Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering (SEO) i flere lande

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville det være anderledes hvis bodybuilding.de var skrevet på dansk eller eng.?

Jeg har fundet en rigtig god shopløsning som er hosted i USA. Så for at vende tilbage til mit første spørgsmål: Er jeg nødt til, at finde en shopløsning som er hosted i UK eller har det en så lille betydning når forretning er på engelsk at jeg ikke skal spekulere over det?

Iøvrigt tak for jeres svar indtil videre :-)

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 13:58

...Men vedr. pkt. 1 - Er det så ikke kun søgning på region det påvirker? Hvis man eks. søger på sprog er det så ikke hip som hap om serveren er placeret i padborg eller Flensborg. Her er det vel sproget uanset serevens placering det kommer an på? Eller hva?

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:11

Når jeg søger på "Resultater fra X (land)" er det stort set lige meget hvilket sprog det står på... Her er det IP der spiller ind :)

@Regin: Basalt set, jo - så er det ligegyldigt. Især når vi taler om overordnede resultater :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:15

Marcel Fuursted:

Okay så! Så siger vi, du har ret og at mine 12 år i branchen er ligegyldige - vild u så ikke forklare mig følgende:

Hvis du går på Google og søger efter Bodybuilding.de så dukker den naturligvis op, MEN hvis du vælger at søge på resultater fra DANMARK og søger på bodybuilding.de (som iøvrigt har server i Tyskland), så dukker den IKKE op?! 

http://www.google.dk/#hl=da&cr=countryDK&tbs=ctr%3AcountryDK&q=bodybuilding.de&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=6b1a5bcb47167d0b

Glæder mig til at se dit svar Smile

hehe rolig.. siger da slet ikke dine 12 år er ligegyldige... du behøver ikke dreje det jeg siger..

vedr resultater så er det jo lige meget hvad du finder af resultater fra dk.. hvis siden nu henvender sig til Tyskland... jeg siger bare jeg kunne godt have min server i Sverige og stadig ligge bedre end bodybuilding.de

Jeg har ikke min server i Danmark ingen gang tæt på, men sjovt nok så har jeg da masser af gode pladser i google.dk.. hvordan kan det så lade sig gøre... underligt ik..

det jeg bare mener er det er da lidt underligt at anbefale en at han skal have en server i usa for at ligge godt i .com og en i Tyskland for at ligge godt i .de.. nå han kan have en i Sverige også stadig opnå sine gode pladser begge steder hvorfor anbefale en mer udgift når det ikke er nødvendigt..

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

urges:

Så jeg synes da det er lidt ondt du siger det er vås det jeg siger..

Jamen når det nu faktisk ER noget vås, så er det jo nødvendigt, for at sikre at andre Aminoer ikke kommer galt afsted fordi de tror de kan stole på dine "gode råd".

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:18

Mikkel deMib Svendsen:

urges:

Jamen når det nu faktisk ER noget vås, så er det jo nødvendigt, for at sikre at andre Aminoer ikke kommer galt afsted fordi de tror de kan stole på dine "gode råd".

Mangler en "Synes Godt Om"-knap :)

/Marcel Fuursted

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

urges:

godt sagt demib... det kunne bruges NEJ... hvorfor skrive det du skrev... skriv dog heller noget man kan bruge.. du skulle jo være guruen..

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:20

urges:

Marcel Fuursted:

Okay så! Så siger vi, du har ret og at mine 12 år i branchen er ligegyldige - vild u så ikke forklare mig følgende:

Hvis du går på Google og søger efter Bodybuilding.de så dukker den naturligvis op, MEN hvis du vælger at søge på resultater fra DANMARK og søger på bodybuilding.de (som iøvrigt har server i Tyskland), så dukker den IKKE op?! 

http://www.google.dk/#hl=da&cr=countryDK&tbs=ctr%3AcountryDK&q=bodybuilding.de&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=6b1a5bcb47167d0b

hehe rolig.. siger da slet ikke dine 12 år er ligegyldige... du behøver ikke dreje det jeg siger..

vedr resultater så er det jo lige meget hvad du finder af resultater fra dk.. hvis siden nu henvender sig til Tyskland... jeg siger bare jeg kunne godt have min server i Sverige og stadig ligge bedre end bodybuilding.de

Jeg har ikke min server i Danmark ingen gang tæt på, men sjovt nok så har jeg da masser af gode pladser i google.dk.. hvordan kan det så lade sig gøre... underligt ik..

det jeg bare mener er det er da lidt underligt at anbefale en at han skal have en server i usa for at ligge godt i .com og en i Tyskland for at ligge godt i .de.. nå han kan have en i Sverige også stadig opnå sine gode pladser begge steder hvorfor anbefale en mer udgift når det ikke er nødvendigt..

Jeg dokumenterede min "påstand" - så må du vise de her placeringer, du har og dokumentere, at dét du siger er rigtigt...

Jeg tror ikke du rent faktisk VED, at der er en funktion der hedder "Resultater fra X (land)" - og ved DENNE søgning har det betydning HVOR din server er placeret i verdenen.

/Marcel Fuursted

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Skrevet kl. 14:23

Marcel Fuursted:

Mikkel deMib Svendsen:

urges:

Mangler en "Synes Godt Om"-knap :)

Hvis i synes i er så gode så kom da med mere end bare mudder kast... flot...

hvis du/i synes man skal have en server i hvert land for at ligge godt... så synes jeg bare det er forkert, for det behøver man ikke... bare jeres mening.. men desværre ikke min

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Skrevet kl. 14:25

Marcel Fuursted:

urges:

Marcel Fuursted:

Jeg dokumenterede min "påstand" - så må du vise de her placeringer, du har og dokumentere, at dét du siger er rigtigt...

Jeg tror ikke du rent faktisk VED, at der er en funktion der hedder "Resultater fra X (land)" - og ved DENNE søgning har det betydning HVOR din server er placeret i verdenen.

nej jeg er dum du er klog...  flot...

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)