Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad laver i?

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejder. HÅRDT!

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 17:08
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 18:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er så småt i gang med min næste bog :-) Og godt i gang med at sælge den første.

Hej med dig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34

Hej

Jeg har så lige lavet designet, til nogle forplader, der så er sendt til godkendelse, og skal så have rettet nogle film udlæg til,

Men ellers så er der ved at komme gang i tingene. Så har haft ldt travlt på det sidste. Og bliver så igen til weekend arbejde. For at overholde mine deadlines.

Men bortset fra det, så har jeg gang i et udvidelses projekter, som har været igang i over et år, dog har jeg ikke haft tiden til det. Men har så også kun lige fået de sidste ting hjem, ok for en måned siden.Embarrassed

/Kenneth

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:12

Jeg har lige kastet mig over en ny ide jeg fik til at lave en bog om til et online-kursus. Jeg har i lang tid være gået lidt død på mine oversættelser (bøger om livet efter døden)  fordi jeg kan se at jeg sandsynligvis ikke får råd til at udgive nr. 3 som rigtig bog foreløbig, men så fik jeg en superfed ide - synes jeg selv - til at lave en af dem om til et onlineprodukt i stedet for en bog, så nu brænder min passionsild på fuldt blus igen. Skype-TongueOut Der er ikke mindre arbejde i det end i den bog jeg faktisk var gået død på, men resultatet bliver langt sjovere at arbejde med. Især fordi næsten alle jeg "omgås" her på Amino og på Twitter osv., arbejder med en form for onlineprodukter, og det bliver sjovt at have et produkt af den slags selv så jeg også kan lege med og bruge de andres erfaringer til noget.

Ud over det, så arbejder jeg stadig freelance for Amino her, og for tiden står den mest på at få vores fantastiske ekspertbloggere oprettet og få redigeret vores iværksætter-leksikon. Geeked

Nåh ja, og så skal jeg holde et foredrag om utroskab i næste måned som jeg skal forberede mig til.

Dejligt at vi ikke keder os! Big Smile

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:22

Lyder spændende Anja. Hvad bliver platformen for dit online kursus? Video?, elearning? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:26

Martin Jensen:

Ja, jeg er blevet lidt nysgerrig?

Så, hvad går i egentligt og fifler med lige for tiden? ;-)

Jeg udforsker selv lidt i noget affiliate! ;-)

Nyder de sidste dage af 3 ugers sammenhængende ferie med kone og unger. Nu er batterierne ladet op, så er det bare et spørgsmål om motoren vil starte på mandag. Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:38

Lige nu vælter det ind med efterårsvarer - og jeg er forbløffet over hvad man kan nå at indkøbe indenfor en relativ kort og begrænset tidsperiode.... og samtidig er indehaver af et udpræget shopaholic-gen, der åbenbart har haft en enorm trang til at udleve sig selv for et halvt år siden.

Derudover kæmper jeg dagligt med at stifte bekendtskab med både nyt shopsystem, nyt navision og ny betalingsgateway. En udfordring af de helt store for mig i hvert fald...

Så alt i alt kæmper jeg for at holde hovedet oven vande for ikke at drukne i de enorme arbejdsmængder, der uhæmmet vælter ind - uden på nogen måde at tage hensyn til mit skrøbelige sind :·)

Men humøret er stadig fint alligevel :·)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:23

Boysen:

Lyder spændende Anja. Hvad bliver platformen for dit online kursus? Video?, elearning? 

Det bliver en blanding af læsestof og mp3-filer med øvelser - måske med noget video også hvis det passer ind. Jeg er ikke så langt i processen endnu at jeg helt har besluttet den endelige form - ideen er ret ny ;-) Jeg blev inspireret af et onlinekursus jeg selv købte for nylig som kørte via det her system: http://zenbilling.com/, så umiddelbart har jeg kig på det, men det kan være jeg undervejs finder på noget andet. Foreløbig er der en ordentlig røvfuld tekst der skal oversættes før jeg overhovedet har noget materiale. Skype-Surprised

Fra København
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:34

Jeg knokler med at fortælle hele Danmark om ZUIZUI som åbner til November. Vi samler Danmarks børneshops på ét site, så det forhåbentlig bliver nemmere at købe og sjovere at sælge, tøj og unika til børn på nettet.

Lige nu er vi i gang med at overbevise sælgerne om, at det giver rigtig god mening for dem at åbne en shop på ZUIZUI, så det er en ret spændende tidSmile

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)