Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design - hot or not ?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:

Hej igen.

Meik: Det lyder sandsynligt nok, men jeg ved fra mig selv, at videoen skal være aldeles spændende, for at kunne fastholde mig. Selv om jeg synes Sitemagic CMS er ufatteligt spændende, så bliver det svært at lave en video på mere end 20-30 sekunder, som kan holde på folk - men det kan sikkert lade sig gøre med et spændende interview.

Det er et spørgsmål om at gøre det rigtigt, lige som der er stor forskel på design, så skal historien i en video fortælles rigtigt, og være produceret ordenligt. Men det kan da også sagtens være at et produkt ikke har "kød nok" til at kunne fylde mere end 30 sek, så er det fint, men man kan sagtens lave det længere ved at bygge den godehistorie op omkring det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:59

Denne side http://sitemagic.dk/ oploader langsomst synes jeg

85 kb for et logo synes jeg er tungt vis man sider et sted med langsom forbindelse kunne det optimeres ?

Denne side oploader klart hurtigste

powerzone.dk/smcms/SitemagicDesign.html , kan bedste lide denne let og enkelte kommer hurtigt på den og ser bedre ud på en skærmstørrelse 10

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 21:02

Hej Mikael.

Tak for hjælpen. Jeg har testet den nye side på flere forbindelser, og siden loader næsten øjeblikkeligt.

Hvad siger alle I andre til den nye side? Jeg har slettet en stor del af indholdet for at gøre den mere overskuelig og lækker, og re-arrangeret meget af teksten som Allan foreslog.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)