Hvor er det dog dejlig typisk Amino at dømme folk på forhånd fordi man ikke reagere på kort varsel. Fy forhelved siger jeg bare. Hvad pokker er det for noget at fyre af med at man ikke kan stole på mig og jeg ikke er seriøs? Der er faktisk nogen der spenderer tiden mere fornuftigt end at sidde og lave konstante dumme besvarelse i debatter. Prøv dog giv mig en chance for at vende tilbage.
Ja ,det er faktisk pisseirriterende, bare du selv kan se det. Ingen gider gå og blive dømt som en man ikke kan stole på, bare fordi man ikke lige svarer i et par timer.. Tråd lukker her og kontakter højestbydende.
Ja ,det er faktisk pisseirriterende, bare du selv kan se det. Ingen gider gå og blive dømt som en man ikke kan stole på, bare fordi man ikke lige svarer i et par timer.. Tråd lukker her og kontakter højestbydende.
Well, du har ret. Jeg er sgu faktisk oprigtigt talt ked af det - jeg ene og alene tager ansvar for hvad jeg har sagt, og håber da du vil tage imod min undskyldning. Jeg skulle ikke have været så hurtigt ude med falske beskyldninger mm.