Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange kroner per 1000 besøgende skal jeg gå efter?

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står lidt i et dilemma og kan ikke beslutte mig. Jeg vil starte en internet-portal - underholdningsportal kan man vel nærmest kalde det, og jeg ved at der er stor konkurrence i denne "niche/branche".

Hvad jeg ikke kan finde ud af er: Hvor meget skal jeg gå efter per 1000 besøgende til at starte med? Jeg går meget op i kvalitet, og brugervenlighed - måske af og til FOR meget - men igen.. Det gør at de besøgende ofte kommer tilbage til siden.

Nogle af mine hjemmesider tjener så meget som 1500 kroner per tusinde besøg, men det er hjemmesider om lån og sådan - som åbenbart AUTOMATISK har en høj CTR.

Jeg ved godt at det åbenlyse svar må være: Ja så meget du kan!

Men jeg finder det vigtigt at have nogle mål at gå efter så jeg har noget at arbejde udfra. Jeg regnede selv med noget lignende 100 kroner per 1000 besøg/sidevisninger. Dette skal ske via google adsense, partner-ads og tradedoubler.. Måske mmmedier, men så langt er jeg endnu ikke kommet. Lige nu er jeg igang med at lave en plan over hvordan det hele skal foregå og hvordan jeg bære mig ad med det hele.

Nogle der har nogle.. Råd.. Angående dette?

Med Venlig Hilsen

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:06

Slet ingen der er i denne "branche" eller "niche" - som ved lidt om hvad man kan tjene per 1000 besøgende hehe :)

Ellers må jeg jo bare gætte lidt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:19

hvilken branche er det udover underholdings branche du er i ?

hvilken søgeord vil du ligge højt  med ?

hvor relevant er de besøgene du får ?

hvad koster det at få 1000 besøgene tid - penge ?

hvad er din målsætning?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:05

Jeg er meget skjult angående søgeord - for jeg har virkelig fundet nogle guldkorn, og jeg VED at folk der ser det IKKE vil kunne dy sig - hvilket også vil være fint hvis de selv fandt dem, men ellers er der ingen grund til at BEVIDST skaffe sig selv konkurrenter hehe :)

Underholdning: Billeder, film, jokes, spil, artikler...

Det er til at starte med - og JA det bliver en udfordring, men.. Med mine programmerings-færdigheder og viden omkring SEO og markedsføring, så er jeg sikker på at jeg nok skal opnå succes i denne "branche", men det er i grunden også irrelevant, men det var i al fald branchen.

Jeg betaler aldrig for mine besøgende - det giver ifølge mig ingen mening, da jeg kan få besøgende fra mange af mine andre små hjemmesider og via google, yahoo og bing.
Så primært betaler jeg INGEN penge for besøgende, og har aldrig gjort det, og forventer bestemt heller ikke at gøre det :D

Tiden det tager at nå de 1000 besøgende per dag anslår jeg til 1-1½ måned... Jeg satser på 5000 per dag efter 6 måneder - og dette er lavt sat med den unikke kodning, og unikke side jeg har i tankerne - det bliver MEGET anderledes end andre sider som hidtil er set.

Min målsætning er uden grænser... Dog er der jo motivations-mål.. Men målet er at blive nummer 1 at besøge indenfor disse..

Nu snakker jeg ikke at gå efter struben på youtube, google billeder, gratisspil.dk etc. etc. da det formentlig er uopnåeligt inden for en rimelig tidsgrænse - og uden for min rækkevidde hvad økonomi angår :)

Jeg har i forvejen mange sider som ialt modtager omkring 20-25k besøgende per dag, og omkring 5-7k af disse besøgende kunne finde på at klikke på et eventuelt banner til min kommende side - da det er i NOGENLUNDE sammen niche - men alligevel langt nok fra til at jeg behøver vide hvad jeg skal gå efter (per 1000 besøgende).

Anyway... Jeg ved hvordan man bygger backlinks, skaber markedsføring etc. etc. etc. og jeg ved hvordan man ligger højt på google, og det er dette jeg vil bruge.

Jeg vil bare i stedet for at holde øje med så mange sider jeg har nu.. Lave et MEGET større og MEGET mere omfattende site, som modtager mange flere besøg.. Jeg vil skabe en.. Hey du kan bare gå ind på [SIDE], for der ved jeg de har en artikel om etc. etc. etc.

Nogle gode råd? :) Alt kan bruges og alt vil blive taget til mig.

Med Venlig Hilsen..

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:10

Jeg blev bare endnu mere forvirret af det indlæg. Det er umuligt at svare på hvad 1000 besøgende - der er for mange ukendte paramter. Det man kan se på er den generelle CPC for det område du vil skabe et eller andet monster-site indenfor.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:19

... og udfra det du lister her må være i nærheden af mange millionær på dine sider :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:19

Hej,

Det er alt for svært at kunne sige. Der stor forskel på lån-sites og gratis-spil sites, og der også stor forskel i volumen - så en høj CPM (som er en forkortelse af indtjening pr. 1.000 visninger), er alt for svært at sige.

Min rekord er at tjene 11.000 kr. på 1.000 besøg.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:20

Ja... Det er nok sandt nok - det ér et ret bredt emne..

Men jeg må vel nok prøve mig frem så :) Men tak for de indlæg indtil videre - andre skal være velkomne til at at give et råd eller 2 med på vejen hvis det lyster.

Men det er fordi.. Når jeg eksempelvis kigger på.. Gratisspil.dk eller 123jokes.dk eller en anden stor side - så ser det ikke ud til at de tjener særligt meget. Der er ikke særligt relevante annoncer som sådan, og der CTR er nok ikke så høj. Jeg tror ikke de har testet noget som helst, men blot smidt reklamer ind hvor de selv lige tror kunne være godt..

Når jeg normalt laver en side så vil reklameringen nok først være optimal efter 2-3 måneder med alt det test jeg laver - da jeg absolut vil have maksimum effekt ud af min side. Med det sagt, så er det jo nok heller ikke sikkert at disse sider går direkte efter at tjene røven fuld af penge, men alligevel.

Nå, men jeg kigger lige lidt rundt og læser lidt om den her branche :)

Tak for indlæggende..

Med Venlig Hilsen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:23

Der er forskellige strategier. Du kan tydligt se når en side blot er opsat som "cash-cow", kontra dem som prøver at skabe en fast brugerskare :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:25

Casper, IOOS Internet:

... og udfra det du lister her må være i nærheden af mange millionær på dine sider :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Lad os sige at jeg er en ukendt millionær.. Og sådan ønsker jeg bestemt det skal forblive, hvilket også er derfor jeg ikke sætter navn eller mere på.

Min indtjening kommer primært fra engelske sider, og er mest affiliate-forbundet.. Der hvor de store penge er for mig er hos cj.com og clickbank.com. :) Du skulle prøve ISÆR clickbank.. Jeg takker stadig The Rich Jerk for at introducere mig for dem - ikke at hans e-bog egentlig var noget værd, men det var sådan jeg startede :)

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)