Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google problem...hjææælp

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Det manglende svar her i tråden (medmindre jeg har overset det) er STRUKTUR. Din menustruktur, dine interne links og den "røde tråd" i hierarkiet på din hjememside er afgørende for, om du får sitelinks.

Google er jo selv inde på det, i det link jeg angav..... Men det er sådan set underordnet..... Det mere interessante er, at det lader til jeg groft har undervurderet mulighederne for "almindelige mennesker" vs. sitelinks.

Jeg troede sådan set det var noget forfærdeligt inviklet noget, hvor man virkeligt skal lave nogle avancerede krumspring. Men det er måske helt forkert? Os almindelige mennesker, bevæbnet med tålmodighed og en god SEO-bog, kan måske godt få fingrene i de eftertragtede sitelinks?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:41

Fama:
Os almindelige mennesker, bevæbnet med tålmodighed og en god SEO-bog, kan måske godt få fingrene i de eftertragtede sitelinks?

Sagtens! Gennemskuelig menustruktur + indhold på forsiden (den eneste URL der kan få sitelinks) der modsvarer den/de søgninger, der sigtes efter. Som regel fås de altid på firmanavnet eller personnavnet:

Eksempel 1 - Eksempel 2

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:46

Husk også at det nu er muligt at lave sitelinks på sine AdWords annoncer, men igen er det Google som bestemmer hvilke links af de tilmeldte der vises og hvor ofte de vises. Man kan tilmelde op til 10 sitelinks til hver annonce.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 02:27

Thomas Rosenstand:
Sagtens! Gennemskuelig menustruktur + indhold på forsiden (den eneste URL der kan få sitelinks) der modsvarer den/de søgninger, der sigtes efter. Som regel fås de altid på firmanavnet eller personnavnet:

Okay.... Det er jo opløftende, at høre.... Den helt store hurdle er så hvordan man får folk til at søge på sit virksomhedsnavn eller hvordan man kommer til at ligge nr. 1 på de mere konkurrenceprægede søgninger.... Men grundprincippet er bestemt opløftende - tak for opklaringen :)

Billedresultatet fra dit "Eksempel 2" synes jeg i øvrigt lige fortjener et screendump:

Skype-Giggle

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 02:41

Fama:

Thomas Rosenstand:

Okay.... Det er jo opløftende, at høre.... Den helt store hurdle er så hvordan man får folk til at søge på sit virksomhedsnavn eller hvordan man kommer til at ligge nr. 1 på de mere konkurrenceprægede søgninger.... Men grundprincippet er bestemt opløftende - tak for opklaringen :)

Billedresultatet fra dit "Eksempel 2" synes jeg i øvrigt lige fortjener et screendump:

Skype-Giggle

Maks grineren. Tænk sig at Thomas nosser er så tunge at han skal bruge sele for at holde sin tanga trusse oppe.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:03

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Maks grineren. Tænk sig at Thomas nosser er så tunge at han skal bruge sele for at holde sin tanga trusse oppe.

Jeg har de tungeste cujones, du kan forestille dig!

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 03:37

Thomas Rosenstand:
Jeg har de tungeste cujones, du kan forestille dig!

Du må gå noget mere i byen så Skype-TongueOut

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 04:02

Thomas Rosenstand:

Fama:
Os almindelige mennesker, bevæbnet med tålmodighed og en god SEO-bog, kan måske godt få fingrene i de eftertragtede sitelinks?

Eksempel 1 - Eksempel 2

Må jeg spørger dig om hvorfor du linker til http://www.bd-store.dk/shop/extensions-aegte-haar-38s.html og ikke bare http://www.bd-store.dk

Nu står jeg overfor to plausible bud:

1) Et affliate link.

2) En måde hvorpå du kan bevise overfor dine kunder at det SEO det du laver virker.  

Det skal lige siges at jeg ikke er inde i SEO - men er bare altid nysgerrig og leger lidt detektiv i min fritid, mest af alt bare for at få en forståelse af hvordan forskellige ting hænger sammen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:16

1) Et affliate link.

2) En måde hvorpå du kan bevise overfor dine kunder at det SEO det du laver virker.  

Ingen af delene. Jeg ejer bd-store ;-) Så du skal nok øve dig lidt mere på detektivrollen - det tager kun få sekunder at afgøre, hvem der ejer bd-store :-)

Og linket går til den URL, fordi ankerteksten passer til den URL.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 04:18

Thomas Rosenstand:

Fama:

Eksempel 1 - Eksempel 2

Må jeg spørger dig om hvorfor du linker til http://www.bd-store.dk/shop/extensions-aegte-haar-38s.html og ikke bare http://www.bd-store.dk

Nu står jeg overfor to plausible bud:

1) Et affliate link.

Det skal lige siges at jeg ikke er inde i SEO - men er bare altid nysgerrig og leger lidt detektiv i min fritid, mest af alt bare for at få en forståelse af hvordan forskellige ting hænger sammen.

Jeg skal forresten lige skrive lidt mere.

Helt teoretisk så kunne det vel godt være et aff. Det er sgu overhovedet ikke på nogen måde at mistænke dig for at gøre det, jeg er sindsyg ligeglad - jeg mere intresseret i det tekniske aspekt i det.

F.eks.

Jeg linker til http://www.tdc.dk/billig_iphone  - det ser helt uskyldigt ud, da det ikke indeholder de åbenlyse  aff. links som f.eks http://www.tdc.dk/user_63647

Men det kan vel i pricippet godt lade sig gøre at lave nogen sær aftaler med firmaer - hvordan gør man det - er der nogen firmaer der har specieliseret sig i det, for det vil jeg gerne høre mere om hvis der er nogen der har svar på det.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)