Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har tilbudt kontorrengøring - har jeg sat timeprisen for lavt?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg har tilbudt kontorrengøring til forskellige advokatfirmaer osv.

Priser ser således ud:

125/145kr med og uden rengøringsartikler og midler, og 135/160 for det samme for hovedrengøring.

Det er incl. moms og vil gå gennem mit CPR.

Spørgsmålet er om jeg har sat prisen alt for lavt?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:18

Hvis du ikke er momsregistreret (siden du vil køre det gennem dit CPR og ikke en virksomhed) er det ikke inklusive moms da der slet ikke er moms på ydelsen i så fald!

Og så kan jeg ikke helt se fidusen i at timeprisen er forskellig alt efter om du skal gøre rent eller rigtig grundigt rent?

Betyder det at du er doven og sløset ved den almindelige rengøring siden hovedrengøringen er dyrere i timen?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:24

Anders Christensen:

Hvis du ikke er momsregistreret (siden du vil køre det gennem dit CPR og ikke en virksomhed) er det ikke inklusive moms da der slet ikke er moms på ydelsen i så fald!

Og så kan jeg ikke helt se fidusen i at timeprisen er forskellig alt efter om du skal gøre rent eller rigtig grundigt rent?

Betyder det at du er doven og sløset ved den almindelige rengøring siden hovedrengøringen er dyrere i timen?

Det sku rigtigt det angående moms. Jeg har bare glemt det.

Nej jeg er skam ikke doven. Jeg gøre det grundigt uanset om det er let eller hovedrengøring, ellers er det ikke rent for mig. Grunden til det er fordi der ligger større arbejde i hovedrengøring frem for letrengøring.

Kenan

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kenan Corbo:

Nej jeg er skam ikke doven. Jeg gøre det grundigt uanset om det er let eller hovedrengøring, ellers er det ikke rent for mig. Grunden til det er fordi der ligger større arbejde i hovedrengøring frem for letrengøring.

Så burde det da stadigvæk ikke betyde noget for timeprisen, blot at du bruger mere tid på at gøre hovedrent end almindelig rengøring.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:29

Anders Christensen:

Kenan Corbo:

Så burde det da stadigvæk ikke betyde noget for timeprisen, blot at du bruger mere tid på at gøre hovedrent end almindelig rengøring.

Nej det kan du måske godt have ret i. Men nu havde jeg set det mere logisk selv på den måde jeg har gjort det på.

Men jeg vil stadig hører om timepriserne er for lave?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:33

Kenan Corbo:

Lige præcist advokater er nok ik store tilhængere af CPR fakturaer... De foretrækker at handle med firmaer...

Bare et råd ;D

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:36

Fashion-Seller:

Kenan Corbo:

Lige præcist advokater er nok ik store tilhængere af CPR fakturaer... De foretrækker at handle med firmaer...

Bare et råd ;D

Kan godt være :) men nu er jeg heldigvis så fleksibel at jeg kan ansættes :)

Men har stadig interesse i at hører om mine timepriser er for lave eller for høje, eller hvad de er? specielt dem med rengøringsartikler og midler.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 21:45

Hej

Jeg syntes godt nok 125 kr lyder meget billigt. måske fordi du ikke køre det som et moms firma ?

Jeg har selv arbejdet med rengøring som løn ansat, og der var min løn da på små 125 mener jeg, og jeg skulle jo bare gøre rent, jeg havde jo ingen udgifter. du skal jo både ud og købe dit og dat, og evt skal du også ha bil og hvad der følgere med af udgifter. 

Hvis du så tog 160-180 lyder da mere fair. ( jeg kender ikke til priser i den branche ) og så det lige meget om det er let eller hovedrengøring. fordi en let rengøring tager jo meget korter tid end en hovedrengøring.

Det var lige kort mine synspunkter, håber de kunne bruges ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 21:49

Jeg synes, dine priser lyder OK fair... Mht. rengøringsartiklerne så er det svært at svare på, når man ikke kender udgifterne til dem.

Jeg har selv (for ca. 10 år siden) arbejdet som stuepige hos en af de større hotelkæder i DK - det kan ikke helt sammenlignes, da jeg dengang var ansat (og dermed havde 5 ugers ferie o.lign.) og jobbet også indbefattede tilberedning af morgenmad til gæsterne o.lign. Dengang fik jeg ca. 90 kr. i timen, men det er som sagt også 10 år siden...

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:49

mick:

Hej

Jeg syntes godt nok 125 kr lyder meget billigt. måske fordi du ikke køre det som et moms firma ?

Jeg har selv arbejdet med rengøring som løn ansat, og der var min løn da på små 125 mener jeg, og jeg skulle jo bare gøre rent, jeg havde jo ingen udgifter. du skal jo både ud og købe dit og dat, og evt skal du også ha bil og hvad der følgere med af udgifter. 

Hvis du så tog 160-180 lyder da mere fair. ( jeg kender ikke til priser i den branche ) og så det lige meget om det er let eller hovedrengøring. fordi en let rengøring tager jo meget korter tid end en hovedrengøring.

Det var lige kort mine synspunkter, håber de kunne bruges ;-)

De 125kr er også uden, men de 135 er med rengøringsartikler og midler. Ja det er fordi jeg ikke kører det som firma. 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)