Og apropos det der med at snyde folk... Rigtig mange erhvervsdrivende snyder sig selv, kunderne og samfundet ved at sætte prisen for lavt, da det simpelthen ikke kan løbe rundt. Det skriver jeg også om i blogindlægget. Og rent generelt så drop den tanke om at du snyder nogen som helst ved at tage en fair pris. Hvis du giver en god stabil service og dine kunder er glade, er det fuldstændig ligegyldigt om du bor på Vedbæk Strandvej i første række, fordi du bidrager til samfundet. Og det skal man aldrig skamme sig over, eller tro at man snyder folk. Hvis folk føler sig snydt, skal du nok finde ud af det, om ikke andet ryger du i fængsel Tro ikke du snyder nogen, tro på at du bidrager med noget execptionelt og derfor har fortjent en høj løn God fornøjelse Kenan :-) |
Hvorfor ikke blive ansat i et rengøringsfirma i stedet ? Så skal du ikke tænke over noget som helst, tager ingen chancer og får den samme løn. Ja faktisk får du mere i løn, du får jo også sygepenge og feriepenge. Og du er forsikret imod at der sker noget ved et uheld på den arbejdsplads du har.
Så nej, jeg ville aldrig gøre hvad du gør. Få mindre i løn, mere ansvar og mere arbejde ? Det ikke den vej til succes jeg er blevet oplært i :-)
Men vi er jo alle forskellige