Ja nu vil jeg også i gang med Affiliate marketing, alle siger det er så nemt at tjene penge på.. Men er det , det?
Simon Mørch siger at alle kan tjene lidt penge på det? ja Simon Mørch du må da gerne hjælpe mig i gang med det. Hvis du har tid
Nu får vi at se om en som ikke ved noget om Affiliate marketing, kan tjene så mange penge, så jeg kan leve af det og ikke få su.
Jeg vil gerne have lidt hjælp? om hvad jeg skal læse, jeg synes der så mange forskellige sites som skriver om det? Hvad skal jeg vælge(skal være på dansk )...
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Du kan ikke forvente erhvervsdrivende herinde med kendskab til affiliate marketing, smider hvad de arbejder med, hvor de fleste arbejder 10+ timer om dagen, 365 dage om året. For at hjælpe dig.
Det du istedet skal gøre er at Google, hente gratis ebøger, Google noget mere, spørge om ting herinde du ikke kan finde svar til, lav en test side og få nogle affiliatelinks på, brug youtube og andre sider til at lære endnu mere.
De mest successfulde herinde med affiliate er dem som satte sig ned og lavede den ene fejl efter den anden. Men! de lærte af deres fejl.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.