Hej Amino'er Jeg ville bare høre hvad kræver det egentligt at starte et supermarked? Og hvad kommer det til at koste at starte op skal bare være noget på størrelse med Kiwi, Aldi osv.? Vil gerne lave kæde, men overvejer at starte en butik og efterfølgende udvide. Dette er slet ikke noget jeg har penge osv. til nu, men mere af interesse :) Mvh Kasse |
hvad det koster at starte en aldi kæde op ? 1 mia, 2 mia nej 3 mia. det kan man slet ikke sætte tal på. de første x tal vil koste det og det og derefter vil det koste mindre at starte yderlig x tal op, fordi så har man styr på logistikken, og forhandlet en masse rabatter mm på plads. så jeg tror ikke det er det du skal satse på til at starte med.
Åben eller køb en lille kiosk og så ta den der fra. de har lidt det samme udvalg som et supermarket, mælk, æg, pålæg mm og så kan man altid åbne en mere og en mere.
og det med at starte en kæde starter jo altid i det små. se på paredis is ( ved godt de så køre en anden forretnings model )
men start i det små, for som sagt man kan vist ikke sætte et tal på hvad det koster at lave en kæde ;)