Jeg har nu ikke tænkt mig at gøre dig til grin.. Jeg sagde i et tidligere indlæg at i nogle af mine niche-sider kan jeg lave 1500 kroner per tusinde besøgende - dette er lånesider, advokatsider mm. - og disse er også meget svære at få besøgende til, og derfor har de måske kun 1000 besøgende i måneden... Jeg har også hjemmesider som tjener 20 kroner per 1000 besøgende, men de er til gengæld så velbesøgt at de giver overskud.. Hvis jeg på noget tidspunkt har givet udtryk for at jeg skulle kunne lave 1500 kroner på ALLE mine sider, så er dette en åbenlys fejl, men det mener jeg nu ikke at jeg har. Jeg har aldrig ejet en side hvor jeg skal forsyne brugere med spil, jokes, billeder og artikler dagligt - hvor jeg rent faktisk ønsker at de besøgende KOMMER IGEN - heraf kommer min trang til at spørge om råd. Jeg kan programmeringsmæssigt lave en spilleside, men har indtil nu kun brugt mine "skills" på små private CMS-projekter, og andre finurlige ting, som PR-checker så jeg ikke skal chekke hver side for pagerank, men blot kan bede et script om dette, og en backlink chekker f.eks.. Mailinglister etc. etc. etc... Når man er i tvivl - så spørger man, det har jeg i hvert falde lært, og jeg regnede egentlig med at nogen ville skrive at jeg var idiot fordi jeg gik efter noget så konkurrencepræget. Mine indlæg giver da mening, jeg forsøger da i hvert falde så godt jeg kan at forklarer min problemstilling, og hvad jeg ønsker hjælp til - jeg giver endda gode råd til hvordan man kan udvide sin horisont væk fra det danske. F.eks Adsense.. Når en bruger klikker på nogle af mine danske hjemmesiders reklamer fra adsense så modtagerj eg måske 1-2 kroner per klik.. For selv samme hjemmeside - blot på engelsk kan jeg modtage op mod 5-6 kroner, og det er grunden til jeg overhovedet gik ind i det engelske før det danske. Derudover giver dit regnestykke heller ikke mening... 25.000 besøgende om dagen med en indtjening på 200 kroner per tusind besøgende er LANGT under 2 millioner - og deraf bliver du nok også forvirret, men lad os regne lidt på det så :) 25 x 200 = 5000 x 30 = 150.000 per måned.. Tjener jeg det? Det er muligt.. Men jeg tjener i hvert falde ikke 1500 kroner per tusind besøgende i gennemsnit det er helt sikkert! Jeg forstår som sådan din tvivl.. Men så igen.. Det er jo i grunden irrelevant i forhold til hvad det er jeg ønsker og vil have? Med Venlig Hilsen... |
Jeg kan tilknytte Casper's holdning.. Noget er galt
Kom frem og sig hvad du hedder, hvor gammel du er og hvilke sider du har. Så kan du se hvor meget hjælp du faktisk kan hente fra et sted som Amino.