Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google problem...hjææælp

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 05:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Jeg linker til http://www.tdc.dk/billig_iphone  - det ser helt uskyldigt ud, da det ikke indeholder de åbenlyse  aff. links som f.eks http://www.tdc.dk/user_63647

Det du i virkeligheden spørger om er hvordan man kamuflerer sådan et link, ikke om man kan?

Nej. Jeg spørger om hvordan man laver speciele aff aftaler med firmaer udenom det almindelige aff system.

Altså at cutte en mellemmand over.

Så det er MIG  og FIRMA og ikke MIG , AFF , FIRMA.

Er det virkelig så svært at forstå?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 05:14

Forstiller mig et lignede indlæg som dette:

Spørgsmål: Er der nogen der ved hvor man kan købe den billigeste iphone.

Svar: En hurtigt google søgning giver dette resultat tdc/iphone - google er din ven :-)

Læg mærke til at "svarende" gav dit aff link helt uden at vide det ( økonomiske int. ) - jeg syntes at det lyder smart.

Jo.... Men hvorfor skulle TDC så betale kommision til en affiliate for det link? Hvis folk helt af sig selv linker til din side, giver det jo ikke rigtigt mening, at betale trediepart for de links.... Men hvis du kan se en fidus i det må du da godt betale mig en pose penge, hvergang folk linker til dit site Cool

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 05:16

Nej. Jeg spørger om hvordan man laver speciele aff aftaler med firmaer udenom det almindelige aff system.

Altså at cutte en mellemmand over.

Så det er MIG  og FIRMA og ikke MIG , AFF , FIRMA.