Hej, Jeg står lidt i et dilemma og kan ikke beslutte mig. Jeg vil starte en internet-portal - underholdningsportal kan man vel nærmest kalde det, og jeg ved at der er stor konkurrence i denne "niche/branche". Hvad jeg ikke kan finde ud af er: Hvor meget skal jeg gå efter per 1000 besøgende til at starte med? Jeg går meget op i kvalitet, og brugervenlighed - måske af og til FOR meget - men igen.. Det gør at de besøgende ofte kommer tilbage til siden. Nogle af mine hjemmesider tjener så meget som 1500 kroner per tusinde besøg, men det er hjemmesider om lån og sådan - som åbenbart AUTOMATISK har en høj CTR. Jeg ved godt at det åbenlyse svar må være: Ja så meget du kan! Men jeg finder det vigtigt at have nogle mål at gå efter så jeg har noget at arbejde udfra. Jeg regnede selv med noget lignende 100 kroner per 1000 besøg/sidevisninger. Dette skal ske via google adsense, partner-ads og tradedoubler.. Måske mmmedier, men så langt er jeg endnu ikke kommet. Lige nu er jeg igang med at lave en plan over hvordan det hele skal foregå og hvordan jeg bære mig ad med det hele. Nogle der har nogle.. Råd.. Angående dette? Med Venlig Hilsen |
Slet ingen der er i denne "branche" eller "niche" - som ved lidt om hvad man kan tjene per 1000 besøgende hehe :)
Ellers må jeg jo bare gætte lidt.