Hvis det er sådan at sagens parter var dig og din revisor, og ikke dig og advokatkontoret så forstår jeg ikke fremgangsmåden, - og jeg synes du skal klage over advokaten. Det har så ikke noget med dommen at gøre. Advokaten kan nu bringe sagen i fogedretten, og her medbringer du bevis for at beløbet er indbetalt som du har anført og som det fremgår af domsudskriftet, og så tager du det videre forløb herfra.
|
Anders Hyldig:Kaffe & Co:Pythonrap:Jeg overvejrer om jeg skal sætte navn på de firmaer, jeg efterhånden har haft dårlige erfaringer med. Så kan alle andre AMINOER i mit postnr. undgå samme udgifter, ærgelser, frustationer og alt det andet jeg har været ude for.uh det vil jeg nok ikke gøre - det er mod Aminos regler og indlægget vil højst sandsynligt blive slettet
/Søren
Det er korrekt, at Amino's supportere her specelt på det seneste har vist, at de ikke holder sig tilbage, når det kommer til at slette tråde, der skaber store konflikter, splid og søgsmål. Men at det decideret skulle være imod Amino's regler, at udtale sig kritisk/dårligt om en anden dansk virksomhed, for at advare andre Amino'er i fremtiden fra at blive snydt, det ved jeg nu ikke. Og nu er Amino's brugerbetingelser/retningslinier jo så godt gemt væk, at jeg heller ikke har haft mulighed for at undersøge det selv.
Hej Anders
Jeg skrev jo også kun, jeg tænkte på det.
Jeg tror nu nok, at hvis du har været udsat for det jeg har, ville du have samme tanke. Men som et gammelt ord siger: Man bliver sjældent rig af skade, men klogere.