt ned på håndryggen og i samme øjeblik tænker jeg at, nå det var det liv.
Den ramponerede varevogn, hans vrede, skaldethed, solbriller og tanktop hjalp selvfølgelig nok på det, men som du siger, så kunne jeg ikke se om han var en pædagog med en kattekilling på hånden der bare havde en dårlig dag i trafikken, eller en psykopat der havde tattoveret kæber med krydser over, for hver gang han havde smadret hovedet af en.