Jeg har lige kastet mig over en ny ide jeg fik til at lave en bog om til et online-kursus. Jeg har i lang tid være gået lidt død på mine oversættelser (bøger om livet efter døden) fordi jeg kan se at jeg sandsynligvis ikke får råd til at udgive nr. 3 som rigtig bog foreløbig, men så fik jeg en superfed ide - synes jeg selv - til at lave en af dem om til et onlineprodukt i stedet for en bog, så nu brænder min passionsild på fuldt blus igen.
Der er ikke mindre arbejde i det end i den bog jeg faktisk var gået død på, men resultatet bliver langt sjovere at arbejde med. Især fordi næsten alle jeg "omgås" her på Amino og på Twitter osv., arbejder med en form for onlineprodukter, og det bliver sjovt at have et produkt af den slags selv så jeg også kan lege med og bruge de andres erfaringer til noget.
Ud over det, så arbejder jeg stadig freelance for Amino her, og for tiden står den mest på at få vores fantastiske ekspertbloggere oprettet og få redigeret vores iværksætter-leksikon. 
Nåh ja, og så skal jeg holde et foredrag om utroskab i næste måned som jeg skal forberede mig til.
Dejligt at vi ikke keder os!