Jeg er ligeglad om timeløn er dårlig hvis det er det du hentyder til;)
jeg vil lære så meget om affiliate marketing, så jeg kan tjene på det... ved godt at det vil koste en hulen masser af tid, men det vil jeg gerne ofre :)
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Det kan jeg ikke svare på for dig. Noget som har lav konkurrence, gode kampagner, høj CPC (Cost Per Click hvis du kigger på adsense), stor interesse....
Du kunne jo lave en side (jeg anbefaler en WordPressblog) hvor du andmelder film og så smider et affiliatelink til hvor du kan købe filmen du anmelder (evt. brug LoveFilm.DK kampagnen som EuroAds har lige pt. Den giver dig 100kr per lead)
Bare en idé der vist skulle være meget noob venlig
Du kunne jo lave en side (jeg anbefaler en WordPress blog) hvor du andmelder film og så smider et affiliate link til hvor du kan købe filmen du anmelder (evt. brug LoveFilm.DK kampagnen som EuroAds har lige pt. Den giver dig 100kr per lead)
Bare en idé der vist skulle være meget noob venlig
Ja det kunne være en start :)
Giver den 100 kr per klik?
tror det bliver svært at få trafik på bloggen ?
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Jeg er ligeglad om timeløn er dårlig hvis det er det du hentyder til;)
jeg vil lære så meget om affiliate marketing, så jeg kan tjene på det... ved godt at det vil koste en hulen masser af tid, men det vil jeg gerne ofre :)
Hej
Hvis du er motiveret og har tid til at kaste dig ud i det, så er du allerede godt på vej :-)
Jeg vil anbefale dig at læse mit blog indlæg, som jeg håber kan give dig en god intro.