Jeg kan fortælle dig lidt om vores rengøring på kontoret.
Vi handler med et af byens største rengøringsfirmaer hvilket giver os en masse fordele, fremfor at handle med en enlig rengøringsmand..
Hvis du f.eks. er syg bliver der vel ikke gjort rent? Hos os sender de blot en anden.
Vi er sikre på at der er en chef at hive fat i hvis der er noget vi er utilfredse ved.
Vi er også rimeligt sikre på at butikken også findes om et år.
De ting du nævner har jeg selv tænkt grundigt over. Fordi at jeg ikke er en af de største rengøringsfirmaer betyder ikke at de ikke kan få de samme fordele. Kan sagtens tilbyde at finde en som afløser for mig de dage jeg er syg eller væk. Hvis jeg vælger at stoppe opgaven, vil jeg gerne yde den service og finde en anden i stedet for mig. De behøver heller ikke hive fat i en chef, jeg er jo min eget chef. Er de utilfredse med servicen så er jeg der.
Hvis du selv kan få det at løbe rundt, er det ikke for billigt.
Men jo der er en del der ikke vil ansætte rengøringsfirmaer til kontorrengøring hvis prisen er for lav. De har sikkert prøvet sådan et rengøringsfirma , og er blevet skuffet. Og det gør de så ikke igen
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hvis du selv kan få det at løbe rundt, er det ikke for billigt.
Men jo der er en del der ikke vil ansætte rengøringsfirmaer til kontorrengøring hvis prisen er for lav. De har sikkert prøvet sådan et rengøringsfirma , og er blevet skuffet. Og det gør de så ikke igen
Godt nok koster materialer lidt, men mon ikke det går i sidste ende når man fordeler timerne ud og udgifterne?
Det jo det - havde jeg været et firma, havde priserne været noget højere. Men jeg er mig selv og mine hænder, så hvorfor snyde folk? Det jeg blev mest bange for var priserne med materialer. Uden materialer syntes jeg selv er fair. Efter at have tjekket 3Fs mindste løn på området står mindste timeløn på 123 og nogen kroner.
du skal helt klart bare køre på. Du lyder som om at du har masser af gå på mod ;-)
Tak :) er lige pt. studerende, derfor kunne jeg tænke mig en skilling
eller to. Det jo ellers pisse svært at finde arbejde ellers. Så må jeg
tænker anderleds, og har ikke imod at bruge hænderne.
Jo det er den minimumpris medarbejderen får. Rengøringsfirmaet tager et andet beløb.
Hvis du kan betale sygeafløsere, ferieafløsere, transport, materialer, tid du bruger på papirarbejde og kontakt med kunderne og forsikring hvis du spilder noget ætsende på et dyrt tæppe for 123 kr i timen, så fyr den af :-)
Jeg har dog skrevet et lille blogindlæg om det her, mere ment som et venligt råd, da mange får rodet sig ud i noget snavs, og det jo ikke så godt når man laver rengøring :)
Jo det er den minimumpris medarbejderen får. Rengøringsfirmaet tager et andet beløb.
Hvis du kan betale sygeafløsere, ferieafløsere, transport, materialer, tid du bruger på papirarbejde og kontakt med kunderne og forsikring hvis du spilder noget ætsende på et dyrt tæppe for 123 kr i timen, så fyr den af :-)
Jeg har dog skrevet et lille blogindlæg om det her, mere ment som et venligt råd, da mange får rodet sig ud i noget snavs, og det jo ikke så godt når man laver rengøring :)
Planen er nu ikke at lave et rengøringsfirma, det gider jeg ikke. For det har ikke min interesse. Men jeg tilbyder rengøring for at tjene et ekstre skilling som fritidsjob. Men havde jeg i tankerne om at starte et rengøringsfirma, så havde det set noget HELT anderleds ud.
Men mener du det er dumt, det jeg gøre?
Forresten fin blogindlæg. Jeg kan godt følge dig i det.