Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad laver i?

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvider mine viden indenfor SEO m.m.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 13:06

Martin Jensen:

Ja, jeg er blevet lidt nysgerrig?

Så, hvad går i egentligt og fifler med lige for tiden? ;-)

Jeg udforsker selv lidt i noget affiliate! ;-)

Jeg er i gang med at ligge sidste hånd på vores nye magento webshop til Billigepokaler.dk

I går har jeg lige frigivet min nye artikeldatabase, hvor det er muligt at lave artikel markedsføring

Hver dag godkender og afviser jeg nye tilmeldinger i mit linkkatalog

Dagligt arbejder jeg på mine adsense og affiliate projekter, som består af både danske og udenlandske hjemmesider. Dette arbejde består primært af linkbuilding og bestilling af artikler fra freelance tekstforfattere.

Det hele blogger jeg så jævnligt om på min blog om online markedsføring.

+ en masse andet Wink og jeg skulle hilse at sige, at det giver resultater at være produktiv Yes

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:11

Jeg blogger om indretning og vil nu sætte mig ned med en magento userguide og blive lidt klogere på det system.....

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:19

Denne tråd er på sin vis lidt speciel.

Martin spørger til, hvad vi går og laver, og der er vist ikke en eneste, der passer sit arbejde (tag endeligt dette med et stort og godmodigt smil).

Er jeg virkelig den eneste, der passer sin webshop? Har I andre ikke noget at lave, eller er I ramt af kundernes ferie?

Her i huset har vi forrygende travlt med at ekspedere ordre, pakke dem, sende dem, og ikke mindst det sjoveste af det hele, at trække penge.

Af en eller anden mystisk grund, har vi igen haft rekordomsætning, selvom det er vores "agurketid". Men måske har vi været heldige med vejret: Først meget varmt og så meget fugtigt - lige noget der passer til vores produktsortiment. - Nu ser jeg gerne, at det snart begynder at bliv koldt - rigtig koldt Wink

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:22

Vi har skam også travlt her i tape verdenen, men da vi stadig er en ny virksomhed er første prioriteten for mig at udvide markedet, jeg skulle jo gerne slå mit budget med 25-50% :)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 16:24

Ud fra mit indlæg arbejder jeg vist rigeligt Smile

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 16:35

Jeg har lige hjulpet en køreskole med opsætning hans online kalender, så eleverne kan få en SMS besked dagen før undervisning.

Vi kan virkelig mærke, at feriesæsonen er ved at være forbi, så der er rigtig stor efterspørgsel efter vores booking system.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:40

Sidder også bare og skriver på diverse fora, facebook og tror jeg vil give mig lidt til nogle Links Index. og måske en Artikel database eller 2. =)

Udover dette, sidder jeg på 4. dag i streg og overvejer om min SU kan række til et nyt Canon Legria video kamera :(

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:49

Hej jeg er stadigvæk på udkig efter  restpartier af tøj,

der er masser af det men ikke til den pris jeg vil have det til:-)

Go weekende her fra.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 17:03

Martin Jensen:
Jeg udforsker selv lidt i noget affiliate! ;-)

Ditto..... Jeg er ved at banke et affiliate site på benene.... Det er umiddelbart et voldsomt overkill, jeg har gang i.... Et hovedsite, med et super-fedt design + en masse spændende indhold.... og så et eller to mere klassiske affiliate-sites i kombination med hovedsitet.... Problemet er så at produktet jeg fokuserer på først og fremmest ikke er voldsomt udbredt (jeg forventer dog der snart kommer gang i det) og så er kommissionerne på den varegruppe langt fra imponerende.... Men det er et spændende projekt.

Ja og så roder jeg jo også med min klima-portal... Men den har desværre stået i skyggen af mit andet projekt, her den sidste uges tid..... Den vil dog snarest få min kærlighed at føle igen. Men det er mest af alt et hygge-projekt, så det må lide, når jeg lige finder på noget andet at rode med, indtil det er kommet op at køre helt og spiller max naturligvis.... Så vil det få meget mere fokus :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)