Wi > Nej, det kan godt være at ikke lige fremgår af siden at det er os der har udviklet de forskellige plugins. Der arbejdes på en demo-løsning, så en gang i aften kan man prøve en demo af.
Det jeg personligt i høj grad har erfaret, er at folk ikke skal have adgang til alt for mange indstillinger, og at det hele skal se ud så det er til at gå til. Så vi har fjernet et par menupunkter i Wordpress (som dog også kan komme frem igen, hvis det ønskes), og generelt har optimeret Wordpress-backenden lidt.
Alle tiders... Så kigger jeg tilbage en gang i aften :-)
Til den pris må kan man vel forvente en demo eller i det mindste en video. Efter jeg har set din side, har jeg stadigvæk ingen anelse om hvad du sælger.
Prisen kan være okay for personer, der ikke selv kan sætte en Wordpress op. Det kan også være en unik plug-in osv. Men vi kan ikke vide det ud fra dine informationer.
Sådan, den første side baseret på AffiliateCMS er online, bingo-sites.dk.
Finn > Det der især er unikt ved systemet, er netop pluginnet, som gør at du kan styre tabeller på en hurtig og effektiv måde. Det plugin er der ingen andre der bruger, og er udviklet af os netop til at kunne sammenligne udbydere/varer.
Sådan, den første side baseret på AffiliateCMS er online, bingo-sites.dk.
Finn > Det der især er unikt ved systemet, er netop pluginnet, som gør at du kan styre tabeller på en hurtig og effektiv måde. Det plugin er der ingen andre der bruger, og er udviklet af os netop til at kunne sammenligne udbydere/varer.
Er det, dét template der følger med?
Og tabellerne du snakker om er det dem under Bingo Udbydere? I så fald så er det et plugin ja, meeeen, det har vist ikke taget meget mere end et par timer at bikse det plugin sammen :) Men det er nu også komplet irrelevant.
Så det du vil have 899 + moms for er det design der, og det plugin hvor det hele bare bliver vist på en liste?
Fint system! Jeg er sikkker på mange vil være tjent med det. Der er en god mulighed for at få et affilaite site, uden at skulle fokusere på det tekniske.
Btw. få da lavet jeres eget affiliate program :-).
Er det ikke en smule fesent at skyde på martins tilbud her i tråden, i stedet for at kontakte ham, hvis I er interesserede? Jeg synes i hvert fald, at det er dårlig stil.
Nu er 900 kr jo altså ikke alverden at bruge på webdesign, det er to-tre arbejdstimer hos en udvikler, max, hvis det man ikke selv kan programmere / opsætte wordpress. Uden at have set nærmere på systemet, kan jeg da regne ud, at hvis tiden med at opsætte plugins osv. kan spares, kan det da være interessant for mange.
Så det du vil have 899 + moms for er det design der, og det plugin hvor det hele bare bliver vist på en liste?
Who cares? Hvis du selv kan finde ud af at opsætte de forskellige funktioner i WP er det sikkert en dårlig handel - det har du ret i.
Men kan du ikke finde ud af det, eller gider du bare ikke selv rode med det.... Ja så virker det som et ganske udemærket tilbud.
Arh - det synes jeg nu ikke det er!
Hvor lang tid tager det OPRIGTIGT TALT at smide wordpress op på en server? 15 minutter hvis du er meget langsom? Ja jeg er ked af at jeg synes at mange tager direktør-timer, og jeg er ked af hvis nogen bliver stødt af at jeg synes det er meget dyrt - men det er vel ikke forkert at sige sin ærlige mening?
Indrømmet - jeg kan måske lyde som en nar når jeg mener at jeg synes prisen er i overkanten, men sådan er min mening nu engang, og det er jeg sgu ked af.
Og hvis man som person ikke GIDER at bruge tiden på at lægge det op (hvis man kan finde ud af det), og derved vælger at betale 899 + moms - ja så har man sgu som firmaejer for mange penge at gøre godt med, for nu er det jo ikke fordi det er én dags arbejde vi har med at gøre her.
Er det ikke en smule fesent at skyde på martins tilbud her i tråden, i stedet for at kontakte ham, hvis I er interesserede? Jeg synes i hvert fald, at det er dårlig stil.
Nu er 900 kr jo altså ikke alverden at bruge på webdesign, det er to-tre arbejdstimer hos en udvikler, max, hvis det man ikke selv kan programmere / opsætte wordpress. Uden at have set nærmere på systemet, kan jeg da regne ud, at hvis tiden med at opsætte plugins osv. kan spares, kan det da være interessant for mange.
Venlig Hilsen
Allan
Nu ér det jo et færdigt webdesign, og ikke ligefrem i KONGE-kaliber, hvis du forstår? Jo det er flot og clean, men du kan sgu ikke sammenligne dét der design med et design fra en der tilpasser det til dig.
Jeg ved ikke hvor meget du ved om wordpress, templates og plugins, men jeg tror du tror at det tager evigheder at installere ;-) Oh well..
Nå, vi skal lige have et par ting på plads kan jeg se.
Der er korrekt at systemet er baseret på Wordpress, men med følgende modifikationer:
Tema er lavet af os specielt til formålet
Alt der kunne skabe forvirring i Wordpress, har vi fjernet.
Plugin til tabelstyring er udviklet af os.
SEO plugin og annonceplugin er modifikationer af allerede eksisterende plugins.
Ok tilbud da der er krydret lidt for finesserne og derved langt mere for pengene end anden gav mig på 100 standards blogs for 500 kr. per stk. Og 2 dage efter ca. vis arbejdet ligeså hurtigt som mig havde tjent 50.000 kr.
Så synes jeg der laves noget specielt her og det er kun en blogs der installeres hver gang på hvert sted der skal logges ind , kontakte kunde og bruges lidt tid til hver enkelte kunden faktura mv.
altså ikke bare go arbejde og penge i lommen synes jeg , det er håndværk der tilbydes , der er pengene værd
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows