Beklager jeg går off-topic, men Mikael er du klar over at kun det første link til en side giver resultat i google? Du har 3 links i din signatur til præcis samme side (forsiden af din hjemmeside). Det ville give langt mere hvis du linker til 3 forskellige sider.
Og så trænger du også til at få en korrekturlæser på din hjemmeside :). Det giver en del mere i google hvis en primær mængde af din tekst er skrevet korrekt.
korrekt ved godt det med signatur
korrekt ved godt det med teksten med en ting ad gang ellers bliver aldrig færdig , jeg lagt et tilbud på min hjemmeside første skal design være ok , gider ikke tænke på tekst før strukturen på siden er i orden ellers for dobbelt arbejde som er ubrugeligt
tager en ting ad gang i dette liv ellers bliver jeg aldrig færdig , med meget fattigt ,vis jeg laver 10 ting på engang for alt bliver halvdårligt så.
Laver pt . 2 ting ved siden samarbejder webmaster komme igang med at forbedre sturkturen på siden
Strukturen høre billeder derved mangler et grund ting på siden der fortæller om produktet uden dette materiel , bliver det umulig for tekste forfatter at færdig gøre teksten , med arbejder på højtryk med dette , jeg er færdig snarest , så dette arbejde kan påbegyndes på min side
Huske at ligge en strategi for din virksomheden og hold den plan , når ting hen ad vejen bliver færdig efter planen , bliver det perfekte , vis startes alle ting bliver det dyrt at bruge dig og andre for i ved ikke hvad jeg ønsker derved kan ikke levere det ønsket , da jeg ikke kommet til det punkt for en anden mangler at blive færdigt med noget der lettere gøre næste punkt..
ok tvivler lidt det bedre i google meget med måske kan det forbedre resultatet lidt med får over 1000 besøgene om dagen igennem google med mine par 1000 top placeringer i google , vis det kan forbedre meget snakker vi plus 10.000 om dagen måske ?
jeg tror dog en tekste der er bedre at forstå , at det giver flere kunder, at det er korrekt.