Jeg sælger 2 designs som jeg ikke har tid til at bygge mere på.
STUDIX.dk + SUPER KONCEPT. (FORSIDE LAVET + SLICET TIL XHTML, LIGE TIL AT BEGYNDE AT KODE PÅ!)
ISPRAY.DK - ALLE UNDERSIDER SLICET I XHTML, UNIKT KONCEPT, KUNNE BLIVE STORT I DK DA DET IKKE FINDES. EVT. OMSÆTNING FRA EGEN SHOP DER TILBYDER SPRAYDÅSER, MASKER MM.
BYD LØS - "AUKTIONEN" SLUTTER I DAG, KL.19.00. ALT BLIVER LEVERET SÅ I STRAKS KAN GÅ I GANG MED KODNINGEN!
Tjah, iSpray (design 2) er unikt, da det er for grafitti malere i Danmark (dog ikke den ulovlige del), men dem som lever af det. Dem som kan lide at spraye på egne vægge, bannere mf. KUNST.
Folk kan uploade deres malerier osv, sælge dem, battle andre (udfordre hvem der er bedst), forum, og shop hvor man kan købe grafitti masker, dåser og meget mere.
Tjah, iSpray (design 2) er unikt, da det er for grafitti malere i Danmark (dog ikke den ulovlige del), men dem som lever af det. Dem som kan lide at spraye på egne vægge, bannere mf. KUNST.
Folk kan uploade deres malerier osv, sælge dem, battle andre (udfordre hvem der er bedst), forum, og shop hvor man kan købe grafitti masker, dåser og meget mere.
Okay, men der følger ikke nogle leverandører-aftaler med?
ok, 125 kr. budt for grafitti siden og 100 kr. for studix, havde dog forventet et helt andet prisniveau, da jeg selv har givet over +5000 for det hele med slice+undersider etc. men lad os se hvad det ender med kl 19