Hej Aminoer. Jeg har i dag arbejdet på et udkast til et nyt design til Sitemagic.dk , da jeg må erkende at det gamle bærer for meget præg af et garage-projekt (hvilket det dog langt fra er :-)). Jeg vil meget gerne have lidt konstruktiv feedback på mit tidlige udkast, som kan findes her. Hvad synes I om opbygningen med kolonner? Fungerer udseendet på menuen ? Hvad synes I om det nye logo til Sitemagic CMS (Origami-(papir)-fuglen) ? Målet er at gøre det nye website mere simpelt - menuen på det nuværende website er for uoverskuelig, og man drukner næsten i information på nogle af siderne. - På forhånd tak for Jeres råd og vejledning :-) |
Jeg synes det er rigtig godt, og det minder umiddelbart om samme stil som mange hjemmesider der gerne vil tages seriøst. :) Hvilket jo er heldigt.
Dog savner jeg lidt noget "BANG, se det her! Det er jo fedt!" på hjemmesiden. Vægten er meget lige fordelt, og jeg ved ikke helt hvad I vil have mig til at lægge mest mærke til. At give lidt luft mellem teksterne og måske variere hvordan afsnitene styles, kan gøre det. Er ikke sikker, men det er bare et forslag. :)
Ellers, super fedt!