ok, 125 kr. budt for grafitti siden og 100 kr. for studix, havde dog forventet et helt andet prisniveau, da jeg selv har givet over +5000 for det hele med slice+undersider etc. men lad os se hvad det ender med kl 19
Når man tager i betragtning at domænerne ikke høre med, og siderne formentlig ingen indkost har, og markedet nok ikke er direkte kæmpestort for grafittisiden, så tror jeg ikke du skal regne med et kæmpebeløb. Folk der køber siden skal til at markedsføre det mm... Det er jo ikke ligefrem fordi de køber en forretning, men blot nogle designs.. Når der så igen skrives designs, er det så KUN designs eller virker login mm. og det hele?
For hvis man går udfra hvad du skriver.. Så er det KUN et design, og så tror jeg du har store problemer hvis du forventer meget over 1000 kroner.. For begge! De er jo lavet til 1 formål, og den skal sælges til den rette person, hvis prisen skal op.
Nej, jeg er hverken skuffet eller har "forlanget" et specifikt beløb.
Men igen, hvis du skal diskutere off-topic foregår det i PM med mig, og ikke ødelægge trådens relevance ved at skrive unødvendige kommentarer og ødelægge overblikket over bud, tak.
Nej, jeg er hverken skuffet eller har "forlanget" et specifikt beløb.
Men igen, hvis du skal diskutere off-topic foregår det i PM med mig, og ikke ødelægge trådens relevance ved at skrive unødvendige kommentarer og ødelægge overblikket over bud, tak.
Der var du heldig at du lige fik redigeret alt det svinske væk, inden jeg nåede at "quote dig".. Det er da NETOP relevant at du siger at du havde FORVENTET mere, så kan man jo passende fortælle dig hvorfor - det kunne jo være at jeg var interesseret, men med den dårlige salgsånd du render rundt med springer jeg da pænt over. Det er din egen skyld jeg overhovedet kommenterede det til at starte med, da jeg var ved at smide et bud på bordet, men når du så fortæller at du selv har smidt over 5000 kroner efter projektet, så burde det da være logik for burhøns at du ikke sælger dem for snallede 500 kroner? Enig?
Igen kan jeg kun sige: Du siger du forventer mere, jeg siger hvorfor du ikke kan forvente mere. End of story, men nu skal du få din "salgstråd" for dig selv.