Jeg sad netop og håbede at du ville kommentere designet!
God ide med en footer - et er måske dét der skal til, for at ramme det hele lidt ind. Jeg føler at indholdet svæver lidt for meget. Jeg prøver at se, om jeg kan lave det der ser pænt ud :-)
Rune: Det lyder godt. Jeg er enig i at videoen skal være kort - besøgende har ikke tålmodighed til at se længere videoer. 20-30 sekunder går vist an :-)
Lars: Okay, kan du sætte ord på hvad der tiltaler dig ved det gamle design, og hvad du ikke kan lide ved det nye ? Det ville jeg værdsætte :-)
Drhl: Super ide med fade på ikonerne, det vil jeg overveje.
Jeg har lavet et nyt udkast , hvor den gamle logo-tekst benyttes sammen med vores nye logo (fuglen). Synes I det er bedre end det foregående udkast ?
- Tak igen :-)
Det viser sig faktisk når man måler på det, at man nemt kan holde folk fanget til en video i ca. 1½ minut på forsiden, hvis det er en dynamisk video er virkelig fortæller noget.
Allan, det er jo utroligt hvad en smule omstrukturering og en farve-nuance kan gøre. Jeg kan virkelig godt lide dit 2. setup. Det vil jeg se om jeg ikke kan implementere. Tusind tak fordi du gad tage dig tid til at forbedre mit udkast - much appriciated! :-)
Meik: Det lyder sandsynligt nok, men jeg ved fra mig selv, at videoen skal være aldeles spændende, for at kunne fastholde mig. Selv om jeg synes Sitemagic CMS er ufatteligt spændende, så bliver det svært at lave en video på mere end 20-30 sekunder, som kan holde på folk - men det kan sikkert lade sig gøre med et spændende interview.